hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kan jeg legge ut fullt navn?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Kan jeg legge ut fullt navn?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 12/10/2005 :  23:55:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
De fleste vil vel si nei, men jeg spør allikevel.

Jeg bruker en smed som alle på stallen (av de som bruker han) er veldig fornøyde med. Men jeg vet ingen ting om andre hester han skor, da han i hovedsak holder til et annet sted enn Vestfold. Også var det ei på stallen som uttrykte litt mistillitt til smeden vi bruker fordi selv om vi synes han er flink, og ingen av oss har vært misfornøyde/merka noe unormalt har vi ingen andre referanser på han. Nå har jeg veldig lyst til å "bevise" overfor henne at han faktisk er flink, for det er jeg sikker på at han er. Men jeg vet ikke om andre (helt nøytrale) måter å gjøre det på enn å spørre dere. Hvis han er mye rundt å skor, bør jo noen av dere ha hørt om han. Og det er jo noe stress å legge igjen spor i gjesteboka/sende mail til alle dere som bor i det aktuelle området for å høre om dere har hørt om han.

Kan jeg legge ut navnet hans? Sånn i utgangspunktet kan jeg vel egentlig ikke det, men..? Det er jo ikke for å henge han ut (på ingen måte, jeg kan ikke annet enn å snakke varmt om han!), jeg vil bare vite.

ikke i bruk!!!

» VIP

Skrevet - 13/10/2005 :  00:00:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg ville ha gjort det... men jeg er jo noe for meg selv da! Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 13/10/2005 :  00:09:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Spørr hovslageren om tillatelse da ;)

Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 13/10/2005 :  10:48:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vet ikke med spørsmålet ditt. Men min hovslager skor her i Oslo, men jeg vet han er mye i Tønsberg for hans mor bor der. Kan det være samme, eller bor han fast i Vestfold?
How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden

anettex

» VIP

Norway

Skrevet - 13/10/2005 :  11:41:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.

Jeg ville ikke lagt ut navnet her.
Om du er usikker, ta det opp direkte med hovslageren, be om referanser.
Ikke ta det i et forum der folk har 1000 forskjellige meninger og enkelte ikke har et snev av betenkeligheter til å slenge usakelig dritt...

Vi er alle forskjellige, det er hestene våre også.
Om skoinga fungerer, hesten din er frisk og arbeidet ser bra ut, hvorfor høre på andres missnøye?
For man vet jo aldri hva som ligger bak...

Mange steder i landet er en god hovslager nærmest umulig å finne.
Har du en god en, ta vare på han for han er gull verdt i mine øyne!

Mvh Anette

Anette Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 14/10/2005 :  00:35:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
beat: Mulig det er samme, han bor i Oslo. Veit ikke om mora hans bor i Vestfold, men tror han har en gård her. Kunne du sendt meg en mail på hva han du bruker heter? Mailadressen min ligger på vip-siden min.

Anette: Jeg har litt lyst til å høre fra andre enn han selv, for man gir (selvfølgelig) ikke ut dårlige referanser om seg selv. Og jeg spør ikke for å få høre andres misnøye, jeg spør for å få både positive og eventuelt negative erfaringer med han. Og det er ikke bare for min egen del, men jeg har litt lyst til å ha noe å slå i bordet med hvis hu på stallen skulle uttrykke skepsis igjen. Det er egentlig mest derfor jeg vil vite :)
Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 14/10/2005 :  09:11:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Done
How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden

Gomp1

» VIP

Skrevet - 15/10/2005 :  14:01:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Man får nok ikke en hovsmed som ALDRI har gjort noe feil, som ALLE er fornøyde med Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/10/2005 :  23:12:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
I mine øyne kommer det litt an på om han er en "offentlig person" eller en "privat person"

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  22:14:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
S~G&B: Nei, det veit jeg jo selvsagt. Men ved å høre andres meninger kan man jo danne seg et eget bilde. Hører man mest negativt blir jo bildet negativt. Hører man mest positivt blir jo bildet mer positivt. Jeg var ikke intressert i å høre positive ting om smeden, men å høre erfaringer med han.

AneBlida: Hva mener du med det?

Og ellers så har jeg fått noe respons fra Beat, så tusen takk for det :)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.52 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.