hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor langt unna stallen bor du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Hvor langt unna stallen bor du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

helene2

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  16:25:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehelene2  Svar med kopi av melding
15min å gå, 3min med scooter :)
*helene* Gå til toppen av siden

**sofie**

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  16:30:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
10 minutter med sykkel=)
de som sier lykke ikke kan kjøpes, et ikke hva det vil si å eie en hest=)

www.sofieoglasso.piczo.com
Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 18/08/2005 :  16:43:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen sekunder hehe Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  16:52:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
Jeg har stallen 10 skritt utenfor døren og kunne aldri tenkt meg å hatt hesten opstallet noen andre steder enn hjemme...

www.stall-hestevold.piczo.com

Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 18/08/2005 :  17:36:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Jeg bruker cirka 20 sekunder fra jeg går ut døra til jeg er i stallen.. så i forhold til det jeg er vant til så synes jeg kanskje at 30 min. er langt å kjøre. Finnes det ikke noe nærmere da?
Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  19:32:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Jeg bor 100 meter fra stallen, så jeg er nok ikke den rette til å svare på denne tråden.. men det er ganske stor forskjell på å bo ved stallen og ha 30 minutter å kjøre med bil. Tenk på alle de småtingene du gjør når du bare stikker innom? Nå må du planlegge stallturene, for jeg kan ikke tenke meg at du gidder å kjøre fram og tilbake flere ganger om dagen?
Tror ikke det er avstanden som blir noe problem, det blir heller en omstilling fra sånn du har det nå :)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Beverly Hoff

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  00:48:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBeverly Hoff  Svar med kopi av melding
Stallen er nesten rett utenfor døra
Besøk min hjemmeside! http://www.rosamulle.piczo.com Gå til toppen av siden

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  14:16:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hesten min står på stall rundt 2 mil unna, er litt langt, men er absolutt verdt det:)
Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Hanne_N

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  17:51:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bruker ca 7 minutter med bil. Synes det er helt grei. Har hatt hest på stall før hvor jeg brukte ca 30 min, og det blir for langt synes jeg.

mvh
Hanne.

Mvh Hanne. Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  19:22:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg bruker cirka 20 sekunder fra jeg går ut døra til jeg er i stallen.. så i forhold til det jeg er vant til så synes jeg kanskje at 30 min. er langt å kjøre. Finnes det ikke noe nærmere da?

Opprinnelig postet av Lise&Jentene

Sant nok, det må vel gjøre det, men foreløpig kjenner jeg ingen i bergen hvor jeg skal flytte, så det er vanskelig å finne noe nærme :/ Det går vel mest på kjennskap og vennskap sikkert! Sikker mange skjulte "skatter" bare 15 min utenfor byen også, men problemet er å finne dem! Har annonsert, spurt og spurt rundt på hestemarked ;)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Nikita

» VIP

Skrevet - 21/08/2005 :  23:43:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Før brukte jeg 3-5 min med bil til stallen. Nå har jeg flyttet, så nå bruker jeg 10 - 15 min,- kommer an på trafikken. Det er jo litt trafikk mellom Skien og Porsgrunn på den rette tiden på døgnet.

Synes dette er en grei avstand, og jeg stikker ofte innom "gamlingene" på veien bort eller tilbake. Broren min og samboeren bor i huset ved siden av foreldra mine, så jeg møter de i gården hos mamma og pappa nå om sommeren! Veldig koselig!
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 21/08/2005 :  23:50:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Bor 5-10 min unna med bil :)

Grei avstand.

Therese
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 22/08/2005 :  09:53:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Bor ca 20 min med bil unna og 1,5 t m sykkel.. (bare oppoverbakker)

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 22/08/2005 :  17:20:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg synes 30 min er langt nok jeg. Hadde nok ikke orket å hatt hesten min så langt unna. For meg tar det ca 10 min(litt mindre??) og kjøre til stallen. Hadde henne en uke borte, da tok det meg 20 min å kjøre og det var alt for langt for min del. Ble så kvialt å dra til hesten da(supervarm bil i 40 min ække no morro)... Men er det ingen staller som er nærmere?

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 24/08/2005 :  18:21:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Nei, det er jo ganske langt :/ får håpe at jeg finner noe nærmere når jeg blir litt mere kjent i Bergen.
Jeg vil uansett prøve, selv om jeg i værste fall bare skulle fått stallplass 30 min unna, fikk jeg se om jeg orka det i lengden.

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.