hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Flytting!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Flytting!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/08/2005 :  20:05:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Puh! Ja, som sikker noen på forumet her har fått med seg, flytter jeg i morgen!

Både gruer og gleder meg! Endelig ute av "redet" etter 20 år!

Hadde vært gøy å høre om hvordan det var for dere da dere flyttet første gang, hvor hen og hvordan det er nå!

Min største frykt er i grunn at jeg ikke skal bli kjent med andre likesinnede(dvs. hestefolk ;)!) Ellers blir det herlig å slippe foreldremas hver dag lenger!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Lene.

Norway

Skrevet - 26/08/2005 :  20:41:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Min største frykt er i grunn at jeg ikke skal bli kjent med andre likesinnede(dvs. hestefolk ;)!)

Det er da det minste problemet! Jeg bor rett utfor Bergen,ca 20 min fra sentrum,du får komme på besøk til meg og hilse på en dag! *s* Dessuten er det nok av heste-sentre og heste-folk i Bergen og

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 26/08/2005 :  20:43:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
jeg flyttet helt til flisa for å jobbe her, det å bli kjent med folk er ikke vanskelig, når du liker hest her oppe iallefall... er hester overalt her.. hvis du skal ha hesten din der, så blir du nok fort kjent med andre1

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 26/08/2005 :  21:40:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg hadde aldri bodd hjemmefra da jeg flyttet fra Otta til Oslo i fjor sommer (30 mil). Det gikk så fint så. Fikk fort nye venner og fant ting og gjøre med en gang :-) Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 26/08/2005 :  21:58:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Jeg flytta til kjæresten i sommer. 11 mil fra mamma. Savner jo selvsagt mamma, men det har gått veldig bra ellers. Tror det bare er å glede seg :) Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 27/08/2005 :  22:55:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Har nettopp flyttet for første gang selv. Slik er det når man er fra bygda; man må flytte for å fortsette skolegangen.

Å bli kjent med nye folk går greit, selv om det ikke er overflod med hester her i Sogndal heller?
Problemet ser heller ut til å bli at jeg ikke får fòrhest mer mao hesteinteressen blir svangsavsluttet for en stund

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 28/08/2005 :  13:47:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Jeg flytta 30 mil hjemmenifra det året jeg fylte 16 for å gå på skole.. bodde på internat et år.. Det var på mange måter spennende og morsomt å flytte hjemmenifra, men hadde utrolig hjemlengsel det første året. Nå er det tre år siden jeg flytta hjemmenifra og det går igrunn veldig bra:)
Tror ikke du skal bekymre deg i det hele tatt!
Skal du ha med deg hestene da?

Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/08/2005 :  20:31:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Nå er jeg vertfall på plass i Bergen ;) Må si det er MYE større en der jeg kommer fra ja.. hehe.. MYE er ikke overdrevent vertfall! savner hestene fryktelig da!

Lene; ja, det hadde vært hyggelig vet du ;)! Gikk å tusla rundt og lette etter hesteutstyrsbutikker i Bergen i dag, men tror bare jeg kan gi opp det her i sentrum! ;) hehe

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.