hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - selge hesten sin..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 selge hesten sin..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

LivogZara

Norway

Skrevet - 03/10/2005 :  21:01:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
henger meg her jeg oxo...har att hesten min i litt over 2mnd, og jeg adde aldri klart å solgt han...aldri i verden!!
Gå til toppen av siden

lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 04/10/2005 :  09:10:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselukas  Svar med kopi av melding
Jeg har nå eid min islandshest i 2-3 år.. Jeg som konkurranserytter, som vil nå langt. Føler at jeg er ferdig med min hest nå.. Og han er ferdig med meg.. Derfor vil jeg selge han til noen som kan ha det like fint og lære like mye som jeg lærte av han..
Vingthor fra Skarholt =) Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 04/10/2005 :  10:31:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Det går jo også an å sette hesten bort på for og få en på for selv. Er i samme situasjon som lukas, at jeg ønsker å komme meg litt vidre, men jeg og hesten min er ferdige med hverandre. Men selge henne, det klarer jeg bare ikke....
Også er hun utrlig god og ha, derfor blir hun nok bar3e satt bort på for på ubestemt tid. Så kan jeg ha en på for selv som jeg kan vidreutvikle meg med som rytter.

Men uansett, det er et vanskelig valg som jeg håper at jeg slipper å ta helt selv hvis det blir til at jeg er nødt til å selge hanne en dag..

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 05/10/2005 :  01:00:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
For min del ville jeg gjerne nå lengre innen konkurranse, fortsatt på hobbybasis, men det krevde en hest som var yngre enn den 20 år gamle hesten jeg har nå. Alikevel, jeg klarte bare ikke å selge henne. Et år borte på for var alt jeg orket, nå savner jeg henne noe helt forferdelig! Så kan bare tenke meg hvordan det skulle blitt om jeg hadde solgt henne. Da hadde det blitt enda verre..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

kjersti *

» VIP

Skrevet - 06/10/2005 :  18:52:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
hiver meg litt inn i diskusjonen her... mange av diskusjonene som er her på hestemarked blir jo litt svart på hvitt. Selv var jeg av den oppfatningen at jeg aldri skulle kunne selge hesten min den dagen jeg fikk min egen. Da jeg var fjorten begynte jeg å stelle en hest som jeg senere fikk på helfor, hesten hadde jeg i seks år og var utrolig glad i henne, vakreste hesten i verden, MEN hun var livredd for hengere. Siden måtte jeg flytte hjemmefra for å studere og prøvde alt for å få henne med meg, men måtte innse at det nok ble litt for hardt og brutalt for henne å dra henne med til trondheim. I ettertid er jeg sjeleglad for dette fordi hun nok har det bedre med å kunne gå på tur og stå ute hele dagen og ikke bli trent i dressur og sprang når det var trav og løp hun hadde blitt avlet og opplært til. Det blir litt av det samme som amicelli skriver om og har gjort meg selv klar over at noen ganger er det bedre å selge hesten eller gi den fra seg slik at hesten får en rytter og eier som passer bedre til den. Det blir litt egoistisk og urettferdig mot hesten å beholde den når den f.eks blir for liten til rytteren eller på andre måter ikke greier å oppfylle de kravene rytterne har til den syns jeg i hvertfall... Gå til toppen av siden

Leikna fra Vårli

» VIP

Norway

Skrevet - 07/10/2005 :  22:22:24  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingLeikna fra Vårli  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLeikna fra Vårli  Svar med kopi av melding
hadde heller aldri greid å selge hesten min med du kan jo skaffe en fòr-rytter eller undervise litt for unger i nærheten for å tjene litt (hvis hesten egner seg for unger da)
*~det var det~*
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2005 :  14:34:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
jeg hadde aldri klart å selge Foxy som jeg har hatt siden ferbruar!!! men min forrige ponni,måtte jeg selge:( ble rett å slett for liten :'( menmen.. og de som har han nå sa at hvism de ikke ville ha han lengre skulle vi få han tilbake! en grunn for at vi solgte han.. har oxo hatt noen ponnier før han jeg hadde det var også pga for små eller altfor vanskelige for meg,klart vi måtte selge da.-
snufs..
men jeg må slå meg enig med torhild og julie=) C",)

- Jasmine og Ponniene -
Redigert av - LilleMint den 01/11/2005 14:36:37 Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.89 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.