hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Diablo bøkene
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Bøker og videoer
 Diablo bøkene
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Bustetrollet

Skrevet - 03/10/2005 :  00:38:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som har lest de bøkene?
De er så utrolig fine, fra pennyklubben.. Elsker de bare!

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 03/10/2005 :  08:44:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ja jeg har lest dem alle ( selv om jeg er voksen da... ). De er gode de ja, enig i det. Men liker egentlig Fullblodserien og Heartland best. Min datter har nå meldt seg ut av Pennyklubben så nå blir det nok ikke mer lesing av de bøkene på meg nei....
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 03/10/2005 :  09:23:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe ;D Den første boka er utrolig trist..
Jeg er fortsatt medlem, men får kanskje bare en - to pakker i året, for jeg avbestiller omtrent alle pakkene..

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 03/10/2005 :  09:51:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har lest de jeg å, men liker som Bente også Fullblods og Heartland best =) Var medlem for lenge siden, så nå blir det kjøping av bøker på loppiser ol ;)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 03/10/2005 :  16:37:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Greit og ha en lillesøster da egentlig ;D Jeg tar det i pakken jeg vil ha, så tar min søster resten

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/10/2005 :  16:47:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg likte bedre Heartland og en annen serie jeg ikke husker navnet på.. Men Diablo var også bra da, for all del.. har meldt meg ut av Penny nå da, men jeg får fortsatt noen bøker av lillesøsteren min, hun er medlem.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 06/10/2005 :  10:55:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei.. jeg har en liten flau historie å fortelle.. :)
igår ringte jeg til Pennyklubben he he fordi jeg ville egentlig gjerne kjøpe hestebøkene deres.. Dama i telefonen snakket om barnet mitt osv osv.. så sa jeg at jeg jo ikke var mor men medlemskapet var til meg.. Så ble hu drit sur og sa at klubben er for 12 åringer.. Ja ja jeg vet jo det, men derfor kan jeg vel synes at bøkene er gode? NEI hu anbefalte meg å ikke bli medlem for det var kun for barn.. ble litt flau jeg da for hadde egentlig lyst på de bøkene. Jeg mener jo at hesteinteressen ikke går på alder. Selvom de sikkert er skrevet på "barnespråk" måtte jo le litt for meg selv etterpå og heldigvis ser jeg at andre her på forumet leser Pennybøker.. Men følte meg litt dum og da :)
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 06/10/2005 :  11:58:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ei bok er ei bok, uansett ;D

Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 17/10/2005 :  07:36:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
ååå! i l0ve diabolo-bøkene!!! har lest nesten alle bøkene snart!
- Jasmine og Ponniene -
Redigert av - LilleMint den 17/10/2005 07:37:30 Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 17/10/2005 :  09:01:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
igår ringte jeg til Pennyklubben he he fordi jeg ville egentlig gjerne kjøpe hestebøkene deres.. Dama i telefonen snakket om barnet mitt osv osv.. så sa jeg at jeg jo ikke var mor men medlemskapet var til meg.. Så ble hu drit sur og sa at klubben er for 12 åringer.. Ja ja jeg vet jo det, men derfor kan jeg vel synes at bøkene er gode? NEI hu anbefalte meg å ikke bli medlem for det var kun for barn.. ble litt flau jeg da for hadde egentlig lyst på de bøkene. Jeg mener jo at hesteinteressen ikke går på alder. Selvom de sikkert er skrevet på "barnespråk" måtte jo le litt for meg selv etterpå og heldigvis ser jeg at andre her på forumet leser Pennybøker.. Men følte meg litt dum og da :)

Opprinnelig postet av Lopke

Jaja, vi som ikke kan være medlem for og få bøkene, får se om vi kan finne bøkene til salgs her på Hestemarkedet :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 17/10/2005 :  13:39:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
De har også mange bøker på Fretex til en billig penge.. Var der for en uke siden kjøpte 8 bøker til 80 kr..
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 17/10/2005 :  13:41:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
hmmm... jeg har kasser med pennybøker stående en plass... må finne de... kom jo på at jeg har sikkert bare lest halvparten... er jo glad i å lese så da har jeg nok mange bøker å kose meg med framover....
husker at jeg som liten likte Wonder-bøkene godt (tror det var det de het) + en bok som het batlery for alltid (tror det var det) og føllet som ingen ville ha (pocketbok)

i kveld skal jeg rote rundt å finne bøkene...:)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  16:37:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
liker ikke diabolo bøkene jag, men heartland og fullblods er konge! Er bare så brae bøker! Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  18:11:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Lopke

hu kjerringa måtte da være dum som aviser kunder! trodde de ikke brydde seg om hvem som er medlem bare de tjente penger!

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 30/04/2006 :  22:05:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Ja, Diabolo bøkene er kjempebra!! Elsker de:P
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  22:24:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
har lest endel av de. er kjempespennende;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.