hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ridesenter brant ned
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Ridesenter brant ned
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Goldman og Rex

» VIP

Skrevet - 01/10/2005 :  11:00:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sånn som dette er noe av det tristeste som skjer:

http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/10/01/445032.html

Jeg føler virkelig med eierene og alle de som er knyttet til disse hestene. Stakkar...

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 01/10/2005 :  11:21:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Her er også noen linker:
dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 01/10/2005 11:26:43 Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 01/10/2005 :  11:46:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Ja det e helt forferdelig... :.(
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 01/10/2005 :  12:05:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er ikke grunnen til brannen funnet enda?

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 01/10/2005 :  13:12:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
stakkars hester og alle som drev på i stallen:(
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 01/10/2005 :  13:35:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jeg føler virkelig med de som mistet hestene sine i brannen=( å miste en hest i en brann må jo være noe av det værste man kan komme utfor=(
håper virkelig at andre staller installerer nyere brannvarslere sånn at slike ting lettere kan bli avverget i fremtiden=(

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Linn_1902

» VIP

Skrevet - 01/10/2005 :  20:50:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
off.. det er skikkelig ekkelt og kvalmt og tenke på! Er ikke så langt unna der jeg bor så jeg har vært der på stevne ol. Et kjempe trivelig sted men masse hyggelige mennesker.
Føler virkelig med de stakkars som er innvolvert i dette...
Gå til toppen av siden

Linn_1902

» VIP

Skrevet - 01/10/2005 :  21:04:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fikk høre nå at stallen var påtent... hvis det stemmer, så lurer jeg virkelig på hvem som vil noen så vondt?? Uskyldige hester/eiere og andre involverte...
Håper virkelig dette bare er rykter som går...
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 01/10/2005 :  22:21:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Så trist... *snufs*
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 02/10/2005 :  09:21:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Så det på nyhetene i går kveld og ble sikkelig trist.. Håper de finner ut om det ble påtent og vis d at de finner de som gjorde det..
På nyhetene sa de at en hest var savnet, noen som vet om de har funnet ut noe mer?

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Goldman og Rex

» VIP

Skrevet - 02/10/2005 :  09:31:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det kan leses mer om hendelsen på klubbens hjemmeside:

http://kfhk.info/

En av de døde hestene var Dixie, datteren til min gamle ponni. Hadde mye med henne å gjøre som føll...Tragisk, virkelig tragisk.... Tenk å miste hesten sin på denne måten, det er ufattelig.
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 02/10/2005 :  11:02:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
huff, dette er jo utrolig trist. Får helt tårer i øynene av å tenke på de stakkars hestene som brant inne og de som sitter igjen etter brannen. Veit hvor ille det er når stallen brenner ned. Har vært med på det selv, men da døde ingen hester så dette er jo mye verre...

Håper alle de som har blitt rammet av brannen får støtte og hjelp igjennom den vanskelige tiden...

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 02/10/2005 :  15:40:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Så det på nyhetene og fikk tårer i øynene, er hjemme på høstferie nå og nesten 100mil unna hestene mine.. Er så redd for at noe sånt skal skje i min stall.
Sender mange tanker til dem som har mistet sine hester i brannen.

Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/10/2005 :  15:50:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
forferdelig trist å høre om.. Enhver hesteeier føler seg nok på vakt når en får høre om slike ting..

Men var brannen påtent? isåfall håper jeg gjerningspersonene blir tatt.. de burde få livsstid..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 02/10/2005 :  18:36:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
"Stor sorg og mange spørsmål reiser seg etter at tolv nydelige og snille hester - spesiell på hver sin måte, på en meningsløst måte ikke skulle få leve lenger." (Kopi fra internettsiden deres)

Fint sagt.. Helt enig med deg Anne, vis den ble påsatt så burde de som gjorde det få livstid..
*Tårene kommer opp i øynene*

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 02/10/2005 :  18:44:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skjønner seriøst ikke hvorfor man skal gjør slik.. Altså å tenne på en stall!

Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.