hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hvem som har kjøpt lenda????
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 hvem som har kjøpt lenda????
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Eva lill

Skrevet - 28/10/2005 :  14:24:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
heia!
jeg hadde en fjording på for snart 1,5 år siden.den hadde jeg med meg i fra trøndelag,og hadde henne her i bergen 1 år på for,da eieren fant ut at hun ville selge Lenda.jeg fikk tilbudet om å kjøpe henne,men jeg måtte desverre takke nei til dette tilbudet.det jeg nå lurer på er,etter at hun ble solgt dro hun til en eldre kar på Osterøy litt utenfor Bergen.der jeg var å besøkte henne et par ganger.denne eldre karen hadde satt henne på beite i lag med 3 andre dølahopper, 2 ganske unge og en på 19 år.Lenda var der den mest nøytrale hesten i den flokken da hun var der.da jeg oppdaget hvordan Lenda hadde det der,og at han eldre karen har vært en slakter (han hentet Lenda i en gammel slaktebil), så forsøkte jeg å få kjøpe henne tilbake. men da han ville ha 16000 for henne, og han kjøpte henne for 6ooo,så ble han skikkelig vrang da jeg sa at så mye var hun ikke verdt. Lenda er nå en ca 13 år gammel fjording, forkalkning i forbeina (mest i høyre),og het tidligere bruramyra.det er gjerne det det står på papirene visst at den eieren som har henne nå har fått med disse papirene på henne. Lenda er en super sosial,kosete fjording med et utrolig søtt ansikt og helt spesielle øyne som det lyser godhet og fant ut av.hun er en meget stor fjordning,ingen skoing problemer med,går greit ut og inn av på henger, er et stoooooort matvrak! og jeg kunne har ramset opp minst tusen ting til som det desverre ikke er plass til her. men som dere sikker forstår så er jeg fortsatt så glad i denne hesten at jeg ønsker å få kontakt med den som nå har henne,slik at jeg kan forsikre meg om at hun har det bra. hun har vært etterlyst her på nettet 2 ganger før, men uten særlig hell. han som solgte henne til denne jenta i fra sørlandet,nekter å gi meg noe tlf nr eller informasjon videre om Lenda,så det eneste jeg kan gjøre nå er å håpe på at noen av dere der ute kan hjelpe meg med å finne igjen Lenda.ta gjerne kontakt med meg via mail:
evalill84@yahoo.no
tusen takk for all hjelp!

Løkki

Norway

Skrevet - 28/10/2005 :  15:23:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
står registrert ei hoppe som heter myrabrura, visst det kan vere ho. ingen bruramyra registrert i alle fall. Eigar er marie hovde, ålvundfjord. Hoppa er født i 93.
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

linki

Skrevet - 28/10/2005 :  17:23:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Søk på vip sidene til hestemarked. Fant mange fjordinger som heter Lenda. Søk på Lenda. Står også at en har forkalkn.

Hvis du ikke allerede har søkt da:)
Gå til toppen av siden

Eva lill

Skrevet - 30/10/2005 :  20:18:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
tusen takk for all hjelp!hun lenda som jeg snakker om er hun som står inn på vip som lendaruler.veronika va min hestepasser hun som eide lenda mens eg hadde henne på for var marie hovde. men etter at lenda ble solgt til han tidligere slakteren på osterøy og han solgte henne videre igjen så vet jeg ikke hvor lenda har tatt veien hen...bare det at hun var havnet på østlandet et sted..de bildene der ser innpå vipen er slik lenda så ut etter at jeg fikk beskjed av dylegen å slanke henne og trene henne opp igjen,slik at hun ble lettere for beina å bære og fordi hun ikke hadde noe særlig muskler på seg.men nå har hun vel sikkert lagt på seg masse igjen kan eg tenke meg takker så mye for all hjelp! vær så vennlig å gi meg en lyd visst at dere skulle finne ut noe mer! tusen tusen takk! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.