hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - liker dere mix-debatten?:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 liker dere mix-debatten?:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

<3samson<3

Skrevet - 09/10/2005 :  20:03:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
det gjør ivertfall jeg...

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 09/10/2005 :  20:14:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Hva slags spørsmål er det? Hehe.. Såklart liker vi mix-debatten, ellers hadde vi vel ikke brukt den?
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 09/10/2005 :  21:42:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg er delvis MIX-forumet. Som før skrevet i et omtrent identisk emne(om jeg ikke husker feil) syns jeg at det blir mye oppatt og oppatt med tanke på temar.

Forumet har blitt større, hvilket ikke er negativt i seg selv. Nye brukere bør ha såpass respekt for "den erfarne forumisten" at han eller hun leser forumreglene før de setter igang å poste innlegg i hytt og gevær. Forumreglene er faktisk bare normal folkeskikk, så å bruke søkefunksjon, ha en passende overskrift, bruke et godkjent skriftspråk som er forståelig for forumets målgruppe o.l. er et minstekrav.

Hvorfor er du her om du har så mye å klage på Ullsokken?!
Fordi det fortsatt finnes gode og interessante debatter her inne, og ved hjelp av søkefunksjonen er det faktisk mulig å bruke siden som et oppslagsverk.

Forøvrig syns jeg at det må være mulig å ha en grov sil også på forumet, slik at man ikke får tjue identiske tråder.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 09/10/2005 :  22:13:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Hva om søkefunskjonen ikke virker da? Jeg blir mer irritert av at i alle debatter står det: dette emnet har vært oppe før, bruk søkfunskjonen og andre ting til stakkars mennesket som bare ønsket hjelp til noe. Pluss jeg synes noen inne her har en konstant negatvi tone til andre noe som jeg synes er leit, greit det er hestemiljø, men det må gå ann å være hyggelige mot hverandre og ikke rakke ned på alt og alle. Et annet forum jeg var på her var likedann ett chinchillafroum, det var forferdelig og grunnet dette valgte jeg å slutte med dyrene,(bare ha noen få til kos og selskap) forferdelig miljø... Ett annet forum igjen, ett babyforum faktisk, der bør alle gå inn å lære av de ufattelig snille menneskene som holder til der, aldri sure miner aldri krangler til tross for uenigheter, og alltid hjelp å få til alle spørsmål, og ikke et surt svar: DETTE EMNET HAR VÆRT OPPE FØR, til tross for at damene der får de samme spm hele tiden da det alltid er noen som blir gravide og finner frem dit. Eneste de får er svaret og velkommen fra alle de andre.

Forumet KUNNE vært verre enn det er, men det kunen vært en hyggeligere stemning også! Bare min mening.

Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 10/10/2005 :  10:55:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg syns det er greit å henvise til andre tråder (sånn som spoff alltid gjør, hun sier iallfall veldig sjelden bare _søk_, hun sier vanligvis: dette har vi hatt en tråd om før, den er her) så kan jo vedkommende fylle ut i den tråden i stedet
Jeg sliter med at søkefunksjonen og jeg ikke alltid er venner :-S

Ellers skriver jeg ikke like mye som jeg gjorde før, ikke fordi jeg ikke trives, men fordi jeg rir så lite og holder på så lite med hest at jeg ikke direkte føler at jeg har så masse å bidra med!
Men trives fortsatt her og leser en god del!

Syns ikke det er ille å komme med noen velmente råd til nye forumister heller jeg da. Men da sakl de være velmente og ikke surmagede. Heste-Norge er så lite at vi har vel ikke råd til å skremme bort noen gjennom å være sure og vrange.

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  12:54:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hva om søkefunskjonen ikke virker da?
Opprinnelig postet av Bea

Sett fra mitt ståsted så er det en gyldig grunn til å evt ta opp et gammelt emne igjen. Søkefunksjonen pleier heldigvis å fungere helt fint.

Edit: Men ikke nå?!

Raving madness suits me fine

Redigert av - Ullsokken den 10/10/2005 13:15:04 Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  14:46:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Den har aldri funket her :@

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 10/10/2005 :  15:54:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er nå i det siste den har klikka ! Er det ikke mulig og kunne fikse det ?

Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  17:38:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg syntes det er helt riktig å henvise til gamle emner når det kommer opp en ny tråd. Grunnen til det er at det som regel finnes mange gode svar i de gamle trådene som trådstarter kan ha nytte av. Det er dog skikk og bruk syntes nå jeg å gjøre som noen her (ja, bl.a Spoff), å gi link til debatter som kan være av interesse. Om det er 20 tråder oppe om samme temaet, det får så være. Så estetisk korrekt kan man ikke kreve at det skal være. Men å lære noe av andre som har diskutert det samme før -det må da bare være bra?
Dessuten - nå er det jammenmeg på tide at MIX fikser søkefunksjone...litt lei av å bla meg gjennom emner nå!!! :(

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

<3samson<3

Skrevet - 10/10/2005 :  19:33:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvordan finner jeg ut om emne har blitt tatt opp før?=P Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  19:37:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
hvordan finner jeg ut om emne har blitt tatt opp før?=P

Opprinnelig postet av tashuana

Ved å søke, men den funksjonen virker ikke hos meg..

Utover det er jeg tilfreds med forumet her!

Edit: http://mix.hestemarked.no/search.asp

www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 10/10/2005 19:38:41 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 10/10/2005 :  20:27:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei, liker ikke mix'en nei...

Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 10/10/2005 :  22:21:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hva slags spørsmål er det? Hehe.. Såklart liker vi mix-debatten, ellers hadde vi vel ikke brukt den?

Opprinnelig postet av Wenche=)

Nettopp

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  00:07:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
mix'en er jo halve livet mitt når jeg ikke styrer på med hestene og ikke har annet å finne på! hehe.. neida.. ikke så ille, men det er koselig å ha noen å diskutere HEST med!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.