hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - NM i Haugesund
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 NM i Haugesund
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

MIX

Skrevet - 11/08/2005 :  11:57:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Edit: Innlegg med uheldig vinkling med hensyn på personkritikk er slettet. Jmfr. våre forum-regler.
MIX, administrator Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2005 :  13:40:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
annepanne - hvem nå enn du er.. (som ikke nå lengre har et innlegg her):
Jeg så i ettertid at mitt innlegg kunne ha vinkling som kan oppfattes som negativt. Tanken bak det var overhode ikke det, men fordi du påpekte at det kunne være en uheldig vinkling valgte jeg selv å melde fra, slik at både mitt, og ditt oppfølger innlegg ble slettet. Å bare fjerne mitt eget ville liksom bli litt meningsløst, og antagelig mer negativt om man skulle la alt stå. Jeg vil likevel påstå at jeg har vært langt fra slakting av noe som helst, og snakket positivt om alle parter. Noe som også kom frem i mitt innlegg, men som kanskje ville miste sin verdi om mitt innlegg alene ble slettet uten svar. Håper dette var en grei konklusjon, da mitt mål overhode ikke var å kritisere noe på en slik måte at det kan tolkes i feil retning.

For de som ikke skjønner noen ting.. Glem det

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 11/08/2005 13:49:44 Gå til toppen av siden

Blue_Velvet_Melissa

» VIP

Skrevet - 22/08/2005 :  11:39:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
vel, hva syntes dere om Christina Hasvold og ChrisMar Ramses de fikk bronsje... Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 26/08/2005 :  19:58:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Nei, Fortune kommer ikke til å gi seg enda. Han blir bare bedre og bedre jo eldre han blir han, og han eren glad og fornøyd kar også! JKeg fikk jo ikke vært I Haugesund å sett jeg da,siden jeg jobbet den helgen,men jeg snakket med Per på søndag og gratulerte han. Han måtte innrømme at han var noe nervøs når Siril slo han,men Fortune hadde visste vært fin på søndagen og Per var veldig glad. Jeg tror allikevel at Per syns det er all right med litt konkurranse. Fortune føler seg vel nok en gang som en konge,mon tro hva den hesten syns om seg selv etter 9strake NM-gull, thihi!!!

Syns litt synd på Mari og Master, for de har hatt litt uflaks iår og ikke fått startet så mye. Men jeg håper de kommer sterkere tilbake nesteår.

Jeg syns Per og Fortune gjør en god jobb på dressurbanene og jeg håper Fort'une fortsetter slik han har gjort de siste par årene, han er en fryd å se på når han virkelig gjør det han skal og alle spøkelser er vekk! Håper også at jeg kan komme hjem neste år å se Nm, for da er vi på hjemmebane!

Gratulerer Per og Fortie, dere er supre! Savner dere masse!!!

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.