hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor skal man sette prisen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Gode tips!
 Hvor skal man sette prisen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

zenta
» VIP

Skrevet - 31/10/2005 :  15:25:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Jeg har en lettdøl på 10 år som jeg kanskje har tenkt å selge, men vet ikke hvor jeg skal sette prisen Hun er en SUPER turhest som liker litt fart, men kan også være med på rolige turer;) Kjøpte henne fra dyrevernet så jeg har ikke noen papirer eller noe sånt Jeg har hoppet 1 m med henne men hun trenger en god del teknikktrening siden hun kan bli litt stresset.... Som dressurhest ville hun bli kjempebra med den rette rytter (som bør ha litt erfaring)... Har begynt på litt dressurtrening og vi beveger oss fortsatt fremover
Men håper på litt veileding så jeg ikke setter prisen for lavt eller for høyt

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 31/10/2005 :  16:23:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Sett at hun er frisk med alle bena intakt burde du få rundt 10 000,- for henne. Iom at hun ikke har papirer eller kan så mye kan du heller ikke forlange stort mer. (Med lettdøl, mener du da kaldblodstraver eller? Regner med at den i såfall ikke har resultater fra travbanen å vise til iom at den mangler papirer)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Lita<3

» VIP

Skrevet - 31/10/2005 :  18:37:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei

Viss hesten din er så fantastisk, hvorfor beholder du den ikke selv??

Prisen kommer jo ann på hvor mye utstyr det følger med, etc. Tror ikke noen ville betale mer en 10-12.ooo for den...

Har du startet den på stevner da?

-Lykke til med salg!-
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  19:10:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
alle har sine grunner vettu
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 02/11/2005 :  00:02:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvorfor gikk hun gjennom dyrevernet? Mishandlet? Sulteforet? Slike spørsmål tenker jeg da... Men dersom hesten er helt 100% frisk, trygg og tillitsfull, så ville jeg sagt mellom ti og femten.... Noe mer eksakt kan jeg ikke si uten å ha prøvd henne
Gå til toppen av siden

zenta
» VIP

Skrevet - 05/11/2005 :  18:28:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Joda, hun er en kaldblodstraver...
Grunnen til at jeg selger henne er at jeg vil ha en hest som kan lære meg noe, istedenfor at jeg må lære henne noe hele tiden, og jeg føler at jeg ikke har mere å lære henne heller.
Jeg har startet en sprangkonkurranse med henne og det gikk egentlig veldig bra, men som sagt trenger hun mere teknikktrening...
Grunnen til at dyrevernet hadde henne er at hun stod inne nesten hele året, hun ble fòret med bare silo og hun stod med dritt opp til knærne...
PS. hun har ikke gått noe travløp
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  16:58:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Syntes du burde legge prisen på 13-15.000...
Ikke så god med sånt, men de fleste hester jeg ser som koster under 20.000 er det noe galt med. Hesten din hvirker jo helt fin, selv om den ikke kan så mye osv...

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

MelanieogSandra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/12/2005 :  18:52:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMelanieogSandra  Send %s1% en ICQ meldingMelanieogSandra  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMelanieogSandra  Svar med kopi av melding
hvis hun ikke har noen sykdommer o.l. og er grei og kan det grunnleggende ville jeg gitt ca. 12.000,- til 15.000,- for den.
men det kommer litt ann på hvor mye utstyr og slikt.
og så er det det da, om du selger den til hvem som helst, eller kansje
billigere til et sted du vet at hun får det godt.
( Det trenger jo ikke være et dårlig hjem selv om den er dyr).

hilsen Sandra og Cash

Hypp, Hypp, sier jeg, og hesten drar ivei!

...uten meg!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/12/2005 :  19:44:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ellers kan du jo sjekke ut prisene på annonsesidene, men jeg ville nok ha gitt en 10-15 tusen for henne, men nå har jeg jo ikke sett henne.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Hanne & Reggie

Skrevet - 02/01/2006 :  20:52:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
I annonsen ville jeg skrivd h.b.o (høyst bydene over) 10.000 jeg:) Så finner du helt sikkert rett person til rett pris:) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.