hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor kjedelig er hest? (Kommisjonen/Kanal 24)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Hvor kjedelig er hest? (Kommisjonen/Kanal 24)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 8

Kajsa

» VIP

Innlegg: 767

Skrevet - 30/01/2006 :  10:44:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Haha
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway
Innlegg: 2585

Skrevet - 30/01/2006 :  12:05:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Herremin, hvor barnslig går det an og bli da?? Drapstrue noen bare fordi de driver litt gjøn med hest?...
Kan ikke fatte og begripe at noen kan ta seg nær av hva de to i kanal 24 sier jeg.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Primern

» VIP

Norway
Innlegg: 38

Skrevet - 07/05/2006 :  11:53:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePrimern  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePrimern  Svar med kopi av melding
haha.... Kanal 24 er jo drittradio da, er så dårlig at de må hakke ned på andre som aldri har gjordt dem no og ting de ik har peil på... tragisk ass

Det er de som har lite å gjøre spør du meg... når de finner no slikt å mobbe... HAHAHAHA!!!! Hest kommer altid til å slå radio... Hva er kjedligst mener jeg...

http://i108.piczo.com/view/q/7/q/t/p/l/u/c/v/c/h/img/i320944273_45594_6.gif Gå til toppen av siden

amadeus+

» VIP

Innlegg: 389

Skrevet - 07/05/2006 :  12:17:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Selv liker jeg kommisjonen godt, og ler av programmet deres i podcastet versjon så og si hver uke
..til og men når de kødder med hest!

(Tidligere Line Kristine) Gå til toppen av siden

kine_M

Innlegg: 6

Skrevet - 11/05/2006 :  16:06:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor artig er hest eller hvor kjedelig er kanal 24. er p4 fann p4 er bedre enn kanal 24
Gå til toppen av siden

kine_M

Innlegg: 6

Skrevet - 11/05/2006 :  16:39:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
*hehe*

Les denne.

Utklipp:
- Jeg har gjort mye rart opp gjennom livet, men jeg har aldri opplevd å
bli drapstruet før. Og atpåtil av 13 til 15 år gamle jenter, forklarer
Johan.

- Ja, det er på grunn av den hestespalten vår som heter «Hvor kjedelig er
hest». Vi har aldri fått så mye sinte tilbakemeldinger noensinne. Vi fikk
mail hvor det sto «Vi vet hvem som må dø, og det er dere to», sier Atle og
ler.


Opprinnelig postet av spoff



Dem er jo dumme som trur at alle er enig med dem, ikke rart dem blir trua med drap. dem fortener det.
Gå til toppen av siden

kris10na

Innlegg: 106

Skrevet - 19/05/2006 :  23:14:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
kanal 24 er jo bare helt på trynet da!!!! Gå til toppen av siden

Vedgie

Innlegg: 16

Skrevet - 24/05/2006 :  16:43:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
*hehe*

Les denne.

Utklipp:
- Jeg har gjort mye rart opp gjennom livet, men jeg har aldri opplevd å
bli drapstruet før. Og atpåtil av 13 til 15 år gamle jenter, forklarer
Johan.

- Ja, det er på grunn av den hestespalten vår som heter «Hvor kjedelig er
hest». Vi har aldri fått så mye sinte tilbakemeldinger noensinne. Vi fikk
mail hvor det sto «Vi vet hvem som må dø, og det er dere to», sier Atle og
ler.


Opprinnelig postet av spoff



Dem er jo dumme som trur at alle er enig med dem, ikke rart dem blir trua med drap. dem fortener det.

Opprinnelig postet av kine_M



Ja, helt enig. Alle som ikke liker hest og kritiserer det offentlig fortjener å dø. Eller hva?

Kommisjonen eier hest når som helst.

Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kan de ikke få prøve seg på hesteryggen da? Slik som Harald i senkveld..... Lurer på om han synes hest er kjedelig??

