hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor mye bruker du på mat pr. uke?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvor mye bruker du på mat pr. uke?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 07/09/2005 :  11:16:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Enkelt spørsmål, hvor mye bruker du på mat pr. uke? Bor du alene, med samboer, barn?
*Nysgjerrig*

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 07/09/2005 :  11:29:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Der går fort en del penger i mat her ja. Vi er to voksne og ei tenåringsjente som er meget opptatt av og spise ofte, så vi bruker nok nærmere 6-7000.-i mnd på mat her.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 07/09/2005 :  12:09:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kommer an på hva jeg skal regne med som matutgifter. Vi er to voksne (og begge røyker..) og flink til å spise god mat! Handler på samme coop butikken nesten bestandig, så da er det lette å følge med på hvor mye vi bruker i måneden (kommer oversikt av og til). Tror vi ligger på rundt 4000 (uten røyken!). Dette er vel med cafe, resturant, smågodt og diverse, tror jeg:)
Hege Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 07/09/2005 :  12:19:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
For å ta med meg selv, så tror jeg at jeg ligger på 1200 - 1500 kr. i måneden. Dette er vel ganske mye for en student? Jeg er alene, utenom i helgene, for da er kjæresten hos meg ;-) (Dette er kun utgifter fra matvarebutikken. Spiser sjeldent ute).

Jeg er opptatt av å spise god og sunn mat. Mat er viktig for meg, og jeg kunne aldri levd på cola, grandis og nudler, som en del andre studenter lever på :-s
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 07/09/2005 :  12:40:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg bruker nok sikkert 50 kr om dagen...altså 1500 i mnd. Og jeg bor hjemme, så dette er bare kantinemat, mat på jobben og når jeg går ut og spiser.. spiser ganske ofte ute, er så koselig :)

Kunne gjerne levd på grandis og nudler jeg...og fjordland. Synes det er dritkjedelig å lage mat, så når jeg er hjemme alene, lever jeg på makaroni og ost. Enkelt og greit :) Godt jeg har mamma, ellers hadde jeg sikkert hatt mangelsykdommer!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 07/09/2005 :  12:57:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Har to barn pluss meg. Vi bruker mellom 3000-4000 kr mnd (inklusiv bleier til ett barn). må begrense det til det så langt eg klarer for å kunne dekke resten av utgiftene mine. Spiser stort sett heime, og lager mykje frå grunen av. Får ein del geitekjøtt og litt sauekjøtt frå foreldra mine så det letter det litt.
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 07/09/2005 :  14:14:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hvordan er handlerutinene deres? Handler dere litt nå og da, eller har dere en stor handledag? Jeg handler en dag i uken (onsdager) og ferdig med det. Om jeg ikke hadde gjort det, hadde jeg nok brukt mye mer penger på mat. Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 07/09/2005 :  14:30:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er nok ikke så flink til å planlegge jeg, handle litt nå og da og mye på impuls. Tror nok det er mye lurere å planlegge litt + spise det man har i skap/fryser. Her i huset er alt fylt opp til en hver tid, og dette medfører gjerne at noe må kastes av og til..
Hege Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 07/09/2005 :  15:00:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Før var jeg flink til og handle en dag i uken, måtte planlegge dette siden jeg da bodde såpass langt fra butikker. Men nå som vi bor mye nærmere har det skeiet fullstendig ut. Må skjerpe meg!!

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 07/09/2005 :  15:20:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Eg prøver å handle mest muleg på ein gang og ikkje ta så mange småturer for da blir det ofte noko ekstra man handler slik att ting blir dyrere. Prøver også å bruke det eg har i kjøleskap og fryser for eg liker ikkje å kaste mat.
Gå til toppen av siden

munti

Skrevet - 07/09/2005 :  15:44:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
har du mulighet til å reise på harry tur til Sverige blir det billigere veit du

Der handler jeg kylling, kjøttboller, ost ,svinefilet,kjøttåplegg,(spiser ikke ku blææ) kaffe, te, mel, og egg ++

klarer du å holde deg unna godis og brus.
Og er flink til å bruke mat fra frysern.
blir det kansje halve prisen.

Tar ikke lang tid å kjøre fra Oslo

he he
Liker meg i sverige jeg

munti
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 07/09/2005 :  16:11:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
jeg bruker vel omtrent 15-2000 i mat pr. mnd.. Bor sammen med typen, så da blir det på rundt 3-4000 pr mnd. Er ikke så veldig flink til å kjøpe enkel og billig mat, er også veldig gla i søtsaker og snacks, må prøve å stramme inn tøylene snart :P

Når vi handler, tar vi det etterhvert, pleier ikke å ha en storhandel i uka liksom =) bor midt i sentrum, så det er butikker overalt!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 07/09/2005 :  23:25:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bor hjemme:p så har ikke den bekymringen ennå.

Før hadde jeg så og si alltid matpakke med på skolen, kjøpte bare mat i kantina en sjelden gang, men da laget mamma matpakke til meg. Nå gjør hun ikke det lenger, så nå kjøper jeg mat i kantina når jeg er på skolen (to dager i uka), og i kantina/butikk når jeg er på jobb (opptil tre dager i uka). Tenk så masse penger jeg hadde spart på å ta med mat hjemmefra...
Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 07/09/2005 :  23:58:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Aner ikke hvor mye penger jeg bruker på mat i mnd jeg, ganske mye tenker jeg.. Er altfor glad i søtsaker (som flere her tydeligvis ;)) Prøver å skjerpe meg, men kan ikke motså sjokolade...
Havner også altfor ofte på butikken når jeg er sulten. Det er skummelt! Kommer veldig ofte hjem med mye unødvendig som havner i skapet da ja. Skulle ønske jeg var så flink at jeg klarte meg med en tur på butikken i uka jeg!

har også fordelen av kort vei til svinesund.. Handle gjerne kyllingfilet, men har blitt litt lei av det nå og masse kjøttdeig (det er kjempe kjekt, for ofte er det det som koster mest når jeg skal lage mat..)

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 08/09/2005 :  19:24:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
På meg og min samboer går det ihvertfall 1000,- på mat hver uke..om ikke mere..Men så er samboeren min hobbykokk og elsker å lage til fine retter fra bunnen av (er ikke jeg verdens heldigste da?) det koster selvfølgelig, men det er verdt det.
Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.52 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.