hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hest er best som pølse!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hest er best som pølse!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Tone_

Skrevet - 07/09/2005 :  22:27:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som har hørt denne sangen med Øystein Sunde? Må le hver gang jeg hører den...

" Hest er best på maten, like mellom osten og salaten!"

..."500 kilo dølakjøtt og hjerne som ei lita nøtt"

Tone melone kaffekone

Bustetrollet

Skrevet - 07/09/2005 :  22:41:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja. Huff.. Må le selv jeg når jeg hører denne teksten.

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 07/09/2005 :  22:42:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
ja har høyrt den. Vi har hatt debatt om den før også, men når søkefunskjonen ikkje virker så er det ikkje så lett å finne det.

får ofte kommentarer frå folk ..ja du liker vel ikkje den sangen med Øystein Sunde du da.. den om att hest er best som pålegg.. hehe folk kan da få synge om det dei vil for meg.

Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 07/09/2005 :  22:42:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var det ment for å provosere eller??? Bryr meg ikke jeg altså, hadde jeg fått servert hestebiff, så hadde jeg nok smaket på det også jeg..... =)
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 07/09/2005 :  23:42:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe...eksen min spilte den for meg for å erte meg litt, men det funket heller dårlig, siden jeg faktisk syns den er morsom selv:p Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 08/09/2005 :  07:43:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg liker ikke tanken på hest på brødskiva, men har ingen verdens ting imot den sangen. Folk kan bare synge og spille den så mye de vil..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 08/09/2005 :  12:43:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tja, overskrifta var kanskje ment for å provosere litt!

Jeg blir ikke provosert av at folk spøker med slikt i det hele tatt, syns sangen er kjempe,morsom. Jeg har selv et veldig naturlig forhold til hestekjøtt, men noen folk måper som gale når jeg forteller at jeg har spist hestebiff på restaurant for en stund siden.

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 08/09/2005 :  14:13:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
datteren hans var i hvertfall rimelig aktiv rytter tidligere så jeg tror nok ikke han har noe i mot hester. Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 08/09/2005 :  19:19:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Har faktisk hørt at hestebiff skal være godt..men vil ikke spise min egen hest nei! Ei venninne hadde en litt uggen opplevelse en gang; Første middagen hos svigers ble det servert hestekjøtt og hun fikk beskjed fra svigerfar; her har du Rex Rodney.. Hun som nettopp hadde mistet sin egen hest ble ikke imponert for å si det sånn.. kanskje litt off topic men?
Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 08/09/2005 :  19:58:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Eg har ikkje høyrt den, men faren min seier at den var meint for å provosere. Det verste var at han hadde hest sjølv då han skreiv sangen..:P
Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 08/09/2005 :  20:02:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Skrives det ikke i den andre tråden om sangen, at den faktisk er et resultat av at Øystein Sunde skulle prøve å ri, og at hesten faktisk ble skremt slik at han falt av? Tror det i allfall.

Den er ufattelig artig, sitter og ler enda :-D
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 08/09/2005 :  21:03:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den låta er så artig =) Sitter å ler av den hver gang nesten hehe
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

ingahelene

» VIP

Norway

Skrevet - 11/09/2005 :  00:29:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseingahelene  Svar med kopi av melding
Når vi har besøk, og av en eller annen grunn begynner å snakke om hest (og at jeg rir) begynner faren min og brødrene mine å snakke om den sangen. Begynner å bli ganske irriterende! Men har ingenting imot selve sangen

Kopi av melding:
Skrives det ikke i den andre tråden om sangen, at den faktisk er et resultat av at Øystein Sunde skulle prøve å ri, og at hesten faktisk ble skremt slik at han falt av? Tror det i allfall.

Dette visste jeg ikke! Hehe, bra at han tok det såpass bra da, at han kan spøke med det

Mvh. Inga Helene Gå til toppen av siden

avur

Norway

Skrevet - 11/09/2005 :  15:04:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideavur  Svar med kopi av melding
Det hender jeg er enig med ham! ^^ Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 11/09/2005 :  15:33:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
noen som har hele sangen eller?

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/09/2005 :  19:34:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Som tekst?

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.