hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - sports-bh
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 sports-bh
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Guro
» VIP

Skrevet - 16/05/2003 :  14:39:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Vel, dette kan vel høres ut som et _litt_ rart emne på en hesteside, men nå har det seg jo sånn at iallfall jeg benytter meg av sportsbh-er når jeg rir
Og i den anledning lurer jeg på om noen har noen tips om hva jeg bør kjøpe?!

Saken er at jeg har hatt to stykk fra adidas et århundre, men nå har de begynt å vel..de har ikke mer stretch osv. og adidas har vært vennlige nok til å slutte å produsere disse..Så da må jeg jo på jakt etter noe nytt, noe som ikke er så enkelt..jeg er helt sikker på at dyrere ting i forhold til hva du får er jo ikke mulig å finne..så jeg har dermed _ikke_ råd til diverse feilhandler!

Noen som har noen forslag til hva, hvor jeg finner dem og evt en ca pris!?

Guro

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 16/05/2003 :  22:44:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
For meg fungerer Sloggi veldig bra. Både BHer og truser. Har erfart at en del av disse billigtrusene fra H&M fx har sømmer som gjør dem udugelige til ridning. Men Sloggi er bra. Synes iallfall jeg.. Ikke så dyrt som disse du kan kjøpe spesielt på Hööks eller i sportsbutikk heller. Pleier å slå til når de selges på tilbud som "Ta 3 betal for 2" Kjøpte faktisk en sånn truse på Hööks en gang, og den er helt grei, men liker faktisk Sloggi bedre.

--
spoff, (prøv min dressurquiz)
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2003 :  01:01:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Truser? Har det noe med spørsmål om BH å gjøre???

Mvh Line, som også gjerne vil ha ny... Helst noe á lá rustningsfasthet i holdfasthet...
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2003 :  01:29:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Egentlig ikke.. Bortsett fra at begge deler gjerne kjøpes i par, og er i kategorien undetøy. Selv har jeg vært sjelden irritert meg over at BHer ikke er "ridbare" (har vel skjedd, men ikke så ofte. Mye mulig det er fordi jeg i utgangspunktet ikke gidder å kjøpe BHer som er elendige å ha på..), men truser har jeg opplevd mye elendig av. Iallfall å ha på når man skal ri. Vært på rideleir og brukt "feil" truse første dag, og det har ikke akuratt vært en fryd;) Så slike ting bør planlegges nøye.. Sloggi er ridetrusene mine, og BHene deres er jo også deilige å bruke så da passer de begge bra å bruke samtidig.

Dette ble en interessant debatt.

--
spoff, (prøv min dressurquiz)
Gå til toppen av siden

Ida KR

» VIP

Skrevet - 17/05/2003 :  02:19:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, ja kjempeinteressant! *hihi*

Mine BH-vaner på hesteryggen var relativt enkle før jeg fikk barn.. Da brukte jeg hvilken som helst BH, uten mer snakk om den saken, hadde aldri ubehag med "dirrende" eller pupper e.l. Nå når jeg ammer er saken straks stilt litt annerledes, og jeg må nøye vurdere hvilken BH jeg skal ha på meg når jeg skal ri. Bruker stort sett sånne ultra-stødige amme-BH`er som sitter som støpt, da de er enda mye bedre og stødigere enn sports-BH`er. Jeg skjønner godt at god BH når man rir er viktig for de med litt store pupper, men det gikk vel egentlig opp for meg først etter at min egen BH-størrelse økte med et par størrelser (noe som er ganske mye når du fra før av har (A/)B-cup)...

frik, (prøv gjerne min anatomi- og sykdomsquiz)
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2003 :  10:03:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Anbefaler du med andre ord AmmeBH for ekstra støtte og "hold"?
Det er faktisk ikke hverken pent eller behagelig å ha en skvulpende framside...

Mvh Line.
Gå til toppen av siden

Beauty
» VIP

Malaysia

Skrevet - 18/05/2003 :  00:24:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeauty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBeauty  Svar med kopi av melding
Ja, det er veldig vanskelig aa finne en billig og bra sports bh. Det jeg gjoor er vel litt merkelig, men det virker supert! Jeg pleier aa ta paa en vanlig bh, saa trekker jeg en trang liten topp over, en slik som jeg bruker til dansing(hvis dere vet hva jeg mener). Disse er ikke saa altfor dyre, og finnes i dansebutikker. Eneste er at den maa vaere veldig stramm for aa stootte. Faktisk ganske bahagelig synes naa jeg...

