hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - direkte omhoppning
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 direkte omhoppning
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 03/10/2005 :  22:16:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Lurer på hva dere foretrekker, direkte omhoppning eller ikke? Og hvorfor? Jeg for min del liker ikke måtte huske begge banene. Synes det er greit å tenke litt imellom På den annen side er det greit å bli ferdig mens man er igang

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 04/10/2005 :  10:01:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvis man rir A1d, kan man miste rytme, men man får tid til å hente seg inn og gå gjennom omhopningsbanen.
En fordel med A1c er at man slipper å avbryte. Vet ikk helt hva jeg foretrekker, synes egentlig begge er like ok jeg:)
Lange baner klarer man å huske hvis man øver:) Det er også en fordel men sjappe klasser på stevner med mange startende (som feks A0).

Hege Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 04/10/2005 :  10:45:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Om du skal starte to klasser, så synes jeg det er bedre med direkte omhopping, av den enkle grunn at da går du inn på banen bare to ganger istedenfor fire (stevnenerver på høykant!) En klasse er derimot greit med A1d, for to ganger inne overlever jeg.... =)
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 04/10/2005 :  10:48:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
En klasse er derimot greit med A1d, for to ganger inne overlever jeg.... =)

Opprinnelig postet av TORHILD

A1d er direkte omhopping det. er det A1a du tenker på?

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 04/10/2005 :  11:07:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Stemnearrangørane her om kring er veldig glade i å ha A1d fordi den er lettast å arrangere ??

Synest det blir litt dumt eg når kvar einaste klasse går i A1d eller clear riund. Så når vi skal ha stemne no i oktober i klubben vår har vi planlagt både clear round, A0, A1a og A1d.

Har starta lite sprang enda, men synest dei fleste bedømingane er greie. Greit med litt variasjon.

Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 04/10/2005 :  16:47:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
her synes jeg alle går a 1c

Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 10/10/2005 :  22:04:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg har kun startet A1d stevner, men trives egentlig med det. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.