hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hesten ned på tøylen!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Hesten ned på tøylen!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 28/09/2005 :  12:31:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja det er kjempe knall! Ikke alt jeg skjønner like lett bestandig, men teknikkene fungerer supert!
Hege Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 28/09/2005 :  13:18:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg har også ridd for M.Teigen, bare på helgekurs da, men dog. Instruktøren min på Torp (rir i rideskole en gang i uken) underviser også etter sentrerte prinsipper, og jeg syntes det er en god måte å ri på, særlig siden jeg sliter med at jeg fort spenner meg og blir sittende stiv som en stokk, hehe... Håper å få tatt noen timer til M. Teigen igjen når det nye ridehuset kommer opp på Bruråk, for da blir det ikke så stor rift om hallen :)
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 09/10/2005 :  14:16:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
hø?? var på Jørn-trening i dag og red serpentiner og.. ja gikk på tøylen=) men jeg tror ikke at det er sånn som du tror det er! jeg måtte gjøre det på en ordentlig måte;) ikke sånn du skriver;) haha.. skaff deg en bedre instruktør!!!! (hvis det er han eller du som har lært det!)

- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.32 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.