hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - forbilde
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 forbilde
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

nutte

Norway

Skrevet - 20/10/2005 :  23:04:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei;) hadde vært gøy om du skrev hvilket forbilde eller idol du har
;)hehe
mitt forbildet er kristian valen fordi han r seg selv hele tiden og er genial

Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det!

DeeDee

» VIP

Skrevet - 21/10/2005 :  00:01:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm vet ikke om eg har noen spesielle "forbilder" akkurat...men eg synes hvertfall Angelina Jolie er beintøff.Kjenner hun seff ik personlig da,men hun virker som et oppegående menneske som bryr seg litt om verden og folk rundt seg..
Ellers er jo Kristian Valen bare genialt morsom ja.Vet ikke HVOR mange ganger eg har sett dvd`en hans..(den første fra valen-tv)Ler like mye hver gang.
Er sikkert flere eg kunne skrevet ned her,som eg ikke kommer på i farta..
*litt sent så eg er dødstrøtt*Godnatt folkens!
Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  16:18:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Idole mitt er vel Tony Andrè Hansen. Synes han er helt konge på sprang-banen. Han har en ro over seg når han hopper, og liker stilen veldig godt. Håper han når langt.

Ein annan av idola mine er Johnny Depp. Han er ein faktastisk skodespelar som lever seg inn i rollene, og gjennomfører dei med stil. + han har utruleg fine auge.

Ann Laja

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  16:56:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg også digger Tony Andrè - han er kjempeflink til å hoppe!!

Men en annen rytter som virkelig har festet seg ved meg er en blind jente som rir dressur. (lurer på om hun heter Ore eller noe til etternavn?). Hun red i Spektrum her et år, og det var veldig imponerende!

Ellers må jeg si at jeg beundret hesten min veldig.. Hun var mitt idol før..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  19:57:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke idol.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 23/10/2005 :  04:04:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Nils Christian Larsen selvfølgelig
En meget god og kjekk islandshestrytter

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 23/10/2005 :  13:05:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Liker Tony Andrè jeg og. Syns han er kjempeflink
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 28/10/2005 :  21:04:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Mitt forbilde er min bestemor, hun er død nå men er i mine tanker hver dag! ( Døde for 5 1/2 år siden ). Tenker ofte på hva og hvordan hun hadde taklet forskjellige situasjoner jeg kommer oppi, så hun er mitt forbilde :o)

Hun var et veldig lite menneske med et stort hjerte for andre..

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -
Redigert av - Bente_og_Etanec den 28/10/2005 21:05:24 Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 28/10/2005 :  21:30:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg også digger Tony Andrè - han er kjempeflink til å hoppe!!

Men en annen rytter som virkelig har festet seg ved meg er en blind jente som rir dressur. (lurer på om hun heter Ore eller noe til etternavn?). Hun red i Spektrum her et år, og det var veldig imponerende!

Opprinnelig postet av Mari^_^

Helt enig i at Tony Andrè er kjempeflink til å hoppe.

Anne Cecilie Ore

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Embla_Avaldia

» VIP

Norway

Skrevet - 28/10/2005 :  23:32:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEmbla_Avaldia  Svar med kopi av melding
Det er nå ikke Tony Andrè som hopper da, i alle fall som jeg vet... Blir mer riktig å si at han er en kjempeflink sprangrytter:-) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/10/2005 :  00:28:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Forbilde ?? Nææææ, det har vi aldri sett

Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/10/2005 :  03:11:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Forbilder...har ikke så mange forbilder(forutenom mammaen min)men det er jo sååå mange flinke mennesker å se opp til hær i værden.
Så mange musikere,politiske forkjempere(ekstrem venstreside selvsagt)...Tim burton(nightmare before christmas,Edward saksehånd,Corpse bride,Charlie og sjokoladefabrikken...you name it)er en av de menneskene jeg aller helst ville hatt en artig tur på byen med...han virker utrolig spennende.Billy Corgan(smashing pumpkins)ville jeg gjerne møtt.Hahaha,så kan jeg jo ikke nekte for at hele systemet kolapser en smule når Johnny Depp er med
Og desuten en hel haug av band...syns generellt det er veldig spennende med mennesker som har en mening med sin egen tilværelse,uansett hva det er egentlig

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  18:55:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
familien min & foxy!
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

DeeDee

» VIP

Skrevet - 03/11/2005 :  23:36:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
.Hahaha,så kan jeg jo ikke nekte for at hele systemet kolapser en smule når Johnny Depp er med

Opprinnelig postet av Lise&Vindur;)

OOOhhh ja Johnny Depp*sikle sikle*
I alle fall i pirates of...filmen(e)!!AyAy captain sparrow...
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 03/11/2005 :  23:43:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
.Hahaha,så kan jeg jo ikke nekte for at hele systemet kolapser en smule når Johnny Depp er med

Opprinnelig postet av Lise&Vindur;)

OOOhhh ja Johnny Depp*sikle sikle*
I alle fall i pirates of...filmen(e)!!AyAy captain sparrow...

Opprinnelig postet av DeeDee

Johnny Depp kan eg styra meg for. Ja, han er ein god skuespellar ja. Synas han e for femi!

Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 04/11/2005 :  07:27:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Mitt idol er vel Jarlar,Hesten jeg rir.
Og så er det jo Tone Andrè også da :o)
Han er eonrmt flink til å hoppe,Og det er ikke rart at jeg liker han siden jeg hopper gangske så mye selv.

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.