hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Humrer hesten din når dere skal ut på tur?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hestepsykologi og atferd
 Humrer hesten din når dere skal ut på tur?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  11:59:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Når dere driver å gjør klar hesten til å ri ut, og du for eksempel tar på deg hjelm og henter hodelag. Hender det at hesten gleder seg såpass at den humrer??

Hva synes dere om hester som prater hele tiden?

Araber hoppa mi er sånn at hun skravler hele tiden. Prater når vi skal på tur, til andre hester når de kommer inn, når hun skal ha mat, og om jeg går ut og blir borte litt... Hun både humrer og vrinsker.
Mange kaller henne skravlegås...
Jeg synes det er koselig jeg når hestene prater!!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

Bustetrollet

Skrevet - 05/10/2005 :  13:23:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rosita snakker litt av og til hun også
Når jeg kommer og skal hente henne inn om kvelden, så hummrer hun.. Også når jeg skal fôre henne, leie henne ut, når jeg kommer gående fra fjøset og opp til stallen. Også av og til når vi skal på tur ;D

Det er ganske artig og høre at hestene snakker sånn :)

Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  13:28:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Forhesten min er ikke så fryktelig pratsom av seg, men han humrer ofte når jeg kommer inn i stallen, eller jeg skal ta han inn fra paddocken. Jeg opplever humringen ofte som et "hei", men han bruker det også for å fortelle meg at han vil noe. En dag var vannbøtta hans ute tom, da humret han mot bøtta som for å si at jeg skulle fylle på. Han humrer også hvis det er dårlig vær, som for å si "jeg vil inn".
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Aina_og_Herjutora

» VIP

Skrevet - 05/10/2005 :  14:48:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Spesielt kaldblodsen min "snakker". Humrer når den ser meg, får mat, skal inn og brummer på tur. Når vi kommer tilbake fra turen klapper hun veldig med leppene, virker da som hun er fornøyd og glad:) Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  17:40:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Løkken snakker når jeg komme med mat.. Høres egentlig veldig rar ut, men gleder seg vel til å gjøre det som er hans favoritthobby nettopp SPISE
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  19:35:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Eikdokka snakker hele tiden! Hvis jeg går inn på pauserommet en tur og kommer ut i stallgangen igjen humrer hun. Når man kommer om morgenen humrer hun, når vi skal ri humrer hun, når hun skal inn humrer hun og i det hele tatt når noen snakker til henne.. Veldig koselig :)
Therese
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  20:20:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Hesten min liker å prate den også. Han snakker når jeg kommer med mat, når vi skal ut, eller noen ganger også hvis jeg bare snakker til ham
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 06/10/2005 :  18:06:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kaldblodsen min prater en del han også. Når han ser meg, når de andre hestene blir borte, når han syns jeg bruker lang tid før vi skal på tur, når han skal ha mat osv. Skikkelig koselig!
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 07/10/2005 :  00:16:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Araberblandingen min svarer meg tilbake når jeg snakker med han som oftest :) ganske morsomt å høre på!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

pre-arab

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  11:12:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidepre-arab  Svar med kopi av melding
Har også to hester som "snakker"

Araberhoppa mi er ganske ekstrem på dette, hun knegger og humrer for ALT, er jo koselig til tider, men enkelte ganger kan det også bli litt slitsomt (hun er nemlig ganske høylytt av seg)

Shagya hingsten min er ikke like pratsom, men når han trenes og får ros humrer han tilbake...

Liker du sorte arabere og P.R.E hester - ta en titt på min hjemmeside:
http://www.home.no/pre-arab/
Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  23:56:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
eselhoppa jeg trener hyler hvist hun vil h oppmerksomhet, og hun stopper ikke før hun får det=P så søt=P og føllet hennes på 4 måneder som vi også trener, lager en lyd som hørest ut som en blanding mellom grynting, hyling og vrinsking når vi roper på ham=P
de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 11/10/2005 :  10:17:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Varmblodsen jeg har stående hos meg nå,er også slik at hun prater veldig :) Humrer når jeg kommer,"svarer" når jeg prater til henne,og går og humrer for seg selv mens vi er på tur... Kjempekoselig! Hingsteføllet hennes har tatt etter henne og er like så pratsom :)
Takker for meg. Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  16:07:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Foxy humrer da jeg sier "hei Foxy" da snur hu hode og legger øren frem,pluss at hu humrer. syntes det er litt koselig;)
og de andre hestene følger spent med på hva jeg driver med
gøy å snakke med hestn sin

- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

binders

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  18:59:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebinders  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebinders  Svar med kopi av melding
Archi pleier å humre når jeg kommer inn om morran og andre ganger når han ser meg :D (+ når hanfår mat og når andre hester går ut og inn) koslig det <3 når vi skal ut å ri, står han bare å spisser øra :P hehe

Mia

http://www.archi.nimphelos.net
Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  21:26:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Hestene vi har på stallen humrer(vrinsker ofte!
Veldig koselig!
Som oftest når vi kommer, eller har gått ut av stallen og kommer inn igjen.
Ene hingsten vrinsker (rettere sagt breker/brøler) når han vil inn, spesielt hvis han er litt kald og synes han har vært ute nok ;)
Et par av dem vrinsker også hvis en hest blir tatt ut, eller hvis en kommer inn =)
Ellers så vrinsker/humrer omtrent alle når vi förer ;)

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 04/12/2005 :  02:08:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding

hestene mine prater hele tiden

når eg kommer om morningen og forer.

hver eneste dag kl 15.20 står de klar nede ved gjerdet nærmest buss stoppet der eg kommer av og da står de klare og humrer og vrinsker[
:)]
syns det er kjempekoslig eg

pacific pleier også å stå å klappe med leppene mens eg børster,saler han eller bare suller rundt i stallen å preiker med de....

dee står også ute å roper når de vil inn

og hver eneste gang de hører at meg eller mamma åpner ytterdøren setter de i ett vrinsk da ogsåganske tidi

fikk tilogmed kjeft av naboen engang for de pratet så mye hehe

pratsomme hester er gøyale hester

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.5 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.