hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - The Sims dataspill!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 The Sims dataspill!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  21:41:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Hjelp hjelp! Er det noen der ute som har installeringskoden for dette spillet? Jeg har nemlig klart å rote bort det heftet som følger med spillet, hvor den koden står.. Så jeg sitter da her med et spill jeg ikke får installert igjen, fordi jeg er så surrete, noen som kan hjelpe?
Wenche & Amber

siljeho

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  22:45:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvem the sims er det da? 1 eller 2?
Mvh Silje Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  23:04:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Oj, det glemte jeg å skrive på, det er the sims hot date 1.
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  23:32:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Det er neppe særlig smart å be om lisensnr. her. Det er ikke lov å dele dem. :-) Dersom du har kjøpt dette spillet selv, anbefaler jeg deg rett og slett å lete etter den. :-) Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  23:55:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Hvorfor må alltid ting være så lovlig da Hehe;) Men har litt dårlig samvittighet, fordi jeg har lånt bort spillet til ei jente på 11 år, så hu får ikke brukt det, men ja, jeg får vel bare leite mer da, med mindre det finnes noen sjeler der ute som er villige til åvære litt ulovlige for min skyld (A)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

siljeho

Norway

Skrevet - 06/10/2005 :  00:28:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
eller bare rett og slett påmail!:P hehe kan slette det etterpå.

Mvh Silje Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 06/10/2005 :  09:16:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Om man absolutt må, er det mye bedre å ta slikt over mail ja. Det kan slå stygt tilbake på hestemarkeds forum, dersom de som arbeider mot slikt, finner ut at det er piratvirksomhet på forumet. Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 06/10/2005 :  14:39:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Er det ikke forskjellige installerings-nummer da...?:\
-Marte Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 06/10/2005 :  15:20:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Jeg mener å huske at det er forskjellige koder på hver enkelt spill...
Prøvde å låne naboens kode en gang, hadde spillet men rotet bort koden. Dette gikk ikke...

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 06/10/2005 :  21:38:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Har fått kode nå, takk til deg, du veit jo selv hvem du er ;o)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 06/10/2005 :  22:43:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har du prøvd den om den funka ?

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/10/2005 :  10:16:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Ja, tror at den funka, hu som låner spillet har ikke sagt noe annet så;)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.