hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Madonna rir igjen..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Madonna rir igjen..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  13:14:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=294098

Tydligvis har Madonna falt og brukket en hel haug med bein i August - og nå ble hun utfordret til å ri igjen, sammen med Letterman.

..to kjente folk, uten hjelm, midt i NYs gater - og legg merke til hælene hennes ;-)

Jaja.

Ina_R

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  14:08:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Hmm.. ikke akkurat perfekte sko.. Uten hjelm og greier midt i New York, ikke akkurat noe jeg ville gjort men..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  16:23:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Ser rimelig anspent ut ja!! Tydelig det at hun har fått litt skrekk etter fallet...

Var ikke de beste skoene å ri i nei.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  17:17:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
De aller fleste får seg vel en liten støkk om de faller av og skader seg. Ikke akkurat perfekte forhold det der, men..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  19:13:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
I og med at det var en utfordring fra David Letterman så hadde velikke MAdonna den ringeste aning om hva hun hadde i vente, så hun måtte nok ri i de klær og sko hun hadde ;o)
Og ja, får en en slik støkk er det ikke rart om hun er noe anspendt.. Sette seg opp på en fremmed hest, da hadde ikke jeg heller sittet avslappet nei..
Syntes det er bra gjordt av Madonna jeg :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 21/10/2005 :  20:04:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
shit.. Hadde ikke hadd "baller" til det der for å si det sånn!

Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 30/10/2005 :  01:09:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Så faktisk det programmet.. Ho hadde ridd i åtte måneder og så på seg selv som erfaren rytter sa ho. Letterman sa: "Jeg ser på meg selv som nybegynner har ridd (...)" husker ikke hvor lenge han sa, men tror det var en stund (lenger enn madonna i alle fall) "og jeg lærer noe nytt for hver gang.." ho sa da at "jeg pleier å mestr nye ting jeg gjør veldig fort..."
"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 30/10/2005 :  10:05:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fin hest hun red på da! Men kansje ikke rette plassen å ri uten hjelm?
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.