hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hest som kunne passet for meg i senere tid?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 Hest som kunne passet for meg i senere tid?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

ShyBoy

Skrevet - 22/09/2005 :  18:56:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heihei! Jeg har ingen planer om å skaffe meg hest enda, men om et par år. Men jeg har et lite problem. Jeg ønsker meg veldig en ponni, det er de jeg liker best å ri, men pga min høyde, kan nok ikke det bli aktuelt.

Jeg regner med å bli rundt 175cm når jeg er helt ferdig utvokst. Så det må passe min størrelse.

Jeg skal også satse på dressur, så den må kunne ha kapasitet til å klare å gå sånn passelig. Så må den også kunne hoppe litt, siden jeg synes det også er ganske moro.

Åså liker jeg ikke de altfor lettere rasene. Den bør være litt kraftig og god.

Jeg har ikke tenkt å kjøpe hest før når jeg har konfirmert meg (15 år), og da har jeg holdt på med hest 8-9 år, så den trenger ikke være så gammel (0-6 år).

Den må også ha mye personlighet og være samarbeidsvillig. Snill også, siden jeg strever litt med å beherske med selv hvis begeret skulle bli fullt. (Det skal veldig mye til før jeg sprekker, men når det skjer... Men jeg jobber med det, å det har blitt mye bedre nå, så jeg regner med det blir borte til den tid.)

Så hvilken rase tror dere hadde passet meg? Det hadde vært moro å høre hva dere synes

Mathilde

http://www.mmdreamteam.piczo.com

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 22/09/2005 :  19:04:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Islandshest. :-) Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 22/09/2005 :  21:52:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kaldblods :-)
Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 22/09/2005 :  22:39:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Hva med en Holsteiner siden du vil satse på dressur og ikke vil ha en som er for lett? Syntes Holsteiner og Hannoveraneren er så pene jeg :o)
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  15:15:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
varmblods,de fleste er kjempe flinke til dressur! og jeg tror at en sånn en kunne passa deg!
hehe...

- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

*heztejenta*

Norway

Skrevet - 09/10/2005 :  20:35:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dansk varmblod......de er best assa ;)
Heey!OOOO!
Kan jeg få en smartis?!Haha1Den var god....
Gå til toppen av siden

TinkerBell
» VIP

Skrevet - 01/11/2005 :  15:29:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva med en Tinker? De er gode og kraftige og er kjent for å ha godt gemytt... Men det er mange raser som kunne passet deg, du må nesten se litt rundt...
Eller kanskje en nordlandshest/lyngshest?
Det er en hest da, men de kan brukes til det aller meste og er robuste og har godt gemytt.

Lev livet Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.