hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - forrytter!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 forrytter!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

++Emilie++

Skrevet - 21/10/2005 :  23:34:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvor mye betaler dere for og ha en hest på fôr??
tror dere jeg for tid til lekser når jeg rir 1 gang i uka på rideskole å spilller handball 2 ganger i uka??

T-L-G-CM

» VIP

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  01:57:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseT-L-G-CM  Svar med kopi av melding
Trur nok du får tid til lekser ja Bare se på meg... er i stallen omtrent hver dag etter skolen, men klarer da å gjøre leksene for det

ang. priser: Når jeg hadde La-fayette på halvfôr betalte jeg 450 i mnd. for å ri 2 og 4 dager annenhver uke, altså 12 ganger i mnd. Men jeg vet om mange her i distriktet som betaler mere

Lykke til videre

-Tine. Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  13:41:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Du får garantert tid til lekser. På ungdomsskolen red jeg hver dag, og hadde likevel masse tid til både lekser og venner. Det er først nå på videregående det har begynt å bli litt hektisk.

Da jeg hadde hest på fôr, betalte jeg 1100 i mnd., for å ri 5 ettermiddager i uken. Tror rundt 100 kroner gangen er normalt nå.
Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 07/11/2005 :  21:54:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 800 kr i månden og rir 2 - 4 ganger i uka.
Noen som tar 50 kr også som jeg vet! Og er du heldig så kansje du kan få en gratis også.
Tror nok du får tid til lekser ja..
Det er hevrtfall ikke noe problem for meg og jeg går på u.skolen

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

siljeho

Norway

Skrevet - 08/11/2005 :  18:32:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg hadde to hester på helfor i 10 klasse. da spilte jeg fotball 2 ganger i uka, rei hver dag, og danset to ganger i uka. Likievel hadde jeg tid til lekser og fikk de beste karakterene jeg hadde hatt på u skolen. Så trur du kommer til å klare det kjempe bra:)Nyt det mens du går på u skolen:)for når jeg kom på vgs strekker tiden ikke til lenger desverre;( altfor hektisk. *savne ungdomskolen*
Mvh Silje Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 08/11/2005 :  22:20:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Hadde ikke noe problem med å gå på videregående og ha hest heller, jeg. Var ferdig på skolen 15.30 senest, og ferdig i stallen rundt 20. omtrent. Da hadde jeg masse tid til lekser :)
Det meste av sosiallivet mitt var i stallen da, venner og sånn kan raskt bli litt forsømt..

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.