hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Horze-katalogen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Horze-katalogen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ullsokken

Norway

Skrevet - 15/10/2005 :  18:56:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
"Hva ønsker du deg fra Hööks-katalogen"-tråden(e) har fått en konkurrent, nemlig en "Hva ønsker du deg fra Horze-katalogen"-tråd!

Var det noe som fristet i katalogen?

For meg så frister det å kjøpe en Pikeur-bukse, men akk de pengene. Har ikke råd til at den skal bli ødelagt.

Eskadron-ullteppet(?) var også knasent, og et Eskadron salunderlag av en eller annen type..

Raving madness suits me fine

Tonje_

Norway

Skrevet - 15/10/2005 :  20:40:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
det var myyye..!
Likte transportbeskytterne..!:)
Men skrev opp ei laaaang liste om ting jeg ville ha=)

-Reflexene var også stilie-

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 15/10/2005 :  22:26:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei;) har et sånnt nici fleece dekken fra eskadron som er i horze, det er med et søtt hestemotiv, har lyst på samme merke og motiv i salunderlag og grime oxo...;) de er så søte.

i hööks har jeg lyst på det nye hodelaget med "stjerner" på panneremen.. hehe liker lit sånne dillete ting jeg;)
har seff lyst på nesten allt hvis jeg kunne få da! hehe masse fint ja:)

Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  14:16:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Syns det er kjempebra at horze kommer med egen katalog, myye man fikk lyst på;p Skal til oslo i november, satser på å få snopt meg litt da..

*Jubileumsjakken fra Kingsland -i sølvgrå.
*Syns Happy Children sokkene var litt søte,da..
*Hvite multistretch ridehansker -til stevnebruk
*GPA Titum hjelmene til Pikeur *smelt*
*Brune High Rider II riding boots, fra MH
*Sporer, ikke til å bruke, bare "ha på" på dressurstevner (dumme reglement..)
*FT velour sjabrak, med broderi;P
*Aalt fra Nici
*Sheepskin boots fra Eskadron
*Eskadron elastiske bandasjer, lyseblå selvfølgelig:p
*Saueskinnforet grime, også eskadron
*Naturbørster
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  14:34:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Marte&Don:)

Sporer er valgfritt heilt opp til og med LA klassane. Dvs alle klasser der trinse er tillatt. Utenom FEIs programmer for ponni/juniorer

Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  14:51:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Syntes forøvrig Horze katalogen skal få skryt for god og innbydende design. Masse fine og bilder og bra sitater trekker opp inntrykket for min del :) Har enda ikke handlet noe fra horze på nett, men kjøpte meg noen treningsbandasjer på OHS som skal prøves ut etter hvert :)
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  16:16:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Har handlet en del fra nettbutikken. Har ikke fått katalogen enda, men gleder meg til å se i den
Therese
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  20:36:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Sporer er valgfritt heilt opp til og med LA klassane. Dvs alle klasser der trinse er tillatt. Utenom FEIs programmer for ponni/juniorer

Opprinnelig postet av Lucinda:

Visste at de var valgfritt i Lc og Ld, men trodde jeg måtte bruke de nå som jeg skal ut i Lb??
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  20:59:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Lucinda:

Visste at de var valgfritt i Lc og Ld, men trodde jeg måtte bruke de nå som jeg skal ut i Lb??

Nei det trenger du ikkje. Sjå KRIV Dressurreglementet på side 8 om Antrekk

§ 425 – Antrekk

2. Sporer må være av metall og ikke konstruert slik at de kan skade hesten. De skal ha en rett eller bøyd sporespiss som peker rett bakover fra midten av sporebøylen når denne er plassert på rytterens støvel. Sporebøylen må være glatt. På hjulsporer skal hjulene kunne rotere fritt.
I alle klasser der trinse er tillatt, er det valgfritt å bruke sporer. Unntatt er FEIs programmer for p/j, og FEIs programmer for junior, der sporer er påbudt i klasser for hest. I alle andre klasser er sporer påbudt.
I klasser for ponni er sporer valgfritt. Se også KR I § 135.
Det er alltid valgfritt å bruke sporer under fremridningen.

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.