Men en ordentlig sportsbh hadde vaert fint. Tenkte jeg skulle proove en av de fra hooks, men de er jo saa dyre, og dessuten vil jeg helst proove de(med mindre jeg ikke reiser til selve butikken)...
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 18/05/2003 :  11:17:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Vel, takk så langt...
men skal vel ærlig innrømme at å kjøpe "ammebh" ikke er det jeg har _mest_ lyst til
Tror vel kanskje jeg holder meg til sportsbh'er fremdeles...

Så da får jeg vel heller bare gå til det slitsomme skritt å stikke innom div. butikker og prøve masse..*sukk*

Beauty: Jeg har hatt en som minner om de du får kjøpt hos Hööks! Altså Swegmark, den var skikkelig god, men den varte _skikkelig_ kort . Men ellers hørtes jo din ide ikke så dum ut, men skjønte ikke helt hva slags topp du mente. Kunne du lagt ut en link hvor jeg får sett hva vi prater om!? Tusen takk i tilfelle

Ellers er jeg helt enig med Cowgirlchris, det er _ikke_ pent med en "skvulpende framside" (ei heller behagelig..) Vel, det var alt så langt!!
Eller, siden Spoff var så opptatt av dette med truser: det er noe som heter Sloggi sport..disse er faktisk svært bra, så da kan du jo gå for den neste gang !!

Guro

Redigert av Guro den 19/05/2003 00:12:45
Gå til toppen av siden

Beauty
» VIP

Malaysia

Skrevet - 18/05/2003 :  14:15:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeauty  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBeauty  Svar med kopi av melding
Beklager Guro, jeg bor i utlandet, saa jeg vet nok ikke helt hvordan det er i norge... med mindre du vil importere fra malaysia da... noe som blir veldig dyrt Men merket vet jeg, det heter bare: Dancewear... vet ikke helt om de har det merket i norge, men du kan vel kanskje sooke litt paa internett? Det er en slik top du bruker til jazzballet... om det sier noe... Lykke Til i hvertfall! Gå til toppen av siden

Ida KR

» VIP

Skrevet - 19/05/2003 :  00:09:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vel, jeg mente vel egentlig ikke å anbefale å bruke amme-BH under ridning, med mindre du ammer da.. Men de har ærlig talt ekstra god støtte...

frik, (prøv gjerne min anatomi- og sykdomsquiz)
Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 01/06/2003 :  19:12:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rir kunn med sportsbher for jeg får vondt i rygg og ribbein av andre typer. Husker ikke hva merket heter men det fåes kjøpt på Cubus og Lindex (tror jeg ) og hvertfall på Bogerud butikker. Det har 3 forskjellige typer triple action er den som gir best støtte. Kjøper som regel en størrelse for liten og da passer den fint og holder alt stramt på plass. De holder veldig lenge også. Har bh er jeg kjøpte på ungdomsskolen ennå og de er helt fine men litt slitt i elastikken, desverre har de blitt for små. Gå til toppen av siden

FrkFlorett
» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2003 :  20:28:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFrkFlorett  Svar med kopi av melding
aw.. ri uten sportsbh er grusomt...
jeg har alltid brukt en gammel sportbikini bh.. den er god å ri i...

mvh XxX

roses are red and ready for plucking. boys are over 16 and ready for F*****
Gå til toppen av siden

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2003 :  02:50:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Amme BH er faktisk ikke så ille. Som Frik sier, suveren støtte og behagelige er de også! Dessuten, vi snakker jo ikke akkurat om jurnett for kuer her heller da... Du får dem faktisk i ganske små og nette varianter - og med blonder om man vil det. De er ganske like alminnelige bh'er. Men selvsagt, vil man ha en skikkelig "bestemor" bh så er det nok av dem å få tak i også....

Truser ja... hva skal jeg si?! Foretrekker trange boxere, tynne sådan. Ellers har man jo de berømmelige "bestemor" trusene også, men de nekter jeg å ha på i hvertfall. Litt forfengelig er det lov å være.

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.