hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Gratis sms
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Gratis sms
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 26/10/2005 :  13:11:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
På mobilen min så har jeg netcom young Talk abonnement tror jeg(200 kr i mnd inkl. 30 gratis sms)

Men problemet er at i slutten av mnd så har jeg ikkke igjen penger på kortet. derfor lurer jeg på om dere veit om noen steder hvor man kan sende gratis meldinger bortsett fra www.netcom.no/minside/

~*~ Lill ~*~

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 26/10/2005 :  14:31:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
www.inpoc.no
www.biip.no
www.eurobate.com o_O
www.freesms.no ellernoe..

http://dyn.startsiden.no/kategorier/data_og_kommunikasjon/mobil/sms-meldinger/?links=1&cat= :P

Det er det jeg kommer på nå..

Edit pga at jeg skrev noen flere :P

Redigert av - *littledevil den 26/10/2005 14:33:26 Gå til toppen av siden

remina

Skrevet - 26/10/2005 :  16:11:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det helt gratis å registrere seg å være medlem da?? Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 26/10/2005 :  17:53:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Eurobate er vel den som er den mest stabile av dem der tror jeg. Ihvertfall er det min erfaring. Det hjelper lite at det er gratis når meldingene kommer frem to dager senere.... Med Eurobate kommer medlingene fram straks de er sendt
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 26/10/2005 :  18:11:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Sense tilbyr 50 gratis meldinger med reklame per dag til sine kunder. For din del vil det innebære at du må bytte abonnement eventuelt. Det er iallfall stabilt, men ikke alle er like happy for å få disse reklametekstene. Noen mobiler klarer heller ikke å motta sammenlimte meldinger på en helt ideell måte. Men det funker bra..
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 26/10/2005 :  19:29:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Remina: Gratis å registrere seg. Inpoc er helt stabilt. Har god erfaring med dem:) Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 26/10/2005 :  20:39:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
www.biip.no kan man sende så mange gratis sms man vil, så jeg er helt avhengig av den blitt... Brukte mye Eurobate før, men der får man jo bare 3.
Biip funker ikke stabilt i opera, men i internet explorer har jeg gode erfaringer.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 26/10/2005 :  20:43:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Hmm..hvis du har netcom, kan du jo bare få deg sms mania? Betaler 200 kroner i mnd, og får da 2000 meldinger! :) Selv har jeg djuive non stop..betaler 300 kroner i mnd, og sender så mange sms og mms jeg bare klarer! Ingen grense;) Pluss at jeg sitter på gprs så mye jeg vil, uten at det koster noe ekstra. Passer meg supert:) Klarer å sende utrolige 3000 meldinger i løpet av en mnd :S
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 26/10/2005 :  20:49:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Har samme opplegget selv, Djuice Nonstop altså.
Herlig :D

Therese
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 27/10/2005 :  12:05:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvordan er det med ringetid å sånn da?? På dj Juice... hvor hører det abonementet under? Skal bytte abonement, men tenkte jeg skulle vente til neste mnd... har vurdert å skaffe meg smsMania...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 27/10/2005 :  12:22:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Klarer å sende utrolige 3000 meldinger i løpet av en mnd :S
i]
Opprinnelig postet av Wenche=)
[/i]

-edit- for å legge til at dette faktisk blir 100 meldinger om DAGEN!! *sjokk*

Mvh Christine

Redigert av - Olithyon den 27/10/2005 14:02:52 Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 27/10/2005 :  12:26:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Klarer å sende utrolige 3000 meldinger i løpet av en mnd :S
i]
Opprinnelig postet av Wenche=)

Opprinnelig postet av Christine26
[/i]

Enig...hvordan er det mulig?

Vi prøvde faktisk på dette, uten å få det til i fjor, med abonementet til ei jeg gikk på fhs sammen med. Vi hadde nemlig hørt at man ble undersøkt av telenor om man sendte mer enn 2000 meldinger (tror jeg det var) på en mnd. Vi hadde lite å gjøre, og tenkte at vi skulle undersøke hvordan dette foregikk

Så: fikk du kjeft av telenor?
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 27/10/2005 :  12:30:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
hmm.. 3000 meldinger.. Sender vel maks 150 i løpet av en mnd. Og det syns jeg nesten er mye.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 27/10/2005 :  12:31:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
På mobilen min så har jeg netcom young Talk abonnement tror jeg(200 kr i mnd inkl. 30 gratis sms)

Men problemet er at i slutten av mnd så har jeg ikkke igjen penger på kortet. derfor lurer jeg på om dere veit om noen steder hvor man kan sende gratis meldinger bortsett fra www.netcom.no/minside/

Opprinnelig postet av lillings

Kanskje jeg skal svare på det debatten egentlig handlet om og?

Siden gjerrigknark.no, har en oversikt over gratis sms-sider (og muligens andre ting og). Har ikke sjekket om siden finnes lenre, da det er lenge siden jeg hadde bruk for sånt...nå har jeg abonement, og går dermed aldri tom for penger på kortet lengre.

Kan forresten anbefale "mitt" abonement. Ingen gratis meldinger ol. Men ellers veldig billig; tele2 scratch
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 27/10/2005 :  14:33:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Telenor fører Djuice Nonstopp. Ringetiden er billigere med dette abonnementet enn andre telenor abonnement.

Telenor sier ingenting om man sender 10 000 sms/mms i løpet av en måned, så lenge man ikke sender ut reklame el. . For det er ikke lov..

Hvis man sender mer enn 3000 sms i løpet av en måned eller over 300 mms sjekker telenor om du driver med noe som ikke er lov med dette abonnementet.

Klarer glatt å sende over 3000 sms i løpet av en måned hvis jeg gidder

Therese
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 27/10/2005 :  19:22:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Nei, fikk ikke kjeft av Telenor;) Og, det går helt fint å sende 3000 meldinger i mnd, bare vidresender en del sånne bamser som det står god helg på, masse vitser, og når man har type på gang, så går det ganske så mange;) Har også veldig mange venner med enten sms mania, eller djuice nonstop, og der går det jo ganske mange meldinger frem og tilbake;) Satt i timen på skolen en gang og sendte meldinger til hverandre, satt i samme klasserom ;) Men jeg ringer overhodet ikke, holder meg kun til meldinger, og da blir det en del i mnd. Men 3000 syns jeg også var sjukt mye, men var en litt spesiell mnd ;) Sånn til vanlig vil jeg tippe på at jeg ligger på rundt 2000 maks pr mnd! :)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.83 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.