hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skogshorn!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Skogshorn!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Jollypopp

Skrevet - 08/09/2005 :  18:51:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJollypopp  Svar med kopi av melding
Hey!
Er det noen som vet hvor Skogshorn er hen? Han sto på Stall Nordby i Sørkedalen(Oslo) for noen år siden, før rideskolen byttet alle hestene sine.
Han er en mørkebrun kaldblods, tror han har stjerne(om jeg ikke husker helt feil) og sokk på en av bakhovene. Supersnill men litt treig på banen, på tur over store jorder klikker han helt!
Blir kjempegla' for all informasjon om Skogshorn!!

Ett menneske uten ironi er et menneske uten sjel. Et menneske uten sjel er et tomt menneske. Kan et tomt menneske kalles et menneske?

Lyngen

Skrevet - 09/09/2005 :  10:40:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Morten Gulbrandsen på Hemsedal hestesenter eide han på den tiden. Kan ikke si jeg så han der i år, og jeg vet at han begynte å bli gammel.
Vet ikke helt om han har solgt han. Mener å ha hørt at han sto på Søndre Nordstrand.
Hvor lenge har du ridd på Nordby? Jeg etterlyser folk som rei der i 94/95.
Gå til toppen av siden

Jollypopp

Skrevet - 13/09/2005 :  20:11:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJollypopp  Svar med kopi av melding
Hey;)
Takk for info! Skal se om jeg kan finne klumpen min...
Jeg red på Nordby i 97/98/99(husker ikke helt nøyaktig..)

Klem

Ett menneske uten ironi er et menneske uten sjel. Et menneske uten sjel er et tomt menneske. Kan et tomt menneske kalles et menneske? Gå til toppen av siden

cecilieogkason

» VIP

Norway

Skrevet - 02/10/2005 :  17:27:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressececilieogkason  Svar med kopi av melding
Jeg så en mørkebrun kaldblods som het Skogshorn i dag jeg. Hun som red den (en voksen dame som jeg tror het Anja) sa han hadde gått i rideskolen på Søndre Nordstrand i flere år. Gå til toppen av siden

Lyngen

Skrevet - 03/10/2005 :  12:13:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er riktig Skogshorn. Gå til toppen av siden

cecilieogkason

» VIP

Norway

Skrevet - 03/10/2005 :  23:50:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressececilieogkason  Svar med kopi av melding
Hun som var med på kurset jeg så på i helgen hadde etter det jeg skjønte ridd på Søndre Nordstrand tidligere og så overtatt hesten (det virket i hvert fall sånn). Kurset var på Vikersund og det virket som hun bodde i nærheten.

Hesten så kjempefin ut, litt tjukk hehe, men hun jobba visst med saken. :D
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.