hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - god sal??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 god sal??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 11/09/2005 :  23:05:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
noen som kan annbefale en god sal? skal kjøpe ny sal til kaldblodsvallaken min.. han er ganske bred... har tenkt på en sånn wintec sal der du kan skifte bomvidde og skal se på en trainersal.. noen som har flere ideer?? ikke over 7000 kr=P
de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 12/09/2005 :  07:48:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en globus-sal til den feite ponnien. De har ganske brede bomvidder, opp til 38..
salen er kjempegod å ri i=)
Den koster ikke så mye, allroundsalen koster under 6000 (på fossum salmakeri, som kommer og tilpasser gratis hvis du kjøper sal der), og dressursalen litt over 8000..
Anbefaler denne salen:) De har den andre steder enn fossum aslmakeri også, men fossum er det stedet de er billigst;)
Gå til toppen av siden

ennergårdsfreja

» VIP

Norway

Skrevet - 12/09/2005 :  09:16:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kan anbefale Griffin med Fish innlegg Jeg har en slik og den er kjempe god. Den er syntetisk med 10 års garanti på bommen. Prisen ligger vel på rundt 4500,- tror jeg. Uansett hvor lange turer jeg har ridd så får jeg IKKE vondt i baken, den er veldig lett i vekt, kan justeres med fish inleggene, syntes også den er grei å ri på bane med, både sprang og dressur Jeg har en allround sal. Du kan bl.a lese om salen på nettet. Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 12/09/2005 :  14:49:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Hvis du vil ha en god sal, som i tillegg er rimelig, bør du se deg etter en brukt sal, ofte er de ikke engang brukt, men selges likvel til nesten halv pris. Selv er jeg stor fan av windsor og frank baines, jeg kjøpte begge mine saler brukt (windsor salen var ubetydelig brukt, men jeg fikk likevel 4000kr i avslag, og frank baines kjøpte jeg til en tredjedel av nypris). Wintec salene har jeg hørt er veldig gode, Trainessalene er altfor harde etter min smak.
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 12/09/2005 :  21:16:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg sverger til sommer-saler. Synes de er kjempegode! Hadde to stykker, en ren sprang og en ren dressur til den forge hesten min. På min nye hest bruker jeg bare en gammel vanlig da hun er litt tynn og lite muskelsatt, men det kommer nok en ny sommer i skapet igjen om en måneds tid =) Legger ved en link til forhandlerne av sommersalene http://www.hest.no/stall-frisk/Hesteutstyr.htm#sommer
Gå til toppen av siden

IdaogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 13/09/2005 :  20:44:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg bruker wintex salen på min hest. Synest den er idiell siden man kan endre bom på den. og den er lett å endre bom på og Grunnen for at jeg liker den er pga den er god å sitte i og siden man kan endre bom så slepper salen å bli ødelagt og hesten får vondt hvis den har blitt feit eller tynn.
Jeg var tenkt å kjøpe en griffin sal med fish, men den måtte jeg bestille og jeg trenkte en ny sal og denne passet perfekt til hesten min. Jeg ville anbefalt å kjøpt en sal man kan endre bom på pga da gjør det ikke noe hvis den blir feit eller tynn for du kan endre den sånn at den passer perfekt

http://vip.hestemarked.no/galleri.asp?ID=10993&galleri=show&side=10 Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 14/09/2005 :  19:11:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Jeg eeelsker trainerssalene! De er rimelige, pene, passer de fleste hester, og er kjempegode å ri i:) Har skrevet om de mange ganger før, men dette er vel egentlig det viktigste. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.