Opprinnelig postet av Garvik




Jeg tok deg på ordet jeg
Kommisjonen har nå fått mail og blitt invitert til å prøve verdens kjedeligste hesterase, fjordingen, i verdens kjedeligste gangart; gallopp De bør være menn nok til å ta den utfordringen synes jeg

Opprinnelig postet av Kajsa



Hva får deg egentlig til å tro at de ikke har ridd før? Alle mennesker i hele verden kan ikke like hest selv om du synes det er dritrått.

Hest er faktisk vilt kjedelig. Ikke at jeg forventer støtte, dette er tross alt et hesteforum, men vær så snill å respekter at folk ikke er enig med deg i alt. Hvor kjedelig er hest-spalten er noe av det morsomste jeg har hørt på lenge. Kommisjonen eier.

Har dere ikke selvironi i det hele tatt? Blir dere like forbanna hvis noen slår an en vits om blondiner? Også drapstrusler da gitt...Latterlig. Hest er best som pålegg.

Kopi av melding:
Kanal 24 suger max!!!!!!!! Stå på P4!! Hest er best uanz.. bare 2 små pyser som gjemmer seg bak liv vakter og radioen som har fritids problemer!! jaja dere skal vel sperre av gatene dere og når dere skal ut å gå snart...elr nei tviler på at al qaida eller andre terrorister gidder å bruke krefter på slikt søppel som to fete menn som ikke har bedre å gjøre enn å klage!


Opprinnelig postet av Chopper



Gjemmer seg? Hva mener du med det? Tror du seriøst at de bruker bodyguards? Og hva mener du med "radion som har fritids prolemer"? De gjemmer seg vel ikke fordi de jobber i radio? Har forresten radioen fritidsproblemer (Det skrives i ett ord, ja)? Også var det dette med terrorister. Jeg tror faktisk ikke terrorister gidder bruke tid på Atle og Johan FORDI DE BARE HAR RAKKET NED PÅ HEST. Ingen bryr seg så veldig om hest. Du glorifiserer forresten terrorister når du skriver dette, som om deres tid var den viktigste i verden.

Kopi av melding:
"Hest er kjedelig" ?! Tja, det er kjedelig for mennesker som ikke skjønner seg på det. Vi hestemennesker vet selv hvorfor vi vil tilbringe mesteparten av tiden vår i stallen med hesten vår/fôrhesten etc. DET skjønner TYDELIGVIS ikke Atle og Johan. VI vet hvordan det er å ha kontakt med en hest, denne kjemien vi får med den. Bare alt rundt dette med ridningen: stevner, dressur, sprang, frakk, flosshatt, kjøre hesten til og fra, lasting på og av osv. Bare alt det man får ut av det. Altså, det er akkurat det samme som at fotball er kjedelig. Hva er hensikten med å løpe etter en ball for å sparke den inn i en firkant? Hva er meningen liksom? Man får mye mer ut av å ha hest og ridning som hobby eller jobb; man blir selvstendig, klarer å ta viktige valg, håndteringer. Vi klarer tross alt å håndtere en 600 kg hest bare ved SMÅ TEGN. Vi holder faktisk på med levende dyr som har både egne meninger og tanker. Har de to i det hele tatt peiling på hva slags krefter vi egentlig håndterer? NEI! Tror nemlig ikke det. De kan ikke forstå hvordan det er å sitte på en hest og styre den med bare BITTE SMÅ TEGN. Det er underlig hva vi mennesker kan få hesten til å gjøre. Et stort dyr lar oss få sitte på ryggen dens. DET er ikke bare bare.


SETT DEM PÅ HESTER OG SEND DEM UTFOR EN SLETTE! Da skal vi se hvem som ler best ja.


Nesten helt til slutt, det er nok ikke hvilken som helst grunn til at kanal 24 ikke er så populært og blir uttalt som en "dritt kanal". :pPp


- Mennesket kritiserer det det ikke forstår! -



Opprinnelig postet av CarOline^^



Den signen der passet så inderlig godt med posten din at jeg klarte ikke dy meg. Jeg har sagt det før, sier det igjen: Hvorfor går dere automatisk ut ifra at de ikke har ridd før?

