hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fyllekjørte på moped,hest drept og rytter skadet.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Fyllekjørte på moped,hest drept og rytter skadet.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

xxxx

Skrevet - 22/10/2005 :  08:57:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fyllekjørte på moped,hest drept og rytter skadet.

-Reflexer på både hest og rytter hjalp lite..

"Sakset":

En skoterfyllerist körde på en kvinna och en häst i slutet av förra året. Kvinnan blev svårt skadad och har legat inne för många operationer och hästen fick avlivas.

I förra veckan fälldes han av tingsrätten för grovt rattfylleri, grov vårdslöshet i trafik och vållande till kroppsskada.
Normalt skulle han ha fått fyra månaders fängelse men på förslag av frivården valde tingsrätten att döma honom till skyddstillsyn med särskild behandlingsplan skriver NSD.
Han ska även betala 25 000 kronor i skadestånd till kvinnan, samt 280 kronor för blodanalysen, 500 kronor till brottsofferfonden och 500 kronor av försvarskostnaden.

Trots att han hade nästan två promille fick han behålla sitt körkort..

Källa: http://www.inorr.se/nsd/index.php?artikel=158081

Redigert av - xxxx den 22/10/2005 09:11:25

susanne

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  10:48:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
herregud! også fikk han beholde førerkortet?!
hu dama kommer jo aldri til å bli helt frisk igjen, og den hesten hennes var jo ikke akkurat billig..
herregud, hvis jeg hadde mista hesten min på den måten så hadde jeg ikke latt han fyren slippe unna så lett ihvertfall!
de som kjører for fort mister lett lappen og de som kjører med to i promille får beholde den..*sukk*

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 22/10/2005 :  11:24:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
Det var ikke moped, med snøscooter... Like ille fordet, men reagerte litt på at en liten scooter/moped skulle gjøre så stor skade. Ikke er dem tunge og ikke går dem fort. Snøscooter derimot..

Men det er ille, og prioriteringene er ofte helt feil når det gjelder politi og hvem dem skal 'ta'...

Stakkars hest og eiere

http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 22/10/2005 :  12:26:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Der kjører dem vel snøscooter på veien til og fra fest og ikke moped nei..

Uansett forferdelig tragisk.

Redigert av - xxxx den 22/10/2005 12:29:00 Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  12:59:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
hehe bondsk..heheh, det er sikkert litt morsomt da, men det virker som skadene blir litt verre med en snøscooter enn med en vanlig scooter moped=P
menmen..det er virkelige tragiske greier altså! han burde fått mer i erstatningskrav også synes jeg!

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.