hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - trener dere selv?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 trener dere selv?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 19/04/2004 :  09:56:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg har den vanlige gymmen på skolen, går hver dag - og jeg sykler til stallen; 4 km. oppoverbakke.
Skulle gjerne trent armene mer, da jeg er "itt" pinglete - men motivasjonen, og treningsmulighetene mangler..

Men, ridning er trening - den som sier noe annet kan ikke ha ridd særig hardt..
Gå til toppen av siden

Pernille.BJ
» VIP

Norway

Skrevet - 11/12/2006 :  00:29:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePernille.BJ  Svar med kopi av melding
Jeg trener ikke mye utenom fordi jeg har faktisk ikke tid. Når jeg kommer fra stallen er det mat og lekser også dusje.

Men om sommeren sykler jeg til stallen, og jeg prøver å få jogget jevnlig om kvelden. Det blir desverre lite av det om vinteren da det er kaldt å mørkt, og sommeren når det er alt for varmt. Men gjør det på høsten og våren, + at jeg har jo gym på skolen.

Ludo; Ingen over, Ingen ved siden av - Elsker deg < 3 Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 11/12/2006 :  15:45:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Tømmekjøring! Genialt 8)
Haoli <3 Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 12/12/2006 :  11:00:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Gøy at denne tråden ble aktiv igjen . For nå synes jeg ikke dressurtrening (på Holter) er noe trening for min del lenger, er omtrent like avslappende som å ligge på sofaen og se tv (bortsett fra dressur med lange tøyler, men også der er hesten blitt så fin at hun traver så sakte at jeg kan gå etter), derfor trener jeg aerobic (puls, pump, stepintervall, kick) så ofte jeg kan, ellers joggeturer og spinning (en dag uten trening, er en dag uten mening
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 12/12/2006 :  12:16:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Natalie: er du befengt med altfor mye energi eller noe ;-)

Jeg har en edel plan om å oppta mine tidligere aktiviteter over jul, nemlig trening...
Fram til da burde jeg la være å være innom sånne hesteforum også *sukk*

Guro
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 12/12/2006 :  16:07:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Sykler hver dag til skolen. Løshoppet og longerte mye i sommer. Det er god trening med Roxanne. Spesielt Løshopping xD Er ikke alltid like lett å få over! Prøver også å trene litt om kveldene, men blir dårlig med det! Også har jeg selvfølgelig gym på skolen som jeg alltid tar litt vel mye av i! Når det gjelds å ri alene kan jeg ikke si at jeg blir så utrolig sliten, men får trener blir det litt kan du si. Jeg gir alltid 110% foran trener
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 13/12/2006 :  16:33:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Sykler til skolen hver dag jeg og. Og har gym selvsagt. Litt stolt over å være den eneste jenta i klassen som greier armhevinger:p Både andre, og meg selv, syns jeg er i god form, så jeg er fornøyd=)

Trener ikke noe fast utenom, er ikke tid til det i tillegg til stallen, men jeg syns da hestehold/ridning kan være beinhard trening. Spesiellt dressur, jobbe hesten skikkelig og ikke sluntre unna *phew*. Bygge sprangbaner, gå ned på beite for å hente hesten (det er snakk om stooort beite), møkke osv osv kan vel også regnes som trening;)

Er så lei av å høre folk (ikke hestefolk) si at ridning ikke er trening. Skikkelig ridning ER trening, ingen som har prøvd det kan unngå å mene det;) Pleier ofte svare at: "før drev jeg med turn, som regnes som en av de mest fysisk krevende sportene. Trente timesvis hver dag på elitegruppa osv. Nå rir jeg, og kan med hånden på hjertet si at det til tider er minst like tungt;)"

Om vinteren har vi jo også slalom og snowboard da, god trening det;)

R.I.P Ace of Diamonds:'(
Love you, Cheri<3
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.