hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - En trofast venn !
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 En trofast venn !
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 20/10/2005 :  20:53:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Hadde flere venner/bekjente når jeg var yngre som drev med hest, men så falt vennene fra, eller vi mista kontakten. Kjenner fortsatt noen som driver med hest, men de er liksom blitt litt flinkere enn meg. Jeg er fortsatt på turridning/kose/sullerundtnivå, mens de har dyre hester og driver med konkurranseridning...

Opprinnelig postet av batta

kunne ikke sagt det bedre selv... har nå fått meg hest på for igjen *smile* og skal prøve å hive meg på ett kurs (sprangkurs) både for min og hesten sin del (jeg har ikke hoppet på flere år og hesten er ung) og jeg er redd for at de jeg red med tidligere vill se ned på meg når de rir på så høyt konkurranse nivå mens jeg ligger noen (mange) nivå under...

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Ja, har også lurt litt på om jeg skal henge opp en lapp/spørre noen på ridesenteret her om de trenger hjelp et par ganger i uka. Ridesenteret ligger ikke mer enn 10 minutters gange hjemmefra, så det er jo litt teit av meg å sitte her å sutre for at jeg ikke "får" drevet med hest. Kunne dessuten veldig godt tenkt meg å ridd en hest jeg kunne fått tatt timer med/fått ta kurs med. Har liksom lyst til å komme meg litt videre nå:p Men så er det det å komme som 20åring og delta på timer/kurs sammen med 10-åringer, da (de er sikkert omtrent på mitt nivå når det gjelder sprang og dressur)

hehe... vet akkurat hvordan du har det! bor ikke tilfeldighvis i trondheim da...? vært fint å ha noen å føle seg smådum sammen med...;) gruer meg litt til å møte de jeg red med tidligere når de hopper 130-klasser så kommer jeg på kurs sammen med "den yngre garde" og hopper 40-60 cm- hinder... tror jeg skal ri med finlandshette og mørke solbriller...;) *ler*

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 20/10/2005 :  21:05:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
det er da ikke så farlig ;) Tror ikke du trenger noe hette og solbriller nei =p

Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 21/10/2005 :  01:03:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Hadde flere venner/bekjente når jeg var yngre som drev med hest, men så falt vennene fra, eller vi mista kontakten. Kjenner fortsatt noen som driver med hest, men de er liksom blitt litt flinkere enn meg. Jeg er fortsatt på turridning/kose/sullerundtnivå, mens de har dyre hester og driver med konkurranseridning...

kunne ikke sagt det bedre selv... har nå fått meg hest på for igjen *smile* og skal prøve å hive meg på ett kurs (sprangkurs) både for min og hesten sin del (jeg har ikke hoppet på flere år og hesten er ung) og jeg er redd for at de jeg red med tidligere vill se ned på meg når de rir på så høyt konkurranse nivå mens jeg ligger noen (mange) nivå under...

Ja, har også lurt litt på om jeg skal henge opp en lapp/spørre noen på ridesenteret her om de trenger hjelp et par ganger i uka. Ridesenteret ligger ikke mer enn 10 minutters gange hjemmefra, så det er jo litt teit av meg å sitte her å sutre for at jeg ikke "får" drevet med hest. Kunne dessuten veldig godt tenkt meg å ridd en hest jeg kunne fått tatt timer med/fått ta kurs med. Har liksom lyst til å komme meg litt videre nå:p Men så er det det å komme som 20åring og delta på timer/kurs sammen med 10-åringer, da (de er sikkert omtrent på mitt nivå når det gjelder sprang og dressur)

hehe... vet akkurat hvordan du har det! bor ikke tilfeldighvis i trondheim da...? vært fint å ha noen å føle seg smådum sammen med...;) gruer meg litt til å møte de jeg red med tidligere når de hopper 130-klasser så kommer jeg på kurs sammen med "den yngre garde" og hopper 40-60 cm- hinder... tror jeg skal ri med finlandshette og mørke solbriller...;) *ler*

Bor nok dessverre et stykke fra Trondheim...bor i nærheten av Sandnes (som er nabobyen til Stavanger...)
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.