hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stald Grauff
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Stald Grauff
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Brennos
» VIP

Norway
Innlegg: 34

Skrevet - 06/10/2005 :  17:58:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrennos  Svar med kopi av melding
Heisann!!
er det noen som har vært på stald grauff eller har hørt noe om den?
Jeg har nemlig tenkt meg dit i to uker neste år, men jeg vil egentlig vite litt mer om hestene, opplegget, menneskene og hvorden hestene har det osv...

har vært på www.grauff.com men får liksom ikke sånn kjempe mye info ut i fra det som står der....

klem

Hest er livet, og jeg digger det!!

Eikdokka

Norway
Innlegg: 1925

Skrevet - 06/10/2005 :  20:09:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Dette emnet har vært oppe før hvis jeg ikke husker feil..
Therese
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway
Innlegg: 2077

Skrevet - 07/10/2005 :  18:27:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Den siden du viser til er ikke hjemmesiden til Stald Grauff, så det er ikke rart du ikke får så mye info av hva som står der. Hjemmesiden til Grauff er:
http://www.grauff.dk/
Ellers har dette emnet vært oppe før ja. Det er bare ikke så lett å finne.. *sukke litt over søkefunksjonen*
Gå til toppen av siden

Brennos
» VIP

Norway
Innlegg: 34

Skrevet - 07/10/2005 :  18:48:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrennos  Svar med kopi av melding

Heisann
jeg skreiv adressen feil, men jeg har vært inne på www.grauff.dk
og har lest det som står , men jeg syntes ikke det var så alt for mye info der, så derfor spurte jeg om mer info fra noen som hadde vært der.......klem

Hest er livet, og jeg digger det!! Gå til toppen av siden

Little Bee

Norway
Innlegg: 41

Skrevet - 19/10/2005 :  12:07:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLittle Bee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLittle Bee  Svar med kopi av melding
Stald Grauff er kjempe bra!! Beste stedet jeg har vært! Har jobbet der i flere uker, og har hatt det utrolig bra. Dette emnet er jo litt gammelt nå, så vet ikke om du er inne her og sjekker innlegget ditt mer, så gidder ikke å skrive masse her inne, i tilfelle du ikke leser det, men du kan jo stikke innom vipen min å sjekke ut dagboka og galleriet, der er det masse bilder og stuff. Hvis du lurer på noe, så er det bare å slenge inn ett innlegg i gjesteboka mi

Som sagt, STALD GRAUFF RULER!!!

Posted by Bee
Det er ikke alltid de som hopper høyest som er flinkest til å ri.. Eller de som tror de kan alt, som kan mest..
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.