hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Vet nåken om Pelle? (shetlandsponni)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Vet nåken om Pelle? (shetlandsponni)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Frk. Zilja

» VIP

Norway
Innlegg: 59

Skrevet - 22/10/2005 :  18:03:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
e vel kje nåken her så vet om ein shetlandsponni så hette Pelle? Stellte ein shetlandsponni når eg va mindre så hette Pelle. Han va/e ein pintofarga liten vallak.. Har desverre ikkje meir informasjon om han..Hadde vore løye å funne han igjen elle høyrt nåkå om han

Roxira

» VIP

Norway
Innlegg: 2272

Skrevet - 22/10/2005 :  19:09:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Var han unnerbitt? Er lenge siden jeg har sett den Pelle oppe hos Nina og Lars Rasmussen.. Men den heter iallefall Pelle. Den er veldig gammel vet jeg... Er vel en av landets eldste ponnier eller noe. Kanskje det er samme ponnien?
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Innlegg: 958

Skrevet - 22/10/2005 :  21:17:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet om en shetlandsponni som heter Pelle, men han er svart. Han står på Haugesund rideklubb i Rogaland. Blir brukt som skoleponni.
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Frk. Zilja

» VIP

Norway
Innlegg: 59

Skrevet - 23/10/2005 :  12:38:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Da veit eg desverre ikkje.. Eg va vel ca.10 år når eg stellte med han å da e snart 8 år sida. Vet kje kor gammal han va då, så da kan godt henda at han e veldi gammal no! Men svart va han ikkje, så da e nok ikkje samma Pelle Huske foressen at han hadde et glas auga når eg tenke meg om.. Gå til toppen av siden

MariaR

» VIP

Norway
Innlegg: 202

Skrevet - 16/07/2006 :  13:57:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMariaR  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMariaR  Svar med kopi av melding
På stallen jeg var tidligere var det en minishettis som het Pelle.. Pintofarget hvit/brun.. Kan der være den samme?
R.I.P. Mr Pilot!

Vil alltid elske deg gutten min! *Borte gjemt, men aldri glemt*
Gå til toppen av siden

Cammie

» VIP

Innlegg: 135

Skrevet - 16/07/2006 :  17:07:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi hadde også en shettis på stallen som var pintofarget og het Pelle...tror det er en del av de.. Gå til toppen av siden

Frk. Zilja

» VIP

Norway
Innlegg: 59

Skrevet - 30/07/2006 :  20:47:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, Pelle e pintofarga. Kvit/rød-brun Et blått auga hadde han og.
Hadde vore kjekt fått veta om han har da bra å sånn.. E så lenge si eg har sitt han no!
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.