hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hilton Herbs
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Hilton Herbs
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Anniken B.

» VIP

United Kingdom
Innlegg: 989

Skrevet - 05/11/2005 :  20:15:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg var på shoppingrunde på et show i dag, og kom over Hilton Herbs salgsstand. Detta så jo veldig fantastisk ut, så jeg har investert i et produkt som skal hjelpe på respirasjon til gammel`n hjemme. Noen som har erfaringer med Hilton Herbs? Synspunkter?

Takknemlig for svar!


Redigert av - Anniken B. den 27/11/2005 15:15:44

Anniken B.

» VIP

United Kingdom
Innlegg: 989

Skrevet - 27/11/2005 :  15:16:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Ingen som har brukt Hilton Herbs..?
Gå til toppen av siden

Aquila&Ingvild

Norway
Innlegg: 83

Skrevet - 27/11/2005 :  18:06:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAquila&Ingvild  Svar med kopi av melding
Hei.

Jeg har selv ikke brukt Hilton Herbs, men treneren min har brukt Hilton Hackaways (tror jeg det heter) med stort hell. denne hoppen hoster noe og har astma, og nå har hosten hennes blitt merkbart mindre og bedre.

Kunne tenkt meg å bruke noe derifra selv, men er treig med å få tak i noe+å bestemme meg for hva.
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom
Innlegg: 989

Skrevet - 27/11/2005 :  18:20:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
De selger det på www.rytterbua.no iallfall, men det er ganske dyrt.. Sjekka prisene her opp imot hva jeg betalte her i England. 1,5 kg hackaway i Norge kosta 495,- mens jeg her betalte 18£, altså ca 200 kr (!)

Jeg kommer nok til å kjøpe med meg mer hjem til jul!

Gå til toppen av siden

Winnetou

Innlegg: 3

Skrevet - 27/11/2005 :  21:29:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.
Jeg brukte Hilton Herbs, Top Coat på den forrige ponnien min. Han hadde veldig følsom hud, og flasset mye, fikk lett mugg og hadde sterk knottealergi. Flassingen og muggen ble helt borte, men alergien ble ikke så mye bedre... Vi brukte også Hiton Herbs, Reflex på en annen ponni som fikk en seneskade. Han ble hvertfall bra igjen, men det var mye annen behandling med i bildet der da...
Jeg synes hvertfall det har vært superbra for mine hester.
MVH Hanna
Gå til toppen av siden

tebj0

Innlegg: 806

Skrevet - 02/12/2005 :  11:26:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg brukte hilton top coat på den tidligere hesten min som hadde sommereksem. Han fikk veldig blank og fin pels, men om det egentlig hjalp så mye det vet jeg ikke. Brukte også eplecidereddik og hvitløk også. Gå til toppen av siden

Aquila&Ingvild

Norway
Innlegg: 83

Skrevet - 04/12/2005 :  11:10:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAquila&Ingvild  Svar med kopi av melding
Hmm, ganske dyrt ja.. Kanskje jeg skulle ringe min tante og be henne ta med noe hjem til jul? Hehe. Vet at de selger det på www.eggersmann.no, så de prisene er vel over hele norge. Men kunne tenkt meg å prøve Hackaway. Har du prøvd det på din gamle som er hjemme? Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom
Innlegg: 989

Skrevet - 04/12/2005 :  14:10:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Han begynte på det nå for noen uker siden, så vi vet vel egentlig ikke hvor godt det virker enda, det tar 3-4 uker før man merker effekten. Men jeg skal holde tråden oppdatert med hvordan han reagerer etterhvert.
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom
Innlegg: 989

Skrevet - 03/01/2006 :  13:45:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Nå har pånnis gått på Respiration Formula i nesten to måneder, og hvilken forskjell! Jeg har kjørt han i romjula, og han har ikke hosta en eneste gang! Selv ikke når vi kjørte ganske hardt en dag kom det noe hosting.. Anbefales!
Gå til toppen av siden

HelleG

Innlegg: 380

Skrevet - 03/01/2006 :  14:18:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelleG  Svar med kopi av melding
Bruker selv urter for å rense nyrer og lever på min "gamle" kaldblods (11 år til sommeren) og jammen meg!! det lukter ikke lenger stramt av urinen hans og han har fra før gått på Seaweed?? Roseship for å få bedre høver og det har han fått. Jeg kommer til å forsette å bruke de urtene ettersom jeg ser at jeg kan få behov for det uansett om det er dyrt. Så lenge de hjelper og er naturlig så får det være!!
Å leve er som å tegne uten viskelær.
www.stallfox.piczo.com
Gå til toppen av siden

