hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - LOST:D:D
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 LOST:D:D
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

kristina:P
» VIP

Norway

Skrevet - 19/09/2005 :  20:36:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekristina:P  Send %s1% en ICQ meldingkristina:P  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekristina:P  Svar med kopi av melding
Helluen!
jaja..Lost er kansje ikke det aller viktigeste her i verden...bare nesten....har lixom sett alle episodene fra sesong en...men når begynner sesong to???det er jo ingen som vet dethar jo ventet å siden august nå:(åså lurer eg sånn på hva denne mystiske øya egentlig sjuler...det er gjemt mangen hemmeligheter der...å langt under bakken....befinner det seg noe også ...ned den laaaange stigen...nedover i mørket...hva for noe mystisk er det som ligger å lurer der??er det kansje aliens?og hva er det med de sifferene?som bringer ulykke?!merkelige greier!!skulle bare ønsket hva de stod for!

hvem liker dere best av folka?
syns at han kjokke fyren er morsom...lager alltid god stemning på øya lixom;)

kristina:p

Mezzy

Skrevet - 19/09/2005 :  21:28:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMezzy  Svar med kopi av melding
Sesong to av Lost begynner i USA på onsdag. Men aner ikke når den kommer til Norge. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 19/09/2005 :  21:36:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lost er braaa.. selv om jeg ikke så de to siste episodene=p

Jeg hørte at den neste sesongen starter i jule tidene her i norge. Men jeg vet ikke om det stemmer..

Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 19/09/2005 :  21:53:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
jeg har hørt norge skal ligge en uke etter usa

Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 19/09/2005 :  21:55:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Nå kommer LOST!
13.09.05
Snart er ventetiden over! I løpet av høsten starter TVNORGE opp med sesong 2 av serien som samlet rundt 700 000 nordmenn foran skjermen hver onsdag i våres!

Gjengen på øya fortsetter kampen for å overleve i sesong 2 av serien LOST.

Etter den nervepirrende avslutningen før sommeren venter hele verden spent på fortsetningen av LOST. Hva befinner seg under luken? Hvem er de mystiske kidnapperne? Hvem andre befinner seg på øya?

Kate, Charlie, Sawyer, Jack, Hurley og resten av gjengen fortsetter kampen for å overleve, men denne gangen har spillereglene forandret seg...

For de som ønsker å se sesong 1 om igjen, går den nå i reprise hver kveld fra mandag til torsdag ved midnatt.

LOST - They are not the survivers they thought they were...

kopiert fra tvnorge.no

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 19/09/2005 :  22:04:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Lost kommer til Norge i slutten av oktober en gang mener jeg å ha hørt. Vi blir nok ikke å ligge bare en uke bak usa. Første episode kommer på onsdag i usa, så da skal det lastes ned.. ;) Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 19/09/2005 :  22:17:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Hihi, gleder meg som en helt og jeg håper virkelig at sesong 2 er like spennende som forrige sesong!
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 19/09/2005 :  23:37:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
*glede seg*

men tror ingenting om når Lost kommer på tv noen steder før jeg ser det... Hørte allerede for en mnd eller to siden at sesong to av Lost startet samme kveld i USA...
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 20/09/2005 :  00:00:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bea, jeg digger pingvinene i signaturen din
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 20/09/2005 :  11:01:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Slutten av Oktober begynner LOST igjen, vi gleder oss ;)!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 20/09/2005 :  13:23:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
www.lost-norge.tk
-Marte Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 20/09/2005 :  16:02:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Gleder meg:)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 20/09/2005 :  17:00:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det blir skøy

26. oktober kl 21:40
Så var det å huske det=p

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 20/09/2005 :  17:31:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Jippi.. *Gledesæ*
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 20/09/2005 :  22:03:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Juhu!!! Gleder meg som en unge:)
Hege Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 20/09/2005 :  22:33:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

26. oktober kl 21:40
Så var det å huske det=p

Hva har man huskelapper på mobilen til?
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.59 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.