hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - HVAM VGS. TIL HØSTEN?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Jobb/utdanning
 HVAM VGS. TIL HØSTEN?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Kristin_og_Tiril

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2005 :  21:32:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristin_og_Tiril  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristin_og_Tiril  Svar med kopi av melding
Jeg begynner på naturbruk på Hvam vgs. til høsten,forhåpentligvis også fordypning hest :)
Er det noen andre som også skal begynne der,eller noen som allerede går der?(Noen erfaringer?)

:)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1127

- de som sier at lykke ikke kan kjøpes for penger,har aldri hatt hest

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2005 :  22:06:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Gikk der i før sommeren jeg. Grei skole, men jeg gikk ikke hestelinja. Skal du gå der så forbered deg til mye traktorkjøring, teknikk. plantedyrking og naturbruk og friluftsliv. De som gikk hestelinja der savna mer hest i praksis, men sånn er det vel på flere skoler. Hestene der er også greie og liker seg der.

Det er greie folk der, gode lærere, mulighet til å bo på internat og ta med seg egen hest. Internatrommene der ser ut som fengselsceller, det eneste de mangler er gitter foran vinduet.

Men skolen er grei den, slutter tidlig (kl 2 3 dager i uken). Og så er det veldig lett å komme seg til og fra skolen.
Gå til toppen av siden

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2005 :  22:42:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg gikk på hvam siste året..ikke for å "skremme" deg,men det var det j***** året jeg noen gang har hatt. For å være ærlig burde du heller søkt på Kjelle vgs. på bjørkelangen på hestelinja der.. Mange 1000 ganger bedre og masse praksis. I tillegg er alle lærerne dritkule!!
På hvam skal alt foregå teoretisk..og det er kanskje 2 lærere på hele skolen som er ok..For å være ærlig synes jeg hvam er den største møkkaskolen ever!!!!
Så hadde jeg vært deg ville jeg gjort alt for å bytta over til kjelle!!:)
Gå til toppen av siden

*Jane*

Norway

Skrevet - 06/08/2005 :  19:52:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei.

Jeg har gått to år på hestelinja på Hvam. Syntes det er en bra skole. Men det som er teit med hestelinja er at på grunnkurs tar de inn 19 stykker og på VK1 tar de inn 12 stykker. Litt kamp om plassene. Vet ikke om det er samme antall i år da.
Men jeg er hvertfall fornøyd med de to årene jeg har gått der, så håper du trives der også =)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.