hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bedrevitende frisører!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Bedrevitende frisører!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

beat

Norway

Skrevet - 08/10/2005 :  17:28:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
ÅHH... jeg vet akkurat hva du mener!!!!!!!!!!!

Jeg hadde en vennine som var superflink, og klipte meg alltid slik jeg ba om. Men så flyttet jeg til Oslo, så flyttet hun etter og fikk jobb på La Bionda Vest... visttnok veldig fancy! Men om jeg kom til henne for klipp, skulle jeg jo såklart få det billig!!
Jaja, tenkte jeg. Og bestilte time hos henne.
Og hun ville gjerne klippe det "undercut", for det var nemlig på moten. NEI, sa jeg, jeg har ikke så tykt hår at det blir fint... Men, hun gjorde det likevel!! Og håret innerst med ørene var bare 2 cm lang!
Og så skulle jeg betale, og hun sa: Beklager, men jeg kan ikke gjøre noen med prisen, det blir 1500,- !!!
Det var faktisk så ille at jeg gråt da jeg kom hjem, og folk syntes synd på meg, fordi jeg var så stygg på håret.... Hehe...
Det tok to år før jeg turte og gå til frisør igjen. I mellomtiden klipte jeg meg selv, og venner hjalp litt til!

Ble kanskje litt rotete innlegg, men jeg blir så hissig når jeg tenker på det

Opprinnelig postet av beat

Huff!Var dette en veninne?!høres ikke slik ut..1500??DØDSdyrt..Stakkars deg.Håper håret ditt har vokst ut nå da,så du har fått normal fasong på det igjen!

Opprinnelig postet av DeeDee

Hehe...jada, det vokste ut og blei ålreit!! Hun ringte meg en gang etter det, og lurte på om jeg ville klippe meg igjen. Jeg svarte nei, og har ikke hørt fra henne siden. Tror vi forandret oss litt... Alt hun snakket om var at hun kom først i køen på utesteder siden hun jobbet der, og at hun klippet så mange kjendiser

(Normal fasong? Jeg klippet meg helt kort igår, og ser ut som en punker... haha. Jeg var lei av langt hår!)

How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/10/2005 :  20:22:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Welsh_lover: "Tuppene" i frisørspråk er det som er slitt. Ergo, de tar det som er slitt, og selv om det ofte kan være mye, så er det absolutt det beste for håret :-)

Opprinnelig postet av Formosissima

Ja, det vet jeg, men hvorfor hadde jeg vært hos en frisør 5 uker tidligere og "tatt tuppene", og hun tok 5 cm. da, og sa at det var helt klart nok med 1 cm. neste gang jeg klippet meg...? rare greier...

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 08/10/2005 :  20:30:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
da har vi vært borte i det samme Welsh lover .. Irriterende.. Hvorfor ikke gjøre det vi ber om.. Sist jeg klippte meg, så dreit jeg i og klippe på lengden.. Jeg torsa rett og slett ikke !

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 08/10/2005 :  22:57:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
iiiik!! håret mitt er hellig!!
jeg lærte på en tidligere feil...
var til frisøren og skulle ta tuppene... den vanlige frisøren jeg brukte var sykmeld, så jeg fikk en annen frisør som liksom skulle være kjempeflink... ja jøss!!
jeg hadde hår nesten ned til midten av ryggen, satt meg ned og leste i et blad... (tror jeg ble ganske engasjert i bladet for jeg kikket ikke i speilet, og hun skulle jo være så flink...) jeg fikk sjokk når hun var ferdig!!! fra å ha kjempelanng tykt hår hadde jeg pluselig bare hår til skuldrene og dette var gradert hele veien rundt, og det var skjevt så det så ille ut!!!
jeg dro hjem å gråt ut mine bitre tårer til mamma, så dagen etterpå dro mamma med meg nedover og refset frisøren etter noter, så eieren av salongen kikket på håret (fikk kulerunde øyne) og rettet på det som kunne rettes, og gav meg masse hårpleieprodukter gratis og visste meg hvordan jeg skulle fikse det, for at det skulle se så bra ut som mulig...

dette er en stund siden og håret mitt er omsider vokst ut igjen... jeg skal ALDRI gå til den "flinke" frisøren igjen...!

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  11:16:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
iiiik!! håret mitt er hellig!!
jeg lærte på en tidligere feil...
var til frisøren og skulle ta tuppene... den vanlige frisøren jeg brukte var sykmeld, så jeg fikk en annen frisør som liksom skulle være kjempeflink... ja jøss!!
jeg hadde hår nesten ned til midten av ryggen, satt meg ned og leste i et blad... (tror jeg ble ganske engasjert i bladet for jeg kikket ikke i speilet, og hun skulle jo være så flink...) jeg fikk sjokk når hun var ferdig!!! fra å ha kjempelanng tykt hår hadde jeg pluselig bare hår til skuldrene og dette var gradert hele veien rundt, og det var skjevt så det så ille ut!!!
jeg dro hjem å gråt ut mine bitre tårer til mamma, så dagen etterpå dro mamma med meg nedover og refset frisøren etter noter, så eieren av salongen kikket på håret (fikk kulerunde øyne) og rettet på det som kunne rettes, og gav meg masse hårpleieprodukter gratis og visste meg hvordan jeg skulle fikse det, for at det skulle se så bra ut som mulig...

dette er en stund siden og håret mitt er omsider vokst ut igjen... jeg skal ALDRI gå til den "flinke" frisøren igjen...!

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Huff da... Hørtes ikke bra ut... Mange frisører gjør det de "føler passer personen best", men noen ganger blir det fiasko...

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  11:40:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jepp! skal love det ble fiasko!! så ut som en pjusk puddel i flere uker!! *huff*
Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  12:28:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jepp! skal love det ble fiasko!! så ut som en pjusk puddel i flere uker!! *huff*

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Huff da..

Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.