hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Malingslukt...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Malingslukt...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2005 :  02:43:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Hei! Hvor skadelig er egentlig malings lukt for hestene?

Vet på mange staller så står hestene inne mens stallen blir pusset opp... Hvor skadelig er egentlig dette???

Selv vil jeg ikke ha hestene mine i malingslukt, selvom det er aldri så godt luftet...
Velger heller å ha de ute på beite natt og dag til lukten er borte...

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

sPikE

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2005 :  11:19:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror ikke det er helt bra for hestene akkurat... Vet jo selv hvor svimmel og "høy" man blir av maling . Neida, men det er jo ubehagelig for oss så da er det neppe kjempebra for hestene heller, men hvorvidt det er kjempeskadelig vet jeg ikke... Man maler jo ikke stallen så ofte Men det er neppe helt bra...
* Life is a garden... Digg it!* L1a & Kjers10 Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 30/07/2005 :  12:33:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Hvis stallen er godt luftet og hestene står ute når malingen pågår bør det ikke være et så stort problem, men jeg er enig meg deg om at maling arbeid bør man gjøre når hestene står ute. Lukta av nymalt er som nevnt ikke særlig behagelig, men skadelig er den nok ikke. Hadde jo tatt seg ut hvis folk blei syke av å være i nærheten av vanlig husmaling. Er malingen farlig å puste inn skal det stå på malingsspannet.
Gå til toppen av siden

LiseLorentzen

» VIP

Skrevet - 31/07/2005 :  13:16:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiseLorentzen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLiseLorentzen  Svar med kopi av melding
Jeg pusser opp mens hestene står på beite og lufter godt ut før de får komme inn på høsten igjen.
Liker ikke å la hestene stå inne i malingslukt.

Ta en titt på: http://www.freewebs.com/ametyst86

Gå til toppen av siden

rawdy

» VIP

Skrevet - 16/08/2005 :  01:41:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
tror ikke maling er særlig bra for hestene.vet ikke effekten på hest,men mennesker kan få løsmiddelskade over lengre tid. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.