hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - *Knurr* Bilder...igjen...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 *Knurr* Bilder...igjen...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lene.

Norway

Skrevet - 29/09/2005 :  11:27:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå har jeg siden i går formiddag forsøkt å laste ned et par bilder til vipen...men det går ikke,nei... For her er det feil...igjen...

Er det flere enn meg som opplever det samme nå...?
Og som begynner bli litt sånn "små-lei" feil og rot...?

Takker for meg.

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/09/2005 :  16:40:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har vært litt opp og ned, men hos meg har det funket den siste uka...
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 29/09/2005 :  17:17:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Sånn ahr det vert hos meg noen ganer og..!
Men det er faktisk noen bilder jeg ikke FÅR inn på vipen min..!
=(

Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 29/09/2005 :  18:57:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå har jeg lastet ned et annet bilde,og det gikk bra...? Men får fremdeles ikke lastet ned de to andre...? Er tatt med samme kamera,samme oppløsning,og lastet ned på pcen igjennom samme program og i samme srørrelse...

Så da skjønner jeg ingenting...

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 29/09/2005 :  19:13:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Bare for å være vrang så laster du altså bildene _opp_ Lene ikke ned

Det som kan være lurt er å resize bildene, bare lagre deg en egen versjon som egner seg for å legge ut på nett (kan gjøres enkelt via paint for den del), da vil du nok oppleve at det litt oftere går litt bedre å legge dem ut, fordi du ikke bruker like lang tid, og da får man ikke så masse "exceptions"
(håper jeg ialllfall).
Jeg har ikke lastet opp bilder på lenge nå, men har iallfall ikke hatt problemer når bildene ikke har vært så "tung opplastningsmat" :)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 29/09/2005 :  19:21:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Bare for å være vrang så laster du altså bildene _opp_ Lene ikke ned

Thi-hi-hi,...jeg sier alltid feil der..

Har jo konto hos Photobucket...kan prøve å laste opp(?) bildene derfra...

Bustetrollet

Skrevet - 29/09/2005 :  19:31:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har aldri problemer med opplasting av bilder.. Noen ganger kan det gå litt tregere en andre, men det får jeg leve med;D

Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 29/09/2005 :  20:17:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg hadde samme problem, fikk feks 2 men ikke de siste to selv om de var tatt samtidig osv. Fant da ut at om jeg skiftet navn på de, så kom de med en gang!
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/09/2005 :  20:54:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hmm.. sikkert bare noe midlertidig trøbbel med serveren eller noe kanskje?
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 29/09/2005 :  22:40:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg hadde samme problem, fikk feks 2 men ikke de siste to selv om de var tatt samtidig osv. Fant da ut at om jeg skiftet navn på de, så kom de med en gang!

Opprinnelig postet av TORHILD

Jeg har gjort det samme, byttet navn på de. Å da har det gått greit.
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  09:36:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg får ikke lastet opp bilder i dag..

Får bare dette:

Active Server Pages error 'ASP 0113'

Script timed out

/vipupload.asp

The maximum amount of time for a script to execute was exceeded. You can change this limit by specifying a new value for the property Server.ScriptTimeout or by changing the value in the IIS administration tools.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  09:57:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg får ikke lastet opp bilder i dag..

Får bare dette:

Active Server Pages error 'ASP 0113'

Script timed out

/vipupload.asp

The maximum amount of time for a script to execute was exceeded. You can change this limit by specifying a new value for the property Server.ScriptTimeout or by changing the value in the IIS administration tools.

Opprinnelig postet av Roxira

Samme som jeg får opp...

Guro
» VIP

Skrevet - 30/09/2005 :  10:49:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Script timed out tror jeg betyr at scriptet ikke klarer å kjøre fordi det tar for lang tid (gosj dere, det var vel rimelig raskt oversatt;))
Så lite spm: hvor store er bildene dere skal laste opp Roxira og Lene??

Det er såvidt jeg vet alltid denne feilmeldingen som kommer opp når man ikke får til å laste opp bilder. Tror at den også kan tyde på at en av serverene til hestemarked kanskje kjører med litt stor last?? (Altså at det skjer litt mye på den på en gang og at det derfor blir et problem)

Til hestemarked sitt forsvar så er det mange brukere her som ikke bryr seg om å resize bilder osv. (det kan du lett se om du bruker Opera for å laste tråder med bilder i feks, de blir fort veeeeldig store) derfor ligger det garantert mye på de serverne (evt den serveren) som har ansvar for vip'ene her.

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  12:35:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
noen ganger har jeg fått samme greia opp som dere, har da lastet opp et annet bilde. Det har gått fint, aner ikke hvorfor det hjalp å ta et annet bilde, de som jeg ikke fikk lastet opp måtte jeg vente med til senere for å få lastet opp.
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 30/09/2005 :  19:26:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skiftet navn på bildene og da gikk det uten problemer...
Pussig da...ettersom jeg ikke har trengt å gjøre dette før,og bildene er fremdeles i samme størrelse...bare med et annet navn...

Eikdokka

Norway

Skrevet - 01/10/2005 :  08:45:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Det pleier som regel å være navn problemet eller størrelse problemet fra hestemarked.

Therese
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.5 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.