hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - gammel hest og spøyting av ledd...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 gammel hest og spøyting av ledd...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Tussilago

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2003 :  16:53:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei...

Hadde vetrinær på Mason i går....Og han må spøytes i venstre bakben... har en galle..Må da ta ut gammel leddvæske og tilsette ny....

etter den operasjonen...kan han då få lov til å gå ute på jordet?
står han lenge inne...blir han jo helt gal....

syns så synd på bestisen min...føler at det er min feil,men vetrinæren sa det at det kunne skjedd hvem som helst..Men..uanset..

elsker ponnien min over alt på jord....
å hater at han skal ha det vondt...han er min aller beste venn og for meg er han hellig, gjør alt for at han skal ha det bra...men gjør d ikke da ikke godt nok..

-Mason er hellig for meg-

*NiNa*
» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2003 :  17:38:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*NiNa*  Svar med kopi av melding
Huff, synes virkelig synd på deg... Høres ikke noe morro ut i det hele tatt.
Jeg har ikke noen erfaring og vet ingen tingen om denne typen opperasjoner.
Ønsker deg og Mason lykke til... Håper virkelig han blir frisk.
Jeg vet hva det vil si å ha en hest som ikke er frisk og det er noe av det værste..

Husk å besøke min VIP

Gå til toppen av siden

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 31/05/2003 :  04:19:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Har heller ingen erfaring med sprøyting av ledd... men dette er jo snart et "dagligdags" inngrep.

En venninne av meg fikk sprøytet kodene på sin hest for noen år tilbake. Tror ikke den var "syk" så lenge. Den fikk gå ute etter kort tid så sant den tok det med ro, og ble ellers leid på tur.

Har Mason vondt, og sprøyting hjelper - så er det vel sikkert det beste og mest fornuftige å gjøre.

Lykke til

Gå til toppen av siden

Tussilago

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2003 :  22:14:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
takker....Men han er liksom den eneste positive tingen jeg klamrer meg til...går på antidepresiva..Og når han da er syk så vil jeg tilbringe hele dagen sammen med han..

mange mener at å være så gla i hesten sin er bare barnselig og patetisk...men det driter jeg i...Mason er min aller beste venn..

Gå til toppen av siden

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2003 :  00:01:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Joda, mulig det er barnslig og patetisk i andre folks øyne. Men hva så? De vet ikke hva de snakker om allikevel..... er man glad i hesten sin så er den ikke "bare en hest".

Lykke til, håper det går bra........ gjør nok det.

Gå til toppen av siden

Santanas Cheyenne

Norway

Skrevet - 30/06/2003 :  11:11:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSantanas Cheyenne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSantanas Cheyenne  Svar med kopi av melding
Til Vixi:
Det vet jo du ALT om, hi-hi, hadde du fått hestene opp trappa og det hadde vært plass i senga di, så hadde jo hestene vært der også! ;o)

Til Lucifer:
Det går vel helst bra med sprøytinga vel! Se positivt på det, også får du en glad hest uten vondt etterpå.
Lykke til!

- Olrun -
Gå til toppen av siden

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2003 :  23:24:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Til Lille My

Ja, hadde det vært fysisk mulig hadde jeg nok delt seng med begge hestebarna også... men trappen blir litt kinkig!

Forresten, finner ikke noe hotell som ligger passende til i Sverige... leter og leter... skal vi satse på å finne noe på veien?

4 dager så reiser vi.........................

Gå til toppen av siden

Santanas Cheyenne

Norway

Skrevet - 01/07/2003 :  13:10:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSantanas Cheyenne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSantanas Cheyenne  Svar med kopi av melding
Er det fordi hestene ikke får plass i heisen du ikke finner hotell eller...? hi hi
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2003 :  19:46:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ønsker dere lykke til... Det går sikkert bra, dyrlegen som skal utføre inngrepet har sikkert gjort det mange ganger før...

Mvh Ninni og Lill

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.61 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.