hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - omak suiside race
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 omak suiside race
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 24/08/2005 :  18:43:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Foresten; Hva med å bla. samle en masse underskrifter i mot dette, og sende det til arrangøren?
( http://www.omakstampede.org/ )

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Ixnay

» VIP

Norway

Skrevet - 27/08/2005 :  14:14:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIxnay  Svar med kopi av melding
Det var en god idè.
La oss begynne å samle underskrifter!

"Hva du enn sysler med i livet, gjør ditt beste, men glem ikke at uerstattelig er ingen" Gå til toppen av siden

NinaHildingur&Wendy

» VIP

Skrevet - 28/08/2005 :  19:12:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinaHildingur&Wendy  Svar med kopi av melding
Hvor kan man skrive under da? Gå til toppen av siden

DeeDee

» VIP

Skrevet - 04/09/2005 :  17:41:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
HUFF!eg orket ikke å se mer enn ene videoen.
Må da være noe dyrevernet o.l. kan gjøre med dette?det kan da ikke være lovlig??
Gå til toppen av siden

hesterytteren

Skrevet - 11/09/2005 :  22:28:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fyy f**n!! blei skikkelig sinna når jeg så dette! begynte faktisk å gråte da jeg så videoen fra elva.. og det er første gang jeg har grått av å se en video eller no slikt! *sinna* og Pepsi da.. som SPONSER dette! *boikotte* Gå til toppen av siden

Maria&Rauen=D

» VIP

Skrevet - 27/09/2005 :  16:10:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg blir med!!! De hadde ingen bilder:P? Tør ikke se filmene:S Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 27/09/2005 :  23:00:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
går det ann?! for noen mordere de burde hatt sitti i fengsel i livstid! er skikkelig sinnt hvem grier å gjøre dette i det hele tatt? det skulle jo absolutt ikke vært lov for lengst! ååå grrr de kan jo ikke plage andre sånn, de menneskene er helt forferdelige!!!
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

angelina1
» VIP

Skrevet - 28/09/2005 :  14:37:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
dyreorg i statene jobber iherdig med dette..de har klart å få ut noen av sponsorene..men pepsi desverre står på sitt.de sier de kunn støtter rodeon,men både løpet og rodeon blir arrangsjert av de samme folka,og går under de samme dagene, så for meg blir dette akkurat det samme...
løpet handler hvist om amerikas historie..da indianere og cowboyer herja landet,..det begynner å bli noen år siden nå,så dette burde de faen meg ha lagt bak seg snart...
synes bildene fra bakkene er utrolig brutale..synes ikke litt synd på rytterne!!!
make a stand
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 28/09/2005 :  19:21:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
FY FAEN!!!! dette var helt sinnsykt!! jeg syns ikke det minste synd på rytterne overhodet!! de kan velge om de vil være me på dette, det kan ikke hestene!
Pepsi er boikottet for min del i allefall...
jeg ble kvalm av disse opptakene, og kan ikke skjønne at noen faktisk vil sponse dette... hadde de bedt meg om å sponse dette skulle jeg bedt de om å dra seg til H*****, å få fingern ut av R**** å faktisk se hva som foregår! boikott pepsi folkens!!!
er det noen som forslag til kampanjer mot dette...? en ting kan jo være å henge opp plakater på butikker, ridesenter og lignende for å samle underskrifter...?

urk.... dette gjorde meg seriøst dritkvalm... bildene er jo etsa inn på netthinna mi....

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Maria&Rauen=D

» VIP

Skrevet - 28/09/2005 :  22:04:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heij!!!
ÅÅ så FÆLT!!
Ja alle sammen syns dette var d!! jeg skal nå skrive på vipsida mi at man ikke må drikke Pepsi!!!!!Ska slutt!!!!!
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 03/10/2005 :  12:50:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
faen for noen sugger hele gjengen!!!!! og til den J****** som ikke en gang slapp hesten sin når den holdt på å drukne med hang seg på..Sånne folk er ikke verdige til å ha hest!!!!
Grrr..jeg skal ALDRI drikke pepsi igjen:@

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Linn_1902

» VIP

Skrevet - 04/10/2005 :  21:25:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
nå har jeg og alle jeg har fortalt dette til sluttet og drikke pepsi!
Boikott Pepsi alle sammen!!!
Slik dyreplageri vil vi ikke ha noe av..
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.