hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Konkurransemappe med flere plastlommer
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Konkurransemappe med flere plastlommer
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 31/08/2005 :  11:32:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Noen som kjenner til hvor man kan kjøpe konkurransemappe med flere (dvs > 2) plastlommer?

Har denne konkurransemappa fra Hööks. Den er veldig fin, med neoprenperm, glidelås rundt og i A5-format. Det eneste litt kjedelige er at det er alt for få plastlommer i (er kun to stk). Vil gjerne ha noe liknende, men med mer plass..

Trenger ikke å være beregnet for hestesport, mulig man kan finne noe egnet i en bokhandel etc. Vet at det svenske rideforbundet har noe med flere plastlommer, men hadde igrunn håpet å slippe og dra til Sverige, eller importere derifra. Er liksom ikke en så stor ting..

Bør være i A5-format, og gjerne med glidelås og hendig innbinding. En vanlig A5-ringperm var ikke helt hva jeg var ute etter. Det blir for "flagrete".

dressurblogg.no

Kajsa

» VIP

Skrevet - 31/08/2005 :  15:16:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
De har hatt noen sånne, type "cd-mappe", bare i a5 og a4 format på Binders. Vet ikke om de finnes ennå
Prøv min quiz om de kule gule HER

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 31/08/2005 :  16:27:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det høres ut som noe som kan passe.. Skal ta en tur etterpå for å sjekke om de finnes ennå. Kjører nesten forbi, så hvorfor ikke kjøre forbi
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 31/08/2005 :  17:40:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Nuh vet ikke jeg hva som finnes av butikker i Oslo, men her i Trondheim har vi den eminente butikken "Ordning og Reda", der har de en del sånt, både i ringpermfasong og i andre fsonger, med plastlommer

Ordning og Reda er en "papirbutikk", altså de har penner, tidsplanleggere osv.osv. *yndlingsbutikken*

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 31/08/2005 :  18:01:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Tror de har en sånn butikk på Byporten i Oslo?
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 31/08/2005 :  20:32:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Var på Binders. Fant noe som nesten gikk. Men det meste er i A4 (det blir litt stort egentlig), eller blir for "permete". Liker denne konkurransemappa med glidelås rundt, for da kan man ha reglemntet og sånt i. Finnes noe som de kaller dokumentmapper som likner veldig, men de har stortsett ikke plastlommer i det hele tatt. Eller så koster de ca 700kr, er i ekte skinn, og har ringpermløsning for plastlommer (det beste er at de henger fast, men de hadde glidelås og alt det andre da). Disse var fine, men for dyre for min lommebok

Jeg skal lete litt mer å se hva jeg finner.. Fant en midlertidig løsning, en plastperm med A4-lommer. Greit nok, men da må man ha reglementet ved siden av. Men det skal vel gå

Liten_Lista

» VIP

Norway

Skrevet - 07/09/2005 :  07:37:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
I Sverige har "alle" en sånn en, kalles "Tävlingsmappen". Den er like stor som et hestepass, har 5 plastlommer, og smålommer(på str. med et kredittkort) i permen det man legger lisenskort etc. i.. De er kjempesmarte.. men vet ikke helt hvor de kjöper hen..
Feltritt - Tre ganger så gøy!!! Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 07/09/2005 :  09:58:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Det er Ordning & Reda på Akademika på Blindern ;-) Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 07/09/2005 :  18:17:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
I Sverige har "alle" en sånn en, kalles "Tävlingsmappen". Den er like stor som et hestepass, har 5 plastlommer, og smålommer(på str. med et kredittkort) i permen det man legger lisenskort etc. i.. De er kjempesmarte.. men vet ikke helt hvor de kjöper hen..

Opprinnelig postet av sunnyann

Jepp, det er disse jeg har sett. De har iallfall mer plass.. Jeg vet du kan kjøpe dem på ridsport.se og på My One i Strømstad. Men det er liksom litt langt bare for en mappe. Men jeg drar jo til Strømstad før eller siden likevel.. Men hadde vært fint å ha noe ganske snart

Formosissima: Hmm.. Får stikke oppom å sjekke ut. Kjører jo forbi der hver dag for tiden, men nå som jeg er syk er det bare rett hjem. Men neste uke

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  09:41:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Gammelt tema, men nå har jeg funnet mappen jeg leter etter

Tittet på den berømte svenske "Tävlingsmappen" de har i Sverige, men synes også denne er for liten, og har for få lommer, og heller ikke glidelås (ikke et must, men veldig kjekt å ha). Men Agria har en egen Tävlingsmappe. Den er genial Mange lommer, men mulighet for å sette inn ennå flere. I tillegg stor lommeplass, og mye plass til å legge reglementer/dressurprogrammer løst. Helt genial.. Kostet 90 sek. Vet ikke om det var en messepris eller ikke, men det var iallfall mappa jeg lette etter Iallfall med denne funksjonaliteten. Glidelås var det også på den, slik at det man stikker inn mellom plastmappene ikke faller ut. Likner veldig på den fra Hööks, men med mye bedre plass.

Vet ikke om man får kjøpt disse fra noe sted til vanlig, men fant en stand på Stockholm Horse show som hadde. En Agriastand.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 28/11/2005 10:53:27 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.