hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hestemiljøet i Østfold
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hestemiljøet i Østfold
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

missmalla

Skrevet - 20/05/2003 :  13:42:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Endelig har hestemiljøet i Østfold begynt å bli større! Snart kan vi sammen ligne oss med nabofylkene våres!

Og endelig kommer det en hestebutikk til i Sarpsborg.
Som vil hjelpe til med å presse prisene på hesteutstyr ned! Noe som er veldig bra for oss forbrukere. :) Og så får vi jo bedre utvalg.

Stallboden finnes jo også i skjeberg med det tar jo en snau halvtime å kjøre ditt.

Ekeberg Hesteutstyr kommer like ved Pegasus. Kjempe fint mener jeg for da slipper jeg å kjøre verden rundt når jeg skal ut å kjøpe hesteutstyr. Da finner vi det på samme plass. :) Pegasus har jo masse fint utstyr og nå kommer det en ennå større butikk, ekeberg hesteustyr, rett neden for! Hestemiljøet i Sarpsborg blir jo bare større og bedre for hvert år som går! Nå kommer det jo et ridehus på kalnes og det har akkurat kommet et ved vetatoppen! Endelig flere valgmulighester!

Ekeberg skal vist åpne torsdag 22. mai. Gleder meg! Det blir sikker masse tilbud!

Ja, til mer hest i østfold!

Anette

Norway

Skrevet - 20/05/2003 :  16:12:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette  Svar med kopi av melding
En ting er hvertfall sikkert, jeg skal holde meg langt unna Ekeberg Hesteutstyr!! Hun er rimelig teit som åpner butikk rett ved siden av Monica med Pegasus. Monica har vært i hestemiljøet i Østfold i nærmere 10 år, så jeg synes heller vi som er i dette miljøet og kjenner henne skal støtte henne.
Greit at hun med Ekeberg måtte flytte, men det finnes andre alternativer enn å leie lokaler 10 m fra Pegasus. Virker nesten som hun gjør det bare for å være teit mot Monica. Jeg skal hvertfall bare handle hos Monica!!

Ellers er det bra at hestemiljøet i Sarpsborg blir større. Men akkurat på det punktet om nyåpning av Ekeberg Hesteutstyr må jeg si meg veldig uenig!!
Hvis det blir ridehus på Kalnes er det flott. Er snakk om et ridehus til på Tune også, kjempebra!

Hvor i Østfold har du hest, missmalla?

Gå til toppen av siden

missmalla

Skrevet - 20/05/2003 :  18:00:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nåja, jeg hadde vel ikke akkurat trodd på det monica finner på.
Hun har jo et rykte på seg for ikke å alltid fortelle sannheten.
To sider til hver historie vet du! Du har nok ikke hørt hva monica har gjort for å terrorisere ekeberg hesteutstyr det siste året du!
Det synes jeg er helt sinnsykt!

Jeg har handlet en del på ekeberg jeg og er kjempe fornøyd!
Så klart gjør hun ikke dette for å ødelegge for monica!

Jeg har hørt at hun fikk anbefalt det av boj norge for da ville det trekke flere kunder til det omådet. Feks. når man skal ut for å handle klær så drar man ikke dit der det bare ligger en forrentning. Man drar jo dit der det er flere. feks. byen eller et kjøpesenter.

Og dessuten er det jo positivt for oss kunder da!
Vi vil få et mye større utvalg og hesteutstyr vil bli billigere på grunn av konkurransen i markedet. Det er jo kjempe bra! Ikke sant?!

Tenk deg om det bare skulle ha vært en klesbutikk i sarpsborg.
Da hadde jo den hatt monopol og kunne ha forlangt nesten hva som helst for varene.

Jaja... nok om det...

Jeg har hesten min på en kjempe koslig stall i utkanten av Fredrikstad. Jeg har en dv vallak som snart skal pensjoneres og nå venter jeg på aph hoppe fra nord sverige. Spennende!

Du da? Hvor holder du til?

Hvor på Tune har de tenkt å bygge et nytt ridehus? Er det de nye leietakerene som skal bygge det?

Gå til toppen av siden

anneH

Skrevet - 20/05/2003 :  18:20:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har også handlet en del hos EH.
De har veldig mye fint.

Jeg handler der det passer meg best. Der jeg finner det jeg trenger der og da til billigst pris.

