hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor mye?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Hvor mye?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

gulponnis

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  12:38:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressegulponnis  Svar med kopi av melding
Heijheij
Hvor mye betaler dere for forhest, hvilke rettigheter har dere på hesten og hva mange dager i uka rir dere?

Takk for svar!

Ina_R

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  13:53:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Er endel emner om dette fra før, men kan svare likevel.

Rir for tiden en dag i uka pga mye annet å gjøre.. Da betaler jeg 400 (800 for to) og de dagene jeg har hesten kan jeg gjøre det jeg vil.(tur, bane og kanskje kjøre etterhvert) Med unntak av når jeg har fått beskjed om noe annet.

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  18:05:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Gratis, rir sånn ca. 1 dag i uken, har ikke noen faste dager sånn sett pga. jeg jobber veldig forskjellig i forhold til de ulike dagene.
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

siljemarie
» VIP

Skrevet - 10/10/2005 :  20:33:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke fôrhest nå lengre, men jeg har hatt før.
Den ene hesten var privathest, og den red jeg på tur med sånn ca 1 gang i uka +/-. Og det var gratis. Veldig bra:D
Den andre var en islandshest som jeg betalte 1500kr for å ha og så hadde jeg den i en måned på rideskole med full oppstalling. Kunne stort sett bruke den til hva jeg ville.
Den tredje hadde jeg annenhver helg. Det var en rideskolehest som jeg betalte 120 kr per dag for. Da måtte jeg møkke og så fikk jeg ridd 3 kvarter, men det var mye venting, så det ble litt kjedelig..
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  21:49:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
For tiden eier jeg egen hest, men da jeg hadde hest på fôr betalte jeg 1100 i mnd, og red han 5 ettermiddager i uken. Jeg fikk stort sett gjøre det jeg ville av kurs, stevner, turridning og baneridning, og møkket de dagene jeg hadde hesten. Gå til toppen av siden

Nikita

» VIP

Skrevet - 12/10/2005 :  20:55:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg har en islandhest som jeg nå har satt ut på halvfor. Hun som har han betaler halve stallleie, det vil si hun betaler 600,- pr mnd.

Hun rir han 3 dager i uka. Hun kan være med på kurs med han hvis hun vil. Hun rir i øyeblikket like mye på tur som på ridebanen. Det er fordi de holder på å ordne på veien med store gravemaskiner. Ellers var det meningen hun skulle 1 gang i uka på banen og 2 ganger på tur.
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 12/10/2005 :  21:28:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Betaler 900 og rir to dager i uken og annenhver helg. Har hesten "som min egen" de dagene jeg har han, men rir stort sett på dressurtime / tur.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 13/10/2005 :  15:16:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Betalte 150,- gangen da jeg var forrytter, og hadde hesten som min egen.
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Arthur_lover=)

» VIP

Norway

Skrevet - 20/10/2005 :  18:17:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideArthur_lover=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseArthur_lover=)  Svar med kopi av melding
Jeg har forhesten min på for egentlig bare på mandager og onsdager og betaler 400kr i måneden for det,men da får jeg ri omtrent når jeg vil ellers også fordi eieren av hesten ikke rir den selv.så jeg rir den stort sett hver dag.da får jeg lov til å ta han med på timer,rideleirer osv.
Henriette=) Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 20/10/2005 :  20:30:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg har akkurat fått meg ny forhest (igår... hehe...)
jeg skal betale skoingen hans (ca hver 6-8 uke) og skal ha hesten 2 dager i uka + 1/2 helger i måneden... og skal ri sprang/dressur/tur... skal prøve¨å komme meg på sprangkurs etterhvert... må bare bli bedre kjent med hesten først...:)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Me & Mie Amigo
» VIP

Skrevet - 20/10/2005 :  23:55:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
nå har jeg egen hest. men har hatt hest på for og satt vekk hest på for.
når jeg hadde hest på for betalte vi (søstra mi var me) alt, inkludert forsikring. hvis vi ville ha hesten noe mer en de 10 mndene som sto i kontrakten måtte vi betale 500,-. fikk da ikke med noe utstyr så det måtte vi kjøpe selv, inkludert sal.
når jeg satte hesten min vekk på for betalte hun for stalleie og skoing og akutte vet besøk. hun betalte 500,- i mnd som skulle dekke vaksiner, forsikring, diverse småting og slitasje på utstyr. siden jeg var i utlandet var det ikke jeg som egentlig styrte med det.
når jeg satte hesten vekk på for hadde jeg satt opp visse regler, da bla. at hun ikke fikk barbere hesten hvis det ikke var nødvendig (siden det var jeg som måtte kjøpe dekken). ellers fikk hun gjøre som hun ville
Gå til toppen av siden

T-L-G-CM

» VIP

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  02:02:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseT-L-G-CM  Svar med kopi av melding
Kan skrive et lite svar jeg å da

Når jeg hadde la-fayette på halvfôr betalte jeg 450 i mnd og fikk ri 12 ganger i mnd+litt mere innimellom..
Nå som jeg har henne på helfôr betaler jeg bare for det hun trenger av fôr, sko, vaksiner osv. men jeg slipper å betale stalleie jeg da, siden la-fayette hører til der på gården som stallen er Rir i gjennomsnitt 5 dager i uka nå.. ikke no særlig dyrere enn halvfôr, egentli.

Vet om mange som har hest på halvfôr som betaler dobbelt så mye som meg...

-Tine. Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 22/10/2005 :  11:18:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 800,-kr og rir Mandag og Fredag + annen hver helg. Så det er 2 - 4 ganger i uka.
Kna stortsett gjøre hva jeg vil også.

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 22/10/2005 :  15:58:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
rir en dag i uka. Betaler 600kr i mnd. Men det som er dte fine er at jeg kan få instruksjon av å til av hun som eier han! Kan ri på bane eller tur som jeg vil

Gå til toppen av siden

Glory<3

» VIP

Skrevet - 28/10/2005 :  20:37:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann!

Jeg rir 2 ganger i uka og betaler 500,- for det..

Hvis hesten blir skadet når jeg har ansvaret for den, må jeg betale for dyrlege..
Hver gang jeg er hos heste skal jeg møkke..
Pusse utstyr en gang iblant..

Jeg har fått et opsett med forskjellige ting jeg skal gjøre hver gang..
eks:
Mandag: Ri tur + 3x galopp på jordet..
Torsdag: Volteridning og få hesten sliten..

det er helt supert der! Kan ikke tro at jeg har fått hest på for liksom
hehe..
Gå til toppen av siden

linnijenta

» VIP

Skrevet - 22/11/2005 :  18:19:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke hest på fôr nå.. men hadde det før.. den red jeg tre ganger i uka (innimellom kunen jeg ri den fler ganger hvis jeg sa i fra på forhånd.. Jeg betalte 600kr i måneden.. det var privat hest.. jeg gjorde all jobben de dagene jeg hadde han.. var der når smeden var der og fikset beiter og gjerder og andre ting på gården.. greit nok gentlig! Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.77 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.