hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Brodering på eget utstyr
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Brodering på eget utstyr
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 02/11/2005 :  10:23:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg vet dette har vært tatt opp før, og da jeg bodde i Bergen hadde jeg en nabo som kunne fikse dette. Men der bor jeg jo ikke lengre

Er det noen som vet om et sted man kan få brodering på utstyr man allerede har? De fleste butikker tilbyr dette på utstyr man har kjøpt hos dem, og ikke på medbrakt. Trenger ikke være hesteutstyrsforetning. Kanskje det finnes noe reklamebyrå, trykkeri etc som tilbyr dette?

Tenkte å brodere på en jakke jeg allerede har, og som er helt ny.

Og stedet bør være i Oslo/Akershus. Vet at det muligens finnes noe i Brummundal, men det blir da litt langt når man både skal få levert og hentet (dersom de ikke kan gjøre det mens du venter).

dressurblogg.no

mint
» VIP

Skrevet - 02/11/2005 :  11:36:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
De fleste "systuer" har broderingemaskin. Jeg ville ha forhørt meg litt i butikker i byen som selger stoffer, garn og slike ting. Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 02/11/2005 :  11:45:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Men i storformat? Jeg kan jo sjekke, men ville tro det de hadde var endel mindre.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Josiva&Camilla

Skrevet - 02/11/2005 :  13:00:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lillestrøm hest og hund gjør dette på varer som ikke er handla hos dem, det koster bare litt mer. Tror også Pet Mix på Kløfta gjør det. Skal du til firmaer som driver med brodering og trykk på tekstil, så er oppstarten såpass dyr (tror ikke du vil bruke flere tusen på dette) at det må være snakk om mengder for at prisen skal bli noenlunde rimelig.

Jeg hadde hørt med Lillestrøm hest og hund, for de vet jeg gjør det, men altså litt dyrere enn hvis det var deres egne varer.
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 05/11/2005 :  09:21:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Takk CamillaS

Jeg kontaktet både Pet-Mix og Lillestrøm hest og hund, og dem broderer på medbragt utstyr begge to. Pet-Mix var litt billiggere enn Lillestrøm. Iallfall på arbeidet jeg ønsket (tenkte å ha jakkebrodering på en jakke jeg vant i en konkurranse).

Selvfølgelig gjelder egne priser dersom man skal brodere logo. Koster endel å lage malen til det. Men jeg skal jo ikke ha logo..

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 06/11/2005 :  03:22:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
spoff, har de noe sånt i Brumunddal? Hvor?
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 06/11/2005 :  09:40:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Er ikke sikker. Har bare hørt noe om det Det er ikke i en hestebutikk iallfall.

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 06/11/2005 :  14:05:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Hmm, det må jeg finne ut av!
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.