hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stallinnredning
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Stallinnredning
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 18/09/2005 :  12:33:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Har nå sittet og bladd meg gjennom 15 sider med emner, og kun funnet ett emne om hvor man kan få kjøpt stallinnredninger, og dette var det kun 2 svar på, som ikke hjalp meg så veldig.

Skal bestille boksinnredning til 3 bokser, 2 skillevegger og 3 fronter. Har vært innom på sidene til Boj og Finn Kikut, og syns de innredningene er helt greie. Men er det flere alternativer? Skal ha helt vanlige bokser, slik som de på Boj, men er interessert i å sjekke andre steder også, for å sammenligne priser.

Og i samme slengen kan jeg jo spørre om noen av dere veit ca hvor lang leveringstid det er på innredningene henholdsvis fra Boj og Finn Kikut. Er litt avhengig av at leveringstiden ikke er altfor lang, da det begynner å haste med å stallen ferdig før det blir altfor kalt ute.

På forhånd takk

Wenche & Amber

xxxx

Skrevet - 28/09/2005 :  08:38:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er veldig mange som velger boksinnredningen, Cityboksen.
Den er rimelig,solid og f[es i flere varianter.Selv bygde vi det sj;l,men skulle jeg hatt flere bokser ville jeg nok kj;pt ferdig.Ellers er det mye lekkert p[ markedet,men den rimeligste er som nevnt over av det jeg har h;rt.

Her er link hvor det ligger litt omtale om boksene,
http://www.omn.no/prod01.htm

*Sorry for de rare tegnene men maskinen min er ikke i "europeisk modus.."

Redigert av - xxxx den 28/09/2005 08:40:40 Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 28/09/2005 :  10:51:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Hei.
Vi har bygget stall her hjemme i sommer og kjøpte såkalte ferdigboks elementer. Resultatet ble veldig bra, men de er både dyre og ikke akkuratt lette å sette opp.Vi betalte ca.20.000 for 2 boks fronter og en skillevegg.Selv om det heter ferdigelementer vil jeg ikke si at de var ferdig. Alt kommer i pusslespill, det eneste som virkelig sitter sammen er metallet. Plankene er løse men delvis ferdig tilmålt. Vi måtte derimot bruke både vinkelsliper og sag for å få alt til å passe. Dette er ikke noe man kan gjøre alene da elementene er svært tunge. Man bør være minst to, helst tre når alt skal monteres sammen. Selv om det nok er lettere med ferdig boks elementer enn å bygge dem selv fra bunnen av, så er de ikke ukomplisert å få dem opp. Men alt i alt vil jeg alikevel si at vi er svært fornøyd med det endelige resultatet. Boksene er både solide, fine og praktiske men til en høy pris. Tror nok uansett at om jeg skulle bygge ny stall hadde jeg nok valgt ferdigboks elementer nestegang også. Annette

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.