hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - McDonald's & folks folkeskikk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 McDonald's & folks folkeskikk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 03/09/2005 :  13:49:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Godt sagt Lene!
"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

binders

Norway

Skrevet - 03/09/2005 :  15:25:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebinders  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebinders  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Heng en plakat på veggen bak kassa i synshøyde for kundene.
Skriv; Vi er hyggelige og blide, og håper du kan være det samme!
Neste gang noen er pyton, smil hjertelig og pek på den uten å si noe...

Line... i medfølelse.

Opprinnelig postet av Cowgirlchris

kjempegod idè!
sånne sure iddioter hører ikke hjemme noensteder

Mia

http://www.archi.nimphelos.net
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 04/09/2005 :  02:23:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Nei, si det...
HVA skulle vi gjort uten dem? Enda en god grunn til å være hyggelig mot folk du ikke har noen grunn til å være uhyggelige mot!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 04/09/2005 :  22:08:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg tror egentlig dette med ulike yrker er noe man opplever at folk har meninger om enten det gjelder på godt eller vondt, og også uavhengig av hva slags type jobb det er. Jeg har jobbet med endel rart opp gjennom årene. Alt fra å pelle søppel blant de narkomane langs Akerselva, via en rekke butikkjobber til noe mer "presstigefylte" jobber om man kan kalle det det. Uannsett hva slags jobb det har dreid seg om så har jeg møtt folk som måter det meste både som positivt eller negativt.. Om jobben liksom "er for bra", er liksom det galt også..

Folk har det med og måtte ha noe og mene, og jeg skal ærlig innrømme at det er mange av disse virkelig presstigefylte yrkene jeg aldri i verden kunne tenke meg å ha, likeledes som mange av de kanskje mindre "atraktive" jobbene. Men det er jo bra det er noen som trives med det meste, og jeg skal ærlig innrømme at jeg gjerne skulle jobbet med noe helt annet til tider, nettopp for å få en avveksling. Sånnsett er jo mange av disse "drittjobbene" helt geniale som jobber ved siden av studier etc. Og så må jo folk også få lov til å like dem som fast stilling også.. Det er veldig ulikt hva folk ser på når det gjelder meningen med å ha en jobb. Noen tenker som så at jobb er en jobb, og det må unnagjøres for å tjene penger. Andre synes det er en bra avveksling til andre ting man holder på med, mens andre ofrer hele sitt liv i jobben. Likevel bør man kanskje være mer forsiktig med å si hva man selv mener, men i bunn og grunn tror jeg ikke noen nødvendigvis er bedre enn andre. Man har bare ulike interesser..

Uannsett.. En ting som jeg tror telte veldig positivt i den jobben jeg begynte i i forrige uke var nettopp det at jeg hadde gjort så utrolig mye før. Selv om jeg hadde studert hadde jeg hatt sommerjobb hver sommer siden jeg var 12 år, hatt flere deltidsjobber, hvor også typene jobber jeg hadde hatt var veldig varierende. At arbeidsgivere ser positivt på dette med tiden er en ting de som i dag kanskje føler at de bare har en "drittjobb" absolutt bør ta med seg. Og uannsett.. I mange tilfeller er nettopp disse "drittjobbene" kanskje heller mer den perfekte jobb, i den situasjonen man er.

Jeg har seriøst ønsket at jeg heller kunne byttet jobb med gressklippermannen som kjørte forbi vinduet mitt annenhver uke, de to sommerne jeg hadde sommerjobb som programmerer. Tror folk himlet litt med øynene pga min ide, men jeg hadde jo ferie, og programmere gjorde man jo alltid ellers.. Det hadde faktisk vært litt ok med litt hjernedødt, selv om jeg i bunn og grunn var glad jeg hadde den sommerjobben jeg da hadde. Jeg hadde jo allerede jobbet to somre i Park & idrett, og hadde forsåvidt den erfaringen og

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 05/09/2005 :  08:55:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Det er bare det at på McD, så kan du omtrent se folkeskikken som hoper seg opp utenfor døren :-s Noen ganger kommer det veldig koslige kunder - som i går kom det en voksen dame med cøliaki, som omtrent gråt av glede fordi vi har glutenfrie hamburgere; det hadde hun ikke funnet noe annet sted. Men dessverre er andelen uhøflige kunder så utrolig mye større.

(Og nå har vi i tillegg fått tidenes mest irriterende fjortisjente-gjeng som stamkunder - alle skal sikle på den ene skiftlederen vår ;-)
Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 06/09/2005 :  08:00:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Jeg slipper heldigvis sure kunder. Jeg har vel ikke en sånn typisk "drittjobb" som noen kaller det. Jeg jobber i et forsikringselskap med å sende ut tilbud på forsikringer. O da har jo kunden allerede henvendt seg til oss for å få et bra tilbud. Ha vært orti en som ble dritsur. Det ar fordi han hadde en bil som var 28 år gammel (ikke 30 som den må være for å bli betegna som veteranbil). Da sier det seg selv at dette ble en ganske dyr forsikring, nesten 40 000. Da ble jeg kjefta huden full fordi denne bilen var jo snart veteranbil. Men det er akkuratt som å si "nå er det to år til jeg blir pnsjonist, men je vil ha de godene pensjonister får i tillegg til det jeg har fra før av"!

Men jeg forstår godt dere som treffer på sure kunder til daglig, det ødelegger humøret så ekstremt. Men når kundene er så sure kan de ikke forlange at personalet skal være smørblide. Jobba i en butikk en sommer, og der var det en somkom til sjefen og sa han forlanga å få avslag p varenefordi personalet hadde svart ham surt og han mentehan hadde blitt dårlig behandla. Da måtte jeg bare le når sjefen sa "som man reder ligger man". Dette endte opp med at han til slutt kjørte i 15 min for å kjøpe matvarer i stedet for å gå i 2 min:p.
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.