hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lonseth Svarta-- Hvor er hun?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Lonseth Svarta-- Hvor er hun?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Annekatrin

Skrevet - 09/10/2005 :  18:06:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg hadde en kalblodstraver paa for i ca 2 aar for noen aar tilbake.. Hun er ca 143 mh, brun svart, litt hvite aar i pannen, og gaar under navnet svarta. Sist jeg saa henne ble hun satt bort paa for til noen ved skjedsmo korset, eller paa klofta.... saa hvis noen vet noe hadde det vaert kjempe hyggelig aa faatt litt info....

Redigert av - Annekatrin den 13/10/2005 17:51:56

Mari^_^

Norway

Skrevet - 13/10/2005 :  18:22:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Gå inn på DNT`s søkeside over travere.

www.travsport.no og søk på navnet hennes.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Kjernsligård-ponnistall

» VIP

Skrevet - 14/10/2005 :  15:01:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ang.Svarta;-)

hvor gammel er hun ca? jeg hadde en kaldblods på prøve i fjor høst som het løset savrta eller noe i den duren, men ble bare kalt svarta så slik ut som du beskrev henne. Hun hadde blitt ridd i både sprang og akademisk og var kjempe fin hest på bane ,men på tur skikkelig stressa, hun er vel 15-16år. hun ble solgt til ei på kongsvinger, men hun solgte henne igjenn etter et halvt år. hun var plaget med en hovsprekk og ble solgt til fagerstrand for 1500,- Hun har det kjempe fint der,vi har vært å besøkt henne da ei venninde av meg og jeg fikk solgt henne dit i stede for slakt;-) hvis det er den hesten, så send meg en mail så kan jeg sende deg noen bilder og mere info;)

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Annekatrin

Skrevet - 15/10/2005 :  07:26:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ang.Svarta;-)

hvor gammel er hun ca? jeg hadde en kaldblods på prøve i fjor høst som het løset savrta eller noe i den duren, men ble bare kalt svarta så slik ut som du beskrev henne. Hun hadde blitt ridd i både sprang og akademisk og var kjempe fin hest på bane ,men på tur skikkelig stressa, hun er vel 15-16år. hun ble solgt til ei på kongsvinger, men hun solgte henne igjenn etter et halvt år. hun var plaget med en hovsprekk og ble solgt til fagerstrand for 1500,- Hun har det kjempe fint der,vi har vært å besøkt henne da ei venninde av meg og jeg fikk solgt henne dit i stede for slakt;-) hvis det er den hesten, så send meg en mail så kan jeg sende deg noen bilder og mere info;)

Mvh Christine

Hei!

Ligger bilder av henne paa vippen min.. kan du kanskje sjekke? Tusen takk!

Mvh Christina
Gå til toppen av siden

Kjernsligård-ponnistall

» VIP

Skrevet - 15/10/2005 :  20:26:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! du må nesten skrive hva vipen din er for det er ingen link til den;-)Så skal jeg sjekke jeg vøttu;-) Mvh Christine
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Ang.Svarta;-)

Mvh Christine

Hei!

Ligger bilder av henne paa vippen min.. kan du kanskje sjekke? Tusen takk!

Mvh Christina

Opprinnelig postet av Annekatrin

Gå til toppen av siden

cecilieogkason

» VIP

Norway

Skrevet - 16/10/2005 :  20:06:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressececilieogkason  Svar med kopi av melding
Ville bare legge til at jeg fant hesten på DNTs stamboksider - http://travsport.pdctangen.no
Lønset Svarta, svart hoppe født i 1990 e. Pilmin u. Kim Mara.

:o)

Redigert av - cecilieogkason den 16/10/2005 20:06:55 Gå til toppen av siden

Annekatrin

Skrevet - 16/10/2005 :  21:05:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sok pa vip: NUBERT
[/quote]
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.