Kommisjonen er genialt.
Redigert av - Vedgie den 24/05/2006 17:24:10 Gå til toppen av siden

hard_legend

» VIP

Norway
Innlegg: 122

Skrevet - 21/07/2006 :  22:25:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehard_legend  Svar med kopi av melding
vi skulle lagd et radioprog som het: hvor kjedelig er team antonsen!! hater sånne folk jeg!! før var kanal 24 bra men ikke nå lenger!!! de burde ikke tulle med oss ass for det er ganske mane personer som slutter og høre på dem etter dette!




klem<3

HEST ER BEST;D

en ku er ikke noen hest!!
sånn er det bare
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway
Innlegg: 1925

Skrevet - 22/07/2006 :  00:16:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
*hehe*

Les denne.

Utklipp:
- Jeg har gjort mye rart opp gjennom livet, men jeg har aldri opplevd å
bli drapstruet før. Og atpåtil av 13 til 15 år gamle jenter, forklarer
Johan.

- Ja, det er på grunn av den hestespalten vår som heter «Hvor kjedelig er
hest». Vi har aldri fått så mye sinte tilbakemeldinger noensinne. Vi fikk
mail hvor det sto «Vi vet hvem som må dø, og det er dere to», sier Atle og
ler.


Opprinnelig postet av spoff



Dem er jo dumme som trur at alle er enig med dem, ikke rart dem blir trua med drap. dem fortener det.

Opprinnelig postet av kine_M



Ja, helt enig. Alle som ikke liker hest og kritiserer det offentlig fortjener å dø. Eller hva?

Kommisjonen eier hest når som helst.

Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kan de ikke få prøve seg på hesteryggen da? Slik som Harald i senkveld..... Lurer på om han synes hest er kjedelig??

Opprinnelig postet av Garvik




Jeg tok deg på ordet jeg
Kommisjonen har nå fått mail og blitt invitert til å prøve verdens kjedeligste hesterase, fjordingen, i verdens kjedeligste gangart; gallopp De bør være menn nok til å ta den utfordringen synes jeg

Opprinnelig postet av Kajsa



Hva får deg egentlig til å tro at de ikke har ridd før? Alle mennesker i hele verden kan ikke like hest selv om du synes det er dritrått.

Hest er faktisk vilt kjedelig. Ikke at jeg forventer støtte, dette er tross alt et hesteforum, men vær så snill å respekter at folk ikke er enig med deg i alt. Hvor kjedelig er hest-spalten er noe av det morsomste jeg har hørt på lenge. Kommisjonen eier.

Har dere ikke selvironi i det hele tatt? Blir dere like forbanna hvis noen slår an en vits om blondiner? Også drapstrusler da gitt...Latterlig. Hest er best som pålegg.

Kopi av melding:
Kanal 24 suger max!!!!!!!! Stå på P4!! Hest er best uanz.. bare 2 små pyser som gjemmer seg bak liv vakter og radioen som har fritids problemer!! jaja dere skal vel sperre av gatene dere og når dere skal ut å gå snart...elr nei tviler på at al qaida eller andre terrorister gidder å bruke krefter på slikt søppel som to fete menn som ikke har bedre å gjøre enn å klage!


Opprinnelig postet av Chopper



Gjemmer seg? Hva mener du med det? Tror du seriøst at de bruker bodyguards? Og hva mener du med "radion som har fritids prolemer"? De gjemmer seg vel ikke fordi de jobber i radio? Har forresten radioen fritidsproblemer (Det skrives i ett ord, ja)? Også var det dette med terrorister. Jeg tror faktisk ikke terrorister gidder bruke tid på Atle og Johan FORDI DE BARE HAR RAKKET NED PÅ HEST. Ingen bryr seg så veldig om hest. Du glorifiserer forresten terrorister når du skriver dette, som om deres tid var den viktigste i verden.