Me & Mie Amigo
» VIP

Innlegg: 20

Skrevet - 20/01/2006 :  22:59:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann.
Har en del erfaring med Hilton Herbs, da spesielt Hilton sine Herbball som var en stor suksess med hestene.
Jobbet i stall i England og der var det mange som brukte Hilton sine produkter, bl.a. Moody Mare og AppleCiderVinegar (lukta vondt, men virka).
Har sett Hilton her i landet, men som sagt det er svindyrt å kjøpe det her. Best å fylle kofferten neste gang en er i England.
Forte islandshoppa mi på en urteblanding (tror det var Hilton sin, men det var ikke Top Coat) og det virka kjempebra. De som importe det brukte det på en av islendingene sine som året før måtte nesten bare stå inne da den ble så oppspist av knott. Etter at de begynte med urteblandingen så kunne den stå ute sammen med alle andre og klødde ikke en eneste gang.
Ville anbefalt alle å prøve Hilton sine produkter en gang. Ett tygg og du er hekta;)
Gå til toppen av siden

(",)Polle

» VIP

Innlegg: 9

Skrevet - 21/01/2006 :  07:53:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei hei
Jeg så at Hilton Herbs hadde noe som skulle hver godt for "PMS" hopper, noen som har prøvd det? Eller har dere kanskje noen andre forslag som ikke er doping belagt?

Anette & Roxette
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom
Innlegg: 989

Skrevet - 21/01/2006 :  08:24:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hei hei
Jeg så at Hilton Herbs hadde noe som skulle hver godt for "PMS" hopper, noen som har prøvd det? Eller har dere kanskje noen andre forslag som ikke er doping belagt?

Anette & Roxette

Opprinnelig postet av (",)Polle



Det er sikkert den blandinga som heter Moody Mare du tenker på. Har ikke prøvd den selv, men er som sagt godt fornøyd med andre produkter.
Hoppa mi var også veldig forandra under brunst, og vi vurderte å gi henne hormonsprøyter, vet ikke hvorvidt dette er vurdert som doping. Finnes også noen homeopatiske greier som skal gå an å gi, har hørt om ei som hadde prøvd det og var veldig fornøyd. Hør om det fins noen som driver med naturmedisin i nærheten av der du bor.

Gå til toppen av siden

Fröya

Norway
Innlegg: 897

Skrevet - 21/01/2006 :  14:21:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Hilton Herbs Regulate Valerina Free er uten doping. Det finnes to varianter: Regulate Female formula som er med dop og overnevnte som er uten. Gå til toppen av siden

lucky june

Norway
Innlegg: 1561

Skrevet - 23/01/2006 :  21:53:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nå har pånnis gått på Respiration Formula i nesten to måneder, og hvilken forskjell! Jeg har kjørt han i romjula, og han har ikke hosta en eneste gang! Selv ikke når vi kjørte ganske hardt en dag kom det noe hosting.. Anbefales!

Opprinnelig postet av Anniken B.



hjelper denne for hester som har problemer med luftveiene (nesten på grensa til kronisk luftveisinfeksjon...)?
i såfall syns jeg nesten det er verdt å betale det det koster i norge hvis det gjør at jeg slipper veterinær til stadighet for å få resept på et pulver som kostet 1360,- og skulle brukes i 10 dager. (og da var boksen tom!)
2-4 sånne bokser koster litt i snitt i mnd det også.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom
Innlegg: 989

Skrevet - 24/01/2006 :  13:21:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Nå har pånnis gått på Respiration Formula i nesten to måneder, og hvilken forskjell! Jeg har kjørt han i romjula, og han har ikke hosta en eneste gang! Selv ikke når vi kjørte ganske hardt en dag kom det noe hosting.. Anbefales!

Opprinnelig postet av Anniken B.



hjelper denne for hester som har problemer med luftveiene (nesten på grensa til kronisk luftveisinfeksjon...)?
i såfall syns jeg nesten det er verdt å betale det det koster i norge hvis det gjør at jeg slipper veterinær til stadighet for å få resept på et pulver som kostet 1360,- og skulle brukes i 10 dager. (og da var boksen tom!)
2-4 sånne bokser koster litt i snitt i mnd det også.

Opprinnelig postet av lucky june



Det har funka på Prince allfall, vet ikke helt hva som forårsaka hostinga hans, han er 29 år gammel da.. Men regner med det er en kombinasjon av mild astma, alderdom og stallstøv, muligens kaldt vær. Det er jo ikke dyrere enn at du kan prøve det et par mnd og se om det har noen effekt.

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.