hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - test dine heste-kunnskaper!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 test dine heste-kunnskaper!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  14:54:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
et veeeeeeldig morsomt spill på: www.pennyklubben.com
ooooooi! det er det nedrste spillet. du får testa deg selv

- Jasmine og Ponniene -

Ina_R

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  15:08:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kommer ikke inn jeg i allefall. er sikkert bare for medlemmer..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  18:21:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
oooooooi! det skal gå ann å få list.n og navn..hm.. rare greier..
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  20:54:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Ikke akkurat hestekunnskapsspill, men spill med hest

Barbie: Pegasus Trolldom

Jaja.. Som den "junioren" jeg er Jeg runda Barbie Pegasus Trolldom i går. Siste brett var skikkelig vanskelig.. *hihi*

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 02/11/2005 :  14:15:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
nå skal Ina prøve.. så vi får se hvordan det går
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 02/11/2005 :  14:50:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
spoff: rundet det jeg oxo :D
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 02/11/2005 :  14:53:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Klarte det jeg å..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 02/11/2005 :  16:37:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Er det meninga at man skal få opp spørsmål? For jeg får ikke opp en sjit. Jeg har bare muligheten til å skrive i de to feltene jeg antar det skal stå spørsmål og svaralternativer i. Også kan jeg trykke på de hesteskoene med 1, X og 2 i, og da gjør hesten noe (hopper, river, stopper). Så jeg tror noe mangler hos meg.. :P

Har prøvd både i firefox og explorer, men det funka ikke noen av stedene.
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 02/11/2005 :  16:44:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er det meninga at man skal få opp spørsmål? For jeg får ikke opp en sjit. Jeg har bare muligheten til å skrive i de to feltene jeg antar det skal stå spørsmål og svaralternativer i. Også kan jeg trykke på de hesteskoene med 1, X og 2 i, og da gjør hesten noe (hopper, river, stopper). Så jeg tror noe mangler hos meg.. :P

Har prøvd både i firefox og explorer, men det funka ikke noen av stedene.

Opprinnelig postet av Ragnhild E

Samme her... også prøvd i flere nettlesere

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 03/11/2005 :  07:32:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
hm.. skjedde med meg også i går(!)
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 03/11/2005 :  08:05:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Runda barbiespillet jeg og
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 03/11/2005 :  08:10:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Og ja det er meningen at man skal få opp spørsmål på pennyklubben. Men det funka visst ikke hos meg heller....
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 03/11/2005 :  15:28:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men har dere prøvd det sprangspillet på pennyklubbsiden? Stalljenta eller noe? Hehe, har hittil greid å hoppe hele 4 hindre feilfritt....
Renate
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 03/11/2005 :  15:32:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Går an å jukse på Stalljenta. Hopp rett ved hindrene Et lite tips.. Men noen må du hoppe over. *Ina har gått igjennom det*
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Marisamuelsson

» VIP

Norway

Skrevet - 13/11/2005 :  11:20:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMarisamuelsson  Send %s1% en ICQ meldingMarisamuelsson  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarisamuelsson  Svar med kopi av melding
kult5 jassa
Love is all you need<3

< mg src=C:\Documents and Settings\DESamuelsson\Mine dokumenter\Mine bilder\2007\Hytte_tur_12_01>

Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 13/11/2005 :  15:14:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
gidd å skifte navn da hudson bay(cool hudson bay lover)
Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.