Kopi av melding:
"Hest er kjedelig" ?! Tja, det er kjedelig for mennesker som ikke skjønner seg på det. Vi hestemennesker vet selv hvorfor vi vil tilbringe mesteparten av tiden vår i stallen med hesten vår/fôrhesten etc. DET skjønner TYDELIGVIS ikke Atle og Johan. VI vet hvordan det er å ha kontakt med en hest, denne kjemien vi får med den. Bare alt rundt dette med ridningen: stevner, dressur, sprang, frakk, flosshatt, kjøre hesten til og fra, lasting på og av osv. Bare alt det man får ut av det. Altså, det er akkurat det samme som at fotball er kjedelig. Hva er hensikten med å løpe etter en ball for å sparke den inn i en firkant? Hva er meningen liksom? Man får mye mer ut av å ha hest og ridning som hobby eller jobb; man blir selvstendig, klarer å ta viktige valg, håndteringer. Vi klarer tross alt å håndtere en 600 kg hest bare ved SMÅ TEGN. Vi holder faktisk på med levende dyr som har både egne meninger og tanker. Har de to i det hele tatt peiling på hva slags krefter vi egentlig håndterer? NEI! Tror nemlig ikke det. De kan ikke forstå hvordan det er å sitte på en hest og styre den med bare BITTE SMÅ TEGN. Det er underlig hva vi mennesker kan få hesten til å gjøre. Et stort dyr lar oss få sitte på ryggen dens. DET er ikke bare bare.


SETT DEM PÅ HESTER OG SEND DEM UTFOR EN SLETTE! Da skal vi se hvem som ler best ja.


Nesten helt til slutt, det er nok ikke hvilken som helst grunn til at kanal 24 ikke er så populært og blir uttalt som en "dritt kanal". :pPp


- Mennesket kritiserer det det ikke forstår! -



Opprinnelig postet av CarOline^^



Den signen der passet så inderlig godt med posten din at jeg klarte ikke dy meg. Jeg har sagt det før, sier det igjen: Hvorfor går dere automatisk ut ifra at de ikke har ridd før?

Opprinnelig postet av Vedgie




Skriver under på den; Kommisjonen er genialt.

Therese
Gå til toppen av siden

monaco_image
» VIP

Innlegg: 150

Skrevet - 26/07/2006 :  00:23:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kanal 24 har sikkert kost seg med å lage programmet. Men det er jævla unødveig! Idioter som holder på sånn.. Ikke fordi det er akkurat hest. Men hele konseptet, "Hvor kjedelig er det og det og det"..
Hele kanalen har liksom blitt ganske barnslig og useriøs syns jeg, etter at de bytta navn fra "kanal4" ...
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 26/07/2006 :  16:01:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
det må være utrolig kjedelig og ha en jobb, der man skal sitte og snakke om det som er kjedelig, i dems øyne.

må da være forferdelig ensformig arbeide.

ja ja dem om det!

Gå til toppen av siden

Flokus

Norway
Innlegg: 1901

Skrevet - 26/07/2006 :  16:25:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hater sånne folk jeg!!
Opprinnelig postet av hard_legend



Hvorfor det..? De er bare morsomme.. Hate er et sterkt ord, du skal ikke bruke det på folk bare fordi du ikke forstår hvorfor..


Ellers er jeg enig i at det er teit at de skal bry seg om det de syns er kjedelig, og så lage et helt program ut av det. Kjedelige mannfolk!

Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

1974

Innlegg: 12

Skrevet - 02/08/2006 :  18:15:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Herlighet,skjønner ikke hvorfor noen drapstruer de stakkars skrullingene-de bare trekker i(provoserer) alle hestejentene,synes de er morsomme jeg,grunnen til at de synes hest er kjedelig er nok at de fleste jenter liker hester bedre enn mannfolk,hahaha;)de er rett og slett sjalu;o) Gå til toppen av siden

aspøylisa

» VIP

Norway
Innlegg: 120

Skrevet - 27/08/2006 :  20:40:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideaspøylisa  Svar med kopi av melding
Haha så morsomt!
Eg ler...hihi

ta en kikk på min vip...! Gå til toppen av siden
Side: av 8 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.