Forstår du ikke det at det er toppers for oss kunder at det kommer en ny butikk! At blir jo billigere på grunn av konkurransen. Pegasus har jo hatt eneretten til dette markedet altfor lenge. Både prisene og servicen vår jo altfor dårlig, til hun fikk konkurranse.
Gå til toppen av siden

Braga

Norway

Skrevet - 20/05/2003 :  18:48:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke handlet hos Ekeberg Hesteutsyr ennå, men jeg har handlet hos Pegasus. Er ikke akkuratt den beste butikken jeg har vært i.. Det var ganske dyrt der, men til gjengjeld så var det jo et ganske godt utvalg. Jeg handler heller hesteutstyr på Ole Chr. Bye i Rakkestad eller på Bole i Mysen. Siden det er mye billigere der enn i Sarpsborg. Men.. nok om det.

Jeg er enig i at hestemiljøet i Østfold er veldig bra. Her i Rakkestad har vi både ridehus og ridebane til disposisjon, og det er jo veldig bra. Det ser jo ut som at hestemiljøet bare blir større og større her i Østfold, og vi får håpe at det fortsetter sånn.

Braga
Gå til toppen av siden

Anette

Norway

Skrevet - 20/05/2003 :  19:12:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette  Svar med kopi av melding
Jeg synes servicen hos Monica har vært upåklagelig, og jeg tror ikke på et ord av det om at Monica har gjort noe for å terriorisere Trine Hammerstad. Greit nok at Trine skal flytte butikken sin til Sarpsborg, men at hun skal ha den 10 meter unna Pegasus, det synes jeg blir for barnslig.
Jeg solgte akkurat hesten min til Monica, og jeg har alltid syns Monica har vært kjempehyggelig, og jeg har handlet hos henne helt siden hun åpnet Pegasus.

Jeg har hest like ved Tune Ridesenter, på Stall Rønninghaug der Hanne Hjulmand eide før. Har ikke hest akkurat nå da, men driver og kjøper nuh.
Jeg vet ikke helt hvor på Tune ridehuset skal bygges, men det har vært snakk om det. Det er de som eier stallen jeg står på som skal leie Tune, men vet ikke om det er de eller Rikter Svendsen som skal bygge ridehuset..

Gå til toppen av siden

inger24

Skrevet - 21/05/2003 :  19:14:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
At monica har sabotert med vilje for ekeberg hesteutstyr. Vet til og med jeg!

Monica har feks truet fredrikstad rideklubb med at hvis ekeberg fikk sponse noen av stevnene, så skulle ingen fra klubben få handle på pegasus osv... Jeg har personlig sett at monica har revet ned reklamelapper fra ekeberg på f.eks tune. Det synes jeg er barnslig....

Jeg har aldri vært på ekeberg fordi det har vært forlangt å kjøre dit, men nå som det kommer i sarpsborg som må jeg en tur innom! :-)

Det at ekeberg ligger "10" meter unna pegasus gjør vel ingen ting! Ekeberg gjør i alle fall ikke det for å sabotere! hallo!
Det var da ingen som sa noe da det kom flere bilforretninger på råbekken! Som det ble sagt av andre så er jo det utrolig positivt for oss kunder! Og det kommer nok heller til å øke omsetningen til monica en og senke den! Tenk fornuftig da dere!

Gå til toppen av siden

colombus

Norway

Skrevet - 23/05/2003 :  15:08:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg likestiller begge butikkene (samme hvordan rykter dem har) og kommer til å handle der det er billigst ;o)

Hesten er en gave. Ta vare på den.
Gå til toppen av siden

missmalla

Skrevet - 23/05/2003 :  21:30:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var ikke meningen å lage en debbat der man slenger dritt.

Meningen var å si ; ja, til mer hest i østfold! :)
Gå til toppen av siden

colombus

Norway

Skrevet - 01/06/2003 :  18:29:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecolombus  Svar med kopi av melding
Var i Ekeberg Hesteutstyr i går, kjempe bra butikk, og hyggelig betjening :o)

Hesten er en gave. Ta vare på den.
Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 01/06/2003 :  18:55:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så flott at hestemiljøet blir større i Østfold.
Det er desverre ikke like bra over alt. Står på ridesenter nord i Østfold og der er det ikke noe bra akkurat nå.... depp depp :-(
Gå til toppen av siden

josefine=)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2003 :  21:21:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressejosefine=)  Svar med kopi av melding
Jeg har bare handlet på pegasus en gang... Har pleid å dra til løvenborg i oslo, eller røa hestesport. Har ikke bodd i østfold særlig lenge..

tihi
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.