hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - for stor ridebukse!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 for stor ridebukse!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

siljemarie
» VIP

Skrevet - 17/08/2005 :  18:08:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har nettopp kjøpt meg ny ridebukse fra Hooks (CRW bomull comfort eller noe sånt), men da jeg fikk den fant jeg ut at den var litt for stor. Det er ikke sånn kjempemye, men litt. Den er litt for vid i lårene og sånn og det vil jeg helst ikke at den skal være. Og så vurderer jeg om jeg burde bytte til en mindre størrelse eller ikke. Er det noen som har erfaring om dette. Om ridebuksene vier seg ut eller krymper. Det er jo bomull.

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 17/08/2005 :  18:13:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
de krymper i vask, det gjorde vertfall mine... Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2005 :  18:16:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Hvis den passer i lengden og livet ville jeg ikke bestilt mindre. Hvis buksen er i bomull stretch er det vel greit nok at den er litt stor(med mindre det gnager) slik at den ikke blir for trang.
Gå til toppen av siden

siljemarie
» VIP

Skrevet - 17/08/2005 :  18:23:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor mye krymper de? for den er egentlig i hvertfall en størrelse for stor og så er den veldig posete... Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 17/08/2005 :  19:40:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Hvis det er en modell med " posete " lår, og du ikke liker modellen hadde jeg nok byttet den i en annen bukse. Men om du liker den men syntes den er hvertfall en str, for stor ( som du skriver ) hadde jeg byttet til en mindre str.
Du kan jo evnt. ringe til Hööks og spørre hvor mye den vil krympe, og vurdere om den da vil passe?
Lykke til hvertfall :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2005 :  21:27:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Erfaringsmessig føler jeg heller at CRW-buksene utvider seg ved bruk. De blir litt mykere, og mer slitte i stoffet, og poser seg heller litt ut. Jeg har kjøpt CRW-buksene litt "faste" i formen, og har iallfall ikke følt at de har krympet. Heller sklidd litt ut, uten at det har blitt så mye at det er plagsomt. Mer slik at de passer ennå bedre.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Mona_Wendy

» VIP

Skrevet - 18/08/2005 :  12:38:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
mine er vertfalll blitt dødstrange etter vask, må hale og dra for å få dem på meg. Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 18/08/2005 :  20:58:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Buksene er laget i bomull, og utvider seg ved bruk. Den vil ikke utvide seg noe i livet, men i lårene.

Om den er for kor i beina så er det modellen (mine er ivertfall korte).

Edit for å legge til mer informasjon.

Raving madness suits me fine

Redigert av - Ullsokken den 19/08/2005 18:54:16 Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 19/08/2005 :  18:18:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
den ene hööks buksa jeg har hjar utvidet seg i hvertfall én str! Så hvis du synes den er alt for stor bør du bytte den til en mindre str. men kan være lurt som nevnt ovenfor å ringe de på hööks og høre...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.