hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Boy 2 , dk.varmblod 12år
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Boy 2 , dk.varmblod 12år
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lisa&Boy

» VIP

Skrevet - 10/09/2005 :  00:32:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.
Jeg kjøpte en dk.varmblods i feb. i år.
Han er født i 1993,og jeg fikk minimale opplysninger om fortiden hans.
Jeg vet at han kom fra danmark til norge når han var ca. 6 år.
Da var det en rideskole i Bergen som kjøpte han.
Han har stått på Marits rideskole har jeg blitt fortalt.
Han er ganske liten og kraftig (ca.158cm),brun med svart man og hale,ingen avtegn verken i pannen eller på bena.
Noen som vet litt om denne hesten?

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 10/09/2005 :  11:41:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg tror jeg kjenner til denne hesten. Han stod på Alvøen i Bergen før han dro til Marit. Hos Marit gikk han i rideskolen inntil en jeg kjenner kjøpte han. Hun hadde han fremdeles oppstallet hos Marit, men byttet etterhvert stall, og solgte han. Jeg har mailadressen til hun som kjøpte han, jeg sender deg den på internmelding her på Hestemarked.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 11/09/2005 :  14:34:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Han har jeg faktisk ridd
Gikk "voksenkurs" i Alvøen når han kom dit. Tror ikke han ble der så lenge, men det er jeg usikker på. Utrolig søt og ærlig hest, med mye fremdrift. Gullegod!

Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 11/09/2005 :  15:29:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg har også ridd han, men det var hos Marit Jeg likte også han godt.. Selv om han var litt utspekulert.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Lisa&Boy

» VIP

Skrevet - 12/09/2005 :  00:14:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.
Så koselig å komme i kontakt med folk som har ridd han :-)
Ja! han er VELDIG utspekulert! Hehe,men er god når han konsentrerer seg.
Åssen var han å ri?
Gå til toppen av siden

Kajsa

» VIP

Skrevet - 12/09/2005 :  10:59:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Han var ung og ikke helt "stabil" da når jeg red ham, samt at han gikk i skolen med de rytterne og rideferdighetene som finnes, så han er nok ikke helt nå som han var den gang, forståelig nok.

Nå jeg red ham var han veldig "vinglete". Utrolig følsom for hjelperne, og en smule ubalansert. Jeg husker ham godt fordi jeg måtte hele tiden ri ham fram, halparade, ri frem, halvparade osv i galloppen. Det var ikke så morro når hesten ligger i svingene og ikke er balanse overhodet. Man har liksom den der naturlige "iiiik, dette går for fort" greien i hodet, og jeg var ikke vant med å ri unge hester overhodet. Tok man i ham så var det hodet i sky og "iik iik" fra hestens side. Når ridehuset så er mikrolite (midre enn 20x40), det er flere hester der og lille Boy er i "wrom wrom-modus"..... uwæh!

Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.