hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - snufs.. hjelp meg
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 snufs.. hjelp meg
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

hest_elsker*
» VIP

Innlegg: 1

Skrevet - 18/10/2005 :  16:04:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
heija..

er det noen som har sett eller hvet noe om:

vik kine
enger seira
max myle
jacky

plizz, svar hvis du hvet noe om de?

Helle_

» VIP

Norway
Innlegg: 2372

Skrevet - 19/10/2005 :  16:00:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Rase, alder osv.?
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

linki

Innlegg: 640

Skrevet - 19/10/2005 :  16:15:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvis Enger Seira er kbl. Er hun død.

Søk her: http://travsport.pdctangen.no/
Gå til toppen av siden

byes terna

» VIP

Innlegg: 7

Skrevet - 23/06/2006 :  01:35:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Vik Kine står på stallen der jeg har hestene mine. Hos Mona Gåsbakk på Ler (Trøndelag) Hun er nå sendt til Jærvsøfaks til bedekking. Mona har vip Høiby Gnisten. Hun går mye ute sammen med de andre avlshoppene og får godt stell. Hvis du kontakter Mona, kan hun sikkert sende deg bilder av henne. Gå til toppen av siden

_Frizzie-Jenta_

» VIP

Innlegg: 70

Skrevet - 23/06/2006 :  12:25:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vet om en Max Myle. Hvordan ser han ut??
Kan du beskrive han??
Rase, farge osv.
Gå til toppen av siden

MariaR

» VIP

Norway
Innlegg: 202

Skrevet - 16/07/2006 :  12:53:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMariaR  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMariaR  Svar med kopi av melding
Max Myle er iallefall leirskole hest på Langklopp.. Var der i fjor og skal visst også være der i år.. :)
R.I.P. Mr Pilot!

Vil alltid elske deg gutten min! *Borte gjemt, men aldri glemt*
Gå til toppen av siden

Osiris_Mayestix

» VIP

Norway
Innlegg: 244

Skrevet - 22/07/2006 :  10:42:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOsiris_Mayestix  Svar med kopi av melding
hei hei!
Max Myle står oppstallet på sørum fritidsgård i lillestrøm, om sommeren er han på langklopp!
eieren hans er en jente på 12-13 år. hun rir sprang, og skal prøve seg i en knøttecup.
han har det kjempe bra

~Feltritt tre ganger så gøy~ Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.